Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Zachodniopomorskiego rok 2013 poz. 4478

Uchwała Nr XXX/213/2013 Rady Gminy Stara Dąbrowa

z dnia 5 grudnia 2013 r.

w sprawie zmiany budżetu Gminy Stara Dąbrowa na rok 2013

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 594),Rada Gminy w Starej Dąbrowieuchwala conastępuje:

§ 1. Zwiększa się dochody budżetu gminy związane z realizacją zadań własnych o łączną kwotę 2.242,00 zł,w tym dochody bieżące o kwotę 2.242,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1.

§ 2. Zmniejsza się wydatki budżetu gminy związane z realizacją zadań własnych o kwotę 77.435,00 zł, w tym wydatki bieżące o kwotę 77.435,00 zł , zgodnie z załącznikiem nr 2.

§ 3. Zwiększa się wydatki budżetu gminy związane z realizacją zadań własnych o kwotę 79.677,00 zł, w tym wydatki majątkowe o kwotę 48.435,00 zł, wydatki bieżące o kwotę 31.242,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego

Przewodnicząca Rady Gminy


Justyna Szymczak


Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXX/213/2013
Rady Gminy Stara Dąbrowa
z dnia 5 grudnia 2013 r.
Zalacznik1.pdf

Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXX/213/2013
Rady Gminy Stara Dąbrowa
z dnia 5 grudnia 2013 r.
Zalacznik2.pdf


Uzasadnienie

Wójt Gminy Stara Dąbrowa przedkłada projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Stara Dąbrowa na 2013 rok.

Zmiany dotyczą:

1. Zwiększenia planu dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań własnych

1). Dział 750 rozdział 75023 - zwiększa się plan dochodów bieżących o kwotę 1.992,00 zł, z tytułu otrzymania dodatkowego odszkodowania z firmy ubezpieczeniowej PZU za szkody powstałe po zalaniu w budynku urzędu gminy.

2). Dział 921 rozdział 92109 - zwiększa się plan dochodów bieżących o kwotę 250,00 zł, z tytułu otrzymanej darowizny pieniężnej na rzecz świetlicy wiejskiej w Łęczycy.

2. Zmniejszenia planu wydatków związanych z realizacją zadań własnych

1). Dział 700 rozdział 70005 - zmniejsza się plan wydatków bieżących o kwotę 48.435,00 zł, w związku z przeniesieniem wydatku do wydatku majątkowego.

2). Dział 900 - zmniejsza się plan wydatków bieżących (tzn. środki z ochrony środowiska) o łączną kwotę 29.000,00 zł, w tym: rozdział 90003 - o kwotę 1.000,00 zł, rozdział 90004 - o kwotę 12.000,00 zł, rozdział 90095 - o kwotę 13.500,00 zł, celem przeniesienia niewykorzystanych środków do działu 010 rozdziału 01010.

3. Zwiększenia planu wydatków związanych z realizacją zadań własnych

1). Dział 010 rozdział 01010 - zwiększa się plan wydatków bieżących o kwotę 29.000,00 zł, z przeznaczeniem na wykonanie remontu sieci wodociągowej wraz z dwoma hydrantami oraz dwoma przyłączeniami w miejscowości Chlebowo. Przewidywany koszt 56.500,00 zł, różnica (27.500,00 zł) pokryta zostanie z oszczędności pozostałych po wykonaniu remontu sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łęczyna.

2). Dział 700 rozdział 70005 - zwiększa się plan wydatków majątkowych o kwotę 42.435,00 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania pn. "Przebudowa zewnętrznej oraz wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku mieszkalnego (dworek zabytkowy) na terenie działek nr geod. 357/14 i 357/16, obręb Stara Dąbrowa".

3). Dział 750 rozdział 75023 - zwiększa się plan wydatków bieżących o kwotę 1.992,00 zł, z przeznaczeniem na pokrycie kosztów remontu pomieszczeń urzędu gminy po zalaniu.

4). Dział 921 rozdział 92109 - zwiększa się plan wydatków bieżących o kwotę 250,00 zł, na rzecz świetlicy wiejskiej w Łęczycy.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00