Akt prawny
Alerty
Uchwała nr XXI/134/2012 Rady Gminy w Doruchowie
z dnia 27 listopada 2012r.
w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 6 1 ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.) Rada Gminy w Doruchowie uchwala, co następuje:
§ 1. Ustala się częstotliwość uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi 4 razy w roku.
§ 2. Ustala się następujące terminy uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
a) za I kwartał - do dnia 20 marca danego roku;
b) za II kwartał - do dnia 20 czerwca danego roku;
c) za III kwartał - do dnia 20 września danego roku;
d) za IV kwartał - do dnia 20 grudnia danego roku.
2. Termin wniesienia pierwszej opłaty, za gospodarowanie odpadami komunalnymi za okres od 1lipca 2013 r. do 30 września 2013 r, upływa z dniem 20 września 2013 r.
§ 3. W przypadku zmiany danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi w zmienionej wysokości uiszcza się w terminie następnej płatności.
§ 4. Opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi uiszcza się przelewem na rachunek bankowy Gminy Doruchów.
§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Doruchów.
§ 6. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.