Akt prawny
Alerty
Uchwała Nr XXXIV/274/2013 Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 19 grudnia 2013 r.
w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Mieszkowice na rok 2014
Na podstawie art.18 ust. 2 pkt 4 i pkt 9 lit "d" oraz lit. "i" ustawy z dnia8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz.594, z późn. zm.) uchwala się, co następuje:
§ 1. Ustala się dochody budżetu (Załącznik Nr 1) w kwocie - 26 918 114 zł, z tego:
1) dochody bieżące - 24 270 372 zł,
2) dochody majątkowe - 2 647 742 zł.
§ 2. Ustala się wydatki budżetu (Załącznik Nr 2) w kwocie - 28 831 100 zł, z tego:
1) wydatki bieżące - 22 952 369 zł,
2) wydatki majątkowe - 5 878 731 zł.
§ 3. Ustala się planowany deficyt budżetu w kwocie - 1 912 986 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z zaciąganych pożyczek - 1 912 986 zł.
§ 4. Ustala się przychody i rozchody budżetu (Tabela Nr 1) w kwotach:
1) przychody - 4 157 838 zł,
2) rozchody - 2 244 852 zł.
§ 5. W budżecie tworzy się rezerwy:
1) ogólną w kwocie - 37 000 zł,
2) celową z przeznaczeniem na realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego - 63 000 zł.
§ 6. 1. Dochody i wydatki związane z realizacją:
1) zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych gminie odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem Nr 3,
2) zadań wykonywanych na mocy porozumień z organami administracji rządowej, zgodnie z załącznikiem Nr 4,
3) zadań realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem Nr 5.
§ 7. Ustala się wydatki jednostek pomocniczych (Załącznik Nr 6) w ramach funduszu sołeckiego w kwocie - 180 934 zł,
§ 8. 1. Ustala się dochody w kwocie - 110 000 zł,z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
2. Ustala się wydatki w kwocie - 105 000 zł, na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
3. Ustala się wydatki w kwocie - 5 000 zł, na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.
§ 9. Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek na:
1) pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty - 1 000 000 zł,
2) finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty - 1 912 986 zł,
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, do kwoty - 853 698 zł,
4) wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, do kwoty - 1 391 154 zł.
§ 10. Upoważnia się Burmistrza do zaciągania kredytów i pożyczek , o których mowa w § 9 do wysokości kwot w nich określonych.
§ 11. Ustala się dotacje i środki finansowe:
1) dla jednostek sektora finansów publicznych:
a) podmiotowe (Załącznik Nr 7) w kwocie - 533 000 zł,
b) celowe na pomoc innym j.s.t. (Załącznik Nr 8 i 10) w kwocie - 255 000 zł,
2) dla jednostek spoza sektora finansów publicznych
a) celowe (Załącznik Nr 9 i 11) w kwocie - 275 000 zł.
§ 12. Upoważnia się Burmistrza do:
1) dokonywania zmian w planie wydatków:
a) na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy,
b) majątkowych, z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami;
2) przekazania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków innym jednostkom organizacyjnym Gminy;
3) do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy;
4) przekazania uprawnień innym jednostkom organizacyjnym do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.
§ 13. Ustala się maksymalną kwotę poręczeń udzielanych przez Burmistrza do kwoty 100 000 zł.
§ 14. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2014 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego oraz tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Mieszkowicach.
Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej |
Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXXIV/274/2013
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 19 grudnia 2013 r.
Zalacznik1.pdf
Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXXIV/274/2013
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 19 grudnia 2013 r.
Zalacznik2.pdf
Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXXIV/274/2013
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 19 grudnia 2013 r.
Zalacznik3.pdf
Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr XXXIV/274/2013
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 19 grudnia 2013 r.
Zalacznik4.pdf
Załącznik Nr 5 do Uchwały Nr XXXIV/274/2013
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 19 grudnia 2013 r.
Zalacznik5.pdf
Załącznik Nr 6 do Uchwały Nr XXXIV/274/2013
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 19 grudnia 2013 r.
Zalacznik6.pdf
Załącznik Nr 7 do Uchwały Nr XXXIV/274/2013
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 19 grudnia 2013 r.
Zalacznik7.pdf
Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr XXXIV/274/2013
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 19 grudnia 2013 r.
Zalacznik8.pdf
Załącznik Nr 9 do Uchwały Nr XXXIV/274/2013
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 19 grudnia 2013 r.
Zalacznik9.pdf
Załącznik Nr 10 do Uchwały Nr XXXIV/274/2013
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 19 grudnia 2013 r.
Zalacznik10.pdf
Załącznik Nr 11 do Uchwały Nr XXXIV/274/2013
Rady Miejskiej w Mieszkowicach
z dnia 19 grudnia 2013 r.
Zalacznik11.pdf
Tabela Nr 1
Zalacznik12.pdf