Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Zachodniopomorskiego rok 2014 poz. 5176

Uchwała Nr II/13/2014 Rady Miejskiej w Suchaniu

z dnia 23 grudnia 2014 r.

w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Suchań na rok 2015

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 poz. 594, z późn. zm.) Rada Miejska uchwala, co następuje:

§ 1. Ustala się dochody budżetu (Załącznik Nr 1) w kwocie-16.133.970,00 zł,
z tego:

1) dochody bieżące - 14.914.775,00zł,

2) dochody majątkowe - 1.219.195,00 zł.

§ 2. Ustala się wydatki budżetu (Załącznik Nr 2) w kwocie -15.462.970,00 zł,
z tego:

1) wydatki bieżące - 13.971.312,00 zł,

2) wydatki majątkowe - 1.491.658,00 zł.

§ 3. Ustala się planowaną nadwyżkę budżetu w kwocie - 671.000,00 zł, która zostanie przeznaczona na :

1) spłatę rat kredytów w kwocie - 516.000,00 zł,

2) spłatę rat pożyczek w kwocie - 155.000,00 zł.

§ 4. Ustalasię przychody i rozchody budżetu (Załącznik Nr 3) w kwotach:

1) przychody - 110.000,00 zł,

2) rozchody - 781.000,00 zł.

§ 5. W budżecie tworzy się rezerwy:

1) ogólną w kwocie - 124.858,00 zł,

2) celowe w kwocie - 42.500,00 zł, z przeznaczeniem na:

a) realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego - 42.500,00 zł.

§ 6. 1. Dochody i wydatki związane z realizacją:

1) zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem Nr 4,

2) zadań realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem Nr 5.

§ 7. 1. Ustala się dochody w kwocie - 44.625,00 zł, z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

2. Ustala się wydatki w kwocie - 71.200,00 zł, na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

3. Ustala się wydatki w kwocie - 1.000,00 zł, na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.

§ 8. Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek oraz emitowanych papierów wartościowych na:

1) pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty - 400.000,00 zł,

§ 9. Upoważnia się Burmistrza do zaciągania kredytów i pożyczek, o których mowa w § 8 do wysokości kwot w nim określonych .

§ 10. Ustala się dotacje:

1) dla jednostek sektora finansów publicznych:

a) podmiotowe (Załącznik Nr 6) w kwocie - 185.000,00 zł,

b) celowe na zadania własne (Załącznik Nr 7) w kwocie - 16.000,00 zł,

2) dla jednostek spoza sektora finansów publicznych

a) celowe (Załącznik Nr 8) w kwocie - 16.000,00 zł

b) podmiotowa (Załącznik Nr 9) w kwocie - 115.000,00 zł

§ 11. Upoważnia się Burmistrza do:

1) dokonywania zmian w planie wydatków:

a) na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy,

b) majątkowych, z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,

2) do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy,

3) przekazania uprawnień innym jednostkom organizacyjnym do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy,

4) udzielania zaliczek na wydatki do rozliczenia dla pracowników urzędu miejskiego i sołtysów.

5) udzielania pożyczek do kwoty 110.000,00 zł,

6) lokowanie wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.

§ 12. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2015 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego.

PRZEWODNICZĄCY RADY


Dariusz Kurant


Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr II/13/2014
Rady Miejskiej w Suchaniu
z dnia 23 grudnia 2014 r.
Zalacznik1.pdf


Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr II/13/2014
Rady Miejskiej w Suchaniu
z dnia 23 grudnia 2014 r.
Zalacznik2.pdf


Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr II/13/2014
Rady Miejskiej w Suchaniu
z dnia 23 grudnia 2014 r.
Zalacznik3.pdf


Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr II/13/2014
Rady Miejskiej w Suchaniu
z dnia 23 grudnia 2014 r.
Zalacznik4.pdf


Załącznik Nr 5 do Uchwały Nr II/13/2014
Rady Miejskiej w Suchaniu
z dnia 23 grudnia 2014 r.
Zalacznik5.pdf


Załącznik Nr 6 do Uchwały Nr II/13/2014
Rady Miejskiej w Suchaniu
z dnia 23 grudnia 2014 r.
Zalacznik6.pdf


Załącznik Nr 7 do Uchwały Nr II/13/2014
Rady Miejskiej w Suchaniu
z dnia 23 grudnia 2014 r.
Zalacznik7.pdf


Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr II/13/2014
Rady Miejskiej w Suchaniu
z dnia 23 grudnia 2014 r.
Zalacznik8.pdf


Załącznik Nr 9 do Uchwały Nr II/13/2014
Rady Miejskiej w Suchaniu
z dnia 23 grudnia 2014 r.
Zalacznik9.pdf

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00