Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego rok 2012 poz. 5399

Protokół Komisarza Wyborczego w Koninie

z dnia 19 listopada 2012r.

Referednum gminne w sprawie odwołania Rady Miejskiej w Dąbiu zarządzone na 18 listopada 2012 r

Na podstawie protokołów głosowania otrzymanych od wszystkich tj. 5 obwodowych komisji do spraw referendum, Komisja ustaliła następujące wyniki głosowania:

1.

Liczba osób uprawnionych do głosowania (wszystkie osoby umieszczone w części A i B spisu osób uprawnionych w chwili zakończenia głosowania)

5433

1a.

w tym liczba osób uprawnionych do głosowania umieszczonych w części A spisu w chwili zakończenia głosowania

5433

1b.

w tym liczba osób uprawnionych do głosowania umieszczonych w części B spisu w chwili zakończenia głosowania

0

2.

Liczba osób, którym wysłano pakiety referendalne (z części A i B spisu osób uprawnionych)

0

3.

Liczba kart do głosowania otrzymanych przez komisje obwodowe

5491

4.

Liczba osób, którym wydano karty do głosowania (liczba podpisów w spisie) - w części A i B spisu osób uprawnionych

1337

4a.

w tym liczba osób umieszczonych w części A spisu, którym wydano karty do głosowania (liczba podpisów w części A spisu)

1337

4b.

w tym liczba osób umieszczonych w części B spisu, którym wydano karty do głosowania (liczba podpisów w części B spisu)

0

5.

Liczba osób głosujących przez pełnomocnika (liczba kart do głosowania wydanych na podstawie otrzymanych przez komisję aktów pełnomocnictwa) - z części A i B spisu osób uprawnionych

0

6.

Nie wykorzystano kart do głosowania

4153

7.

Liczba kart wyjętych z urn przez komisje obwodowe

1337

7a.

w tym:
Liczba kart wyjętych z kopert na karty do głosowania

0

8.

Liczba kart nieważnych

0

9.

Liczba kart ważnych (liczba osób, które wzięły udział w głosowaniu)

1337

10.

Liczba głosów nieważnych

67

11.

Liczba głosów ważnych

1270

12a.

Liczba głosów pozytywnych "Tak"

1094

12b.

Liczba głosów negatywnych "Nie"

176

13. Komisja ustaliła, co następuje:

a) liczba osób uprawnionych do głosowania wyniosła 5 433,

b) liczba osób, które wzięły udział w głosowaniu (liczba kart ważnych), wyniosła 1 337
(frekwencja wyniosła 24,61%)

c) liczba głosów ważnych wyniosła 1 270,

d) w wyborze w dniu 21 listopada 2010 r. odwoływanego organu liczba osób, które wzięły udział w głosowaniu (liczba kart ważnych), wyniosła 3 327,
zatem 3/5 liczby biorących udział w wyborze odwoływanego organu wynosi 1 997,

e) liczba głosów za odwołaniem organu (pozytywnych "Tak") wyniosła 1 094.

14. Komisja, w związku z powyższym, na podstawie art. 55 ust. 2 i art. 56 ust. 1 ustawy z dnia 15 września 2000 r. o referendum lokalnym (Dz. U. Nr 88, poz. 985 z późn. zm.) stwierdza, że:

a) referendum jest nieważne, gdyż wzięło w nim udział mniej niż 3/5 liczby osób biorących udział w wyborze odwoływanego organu,

b) Rada Miejska w Dąbiu nie został odwołany.

15. *) Adnotacja o wniesieniu przez mężów zaufania uwag z wymienieniem konkretnych zarzutów; jeżeli nie ma wpisać "brak zarzutów": **) brak zarzutów

16. *) Adnotacja o wniesieniu przez członków Komisji uwag z wymienieniem konkretnych zarzutów; jeżeli nie ma wpisać "brak zarzutów": **) brak zarzutów

Przy sporządzeniu protokołu obecni byli członkowie Komisji

1) Horna Urszula , przewodniczący komisji
2) Darulewska Krystyna , zastępca przewodniczącego
3) Bilicka Krystyna, członek komisji
4) Nowak Marta, członek komisji
5) Charuba Katarzyna, członek komisji
6) Chwiałkowski Piotr, członek komisji
7) Królasik Władysław, członek komisji
8) Matusiak Józef, członek komisji

Za zgodność z oryginałem
Komisarz Wyborczy w Koninie

/-/ Waldemar Cytrowski

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00