Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Zachodniopomorskiego rok 2014 poz. 5141

Uchwała Nr III/13/2014 Rady Miejskiej w Mieszkowicach

z dnia 18 grudnia 2014 r.

w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Mieszkowice na rok 2015

Na podstawie art.18 ust. 2 pkt 4 i pkt 9 lit "d" oraz lit. "i" ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. , poz.594, z późn. zm.) uchwala się, co następuje:

§ 1. Ustala się dochody budżetu (Załącznik Nr 1) w kwocie- 25 43 887 zł, z tego:

1) dochody bieżące- 23 290 890 zł,

2) dochody majątkowe- 2 052 997 zł.

§ 2. Ustala się wydatki budżetu (Załącznik Nr 2) w kwocie- 27 161 209 zł, z tego:

1) wydatki bieżące- 23 126 448 zł,

2) wydatki majątkowe- 4 034 761 zł.

§ 3. Ustala się planowany deficyt budżetu w kwocie- 1 817 322 zł który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z zaciągniętych pożyczek - 1 817 322

§ 4. Ustala się przychody i rozchody budżetu (załącznik nr 3) w kwotach:

1) przychody- 4 726 094 zł,

2) rozchody- 2 908 772 zł.

§ 5. W budżecie tworzy się rezerwy:

1) ogólną w kwocie- 30 000 zł,

2) celową z przeznaczeniem na realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego - 67 000 zł.

§ 6. 1. Dochody i wydatki związane z realizacją:

1) zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych gminie odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem Nr 4,

2) zadań wykonywanych na mocy porozumień z organami administracji rządowej, zgodnie z załącznikiem Nr 5,

3) zadań realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem Nr 6.

§ 7. Ustala się wydatki jednostek pomocniczych (Załącznik Nr 7 ) w ramach funduszu sołeckiego w kwocie -184 080,21zł,

§ 8. 1. Ustala się dochody w kwocie-120000 zł, z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

2. Ustala się wydatki w kwocie - 115 000 zł, na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

3. Ustala się wydatki w kwocie -5000 zł, na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.

§ 9. Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek na:

1) pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty - 1 000 000 zł,

2) finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty- 1 817 322 zł,

3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, do kwoty - 2 334 268 zł,

4) wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, do kwoty - 574 504 zł.

§ 10. Upoważnia się Burmistrza do zaciągania kredytów i pożyczek , o których mowa w § 9 do wysokości kwot w nich określonych.

§ 11. Ustala się dotacje i środki finansowe:

1) dla jednostek sektora finansów publicznych:

a) podmiotowe (Załącznik Nr 8) w kwoci - 549 000 zł,

b) celowe na pomoc innym j.s.t. (Załącznik Nr 9) w kwocie- 250 000 zł,

2) dla jednostek spoza sektora finansów publicznych a. celowe (Załącznik Nr 10) w kwocie - 175 000 zł.

§ 12. Upoważnia się Burmistrza do:

1) dokonywania zmian w planie wydatków: a. na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy, b. majątkowych, z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami;

2) przekazania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków innym jednostkom organizacyjnym Gminy;

3) do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy;

4) przekazania uprawnień innym jednostkom organizacyjnym do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.

§ 13. Ustala się maksymalną kwotę poręczeń udzielanych przez Burmistrza do kwoty 120 000 zł.

§ 14. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2015 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego.

Przewodniczący Rady Miejskiej


mgr Henryk Rzepczak


Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr III/13/2014
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 18 grudnia 2014 r.
Zalacznik1.pdf


Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr III/13/2014
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 18 grudnia 2014 r.
Zalacznik2.pdf


Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr III/13/2014
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 18 grudnia 2014 r.
Zalacznik3.pdf


Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr III/13/2014
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 18 grudnia 2014 r.
Zalacznik4.pdf


Załącznik Nr 5 do Uchwały Nr III/13/2014
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 18 grudnia 2014 r.
Zalacznik5.pdf


Załącznik Nr 6 do Uchwały Nr III/13/2014
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 18 grudnia 2014 r.
Zalacznik6.pdf


Załącznik Nr 7 do Uchwały Nr III/13/2014
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 18 grudnia 2014 r.
Zalacznik7.pdf


Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr III/13/2014
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 18 grudnia 2014 r.
Zalacznik8.pdf


Załącznik Nr 9 do Uchwały Nr III/13/2014
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 18 grudnia 2014 r.
Zalacznik9.pdf


Załącznik Nr 10 do Uchwały Nr III/13/2014
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 18 grudnia 2014 r.
Zalacznik10.pdf

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00