Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Zachodniopomorskiego rok 2013 poz. 2009

Sprawozdanie Nr F-3021/24/13 Burmistrza Trzebiatowa

z dnia 27 marca 2013 r.

opisowe z wykonania budżetu za 2012 r


Uchwałą Rady Miejskiej w Trzebiatowie nr XVI/134/11 z dnia
29 grudnia 2011 r. uchwalony został budżet Gminy Trzebiatów na rok 2012.

Plan po stronie dochodów wynosił 93.436.483 zł, a po stronie wydatków 94.029.088 zł. Deficyt w kwocie 592.605 zł zaplanowano pokryć: przychodami pochodzącymi ze spłat rat udzielonych pożyczek w latach ubiegłych oraz nadwyżką środków na rachunku bankowym z lat ubiegłych.

Uchwałą Rady Miejskiej w Trzebiatowie Nr XX/160/12 z dnia
29 marca 2012 r. zwiększono przychody budżetu Gminy o kwotę 334.000 zł, w związku ze zwiększeniem nadwyżki środków na rachunku bankowym z lat ubiegłych.

Ostateczny plan rozchodów budżetu gminy na dzień 31 grudnia 2012 r. wyniósł 2.433.225 zł. Rozchody przeznaczono na spłatę rat pożyczek zaciągniętych
w latach poprzednich, wykup obligacji.

Plan przychodów budżetu wyniósł 3.359.830 zł, z tego: 3.334.000 zł - nadwyżka środków na rachunku bankowym z lat ubiegłych, oraz 25.830 zł - spłata pożyczek udzielonych z Gminnego Funduszu Remontowego.

W ciągu 2012 r. w wyniku uchwał podjętych przez Radę Miejską w Trzebiatowie i zarządzeń wydanych przez Burmistrza Trzebiatowa plan budżetu po stronie dochodów wyniósł 79.746.574,01 zł, a po stronie wydatków 80.673.179,01 zł.

Przychody budżetu w roku 2012 to:

? Nadwyżka środków na rachunku bankowym z lat ubiegłych - 3.334.728,42 zł,

? spłata rat pożyczek udzielonych z GFR w kwocie 35.991,81 zł.

Po w/w zmianach plan i wykonanie budżetu gminy na dzień 31 grudnia 2012 r. przedstawia się następująco:

- dochody - plan -79.746.574,01 zł, wykonanie - 78.979.186,83 zł. tj. 99,04 %, w tym:

? dochody bieżące plan - 48.005.867,03 zł; wykonanie - 47.572.754,36 zł,
tj.99,10 %

? dochody majątkowe - 31.740.706,98 zł; wykonanie - 31.406.432,47 zł,
tj. 98,95 %

- wydatki- plan -80.673.179,01 zł, wykonanie - 51.234.680,07 zł, tj. 63,51 % w tym:

? wydatki bieżące - plan - 47.108.595,01 zł, wykonanie - 45.241.776,41 zł,
tj. 96,04 %

? wydatki majątkowe - plan - 33.564.584,00 zł, wykonanie - 5.992.903,66 zł,
tj. 17,85 %

DOCHODY

Plan budżetu Gminy po stronie dochodów wyniósł 79.746.574,01 zł, a wykonano go
na kwotę 78.979.186,83 zł, tj. w 99,03 %, w tym:

- dochody własne plan 72.034.803,84 zł, wykonanie 71.415.307,91 zł, tj. 99,14 %,

- dotacje na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami plan 7.303.072,17 zł, wykonanie 7.209.977,18 zł, tj. 98,73 %,

- dotacje na zadania wg porozumień między j.s.t. plan 408.698,00 zł, wykonanie
353.901,74 zł, tj. 86,59 %.

Dochody według źródeł pochodzenia:

Lp.

Treść

Dochody

Wykonanie

%

Udział

w dochodach ogółem

%

Plan

Wykonanie

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Podatki i opłaty lokalne

Dochody z gosp .mieszkan.

Udział w podatkach

dochodowych

Dotacje z budżetu państwa
na zadania własne, inwestycje
i zakupy inwestycyjne, w tym na:

- "Fundusz sołecki za 2011 r."

- zasiłki stałe i okresowe

- "Radosna szkoła"

- składki na ubezp. zdrowotne

- utrzymanie OPS

- "Posiłek dla potrzebujących"

- komisje egzaminacyjne

- stypendia, podręczniki

Dotacje z budżetu państwa
na zadania zlecone, w tym na :

- zwrot akcyzy rolnikom

- zadania administracji rządowej i aktualizacja list wyborców

- pomoc społeczna

Dotacje na zadania wg porozumień i umów między j.s.t.. na realizację własnych zadań bieżących, w tym na :

- utrzymanie dróg powiatowych - Pr. Operacyjny Kapitał Ludzki

Subwencje z budżetu państwa

Wpływy z tytułu pomocy finansowej udzielanej pomiędzy JST i dotacje celowe otrzymane z powiatu na inwestycje realizowane na podstawie porozumień (Starostwo Pow. Gryfice):

- dofinansowanie budowy ścieżki rowerowej Pogorzelica- Mrzeżyno i budowy infomatów

Dotacje celowe otrzymane w ramach programów finansowanych z udziałem środków europejskich, w tym:

- Przebudowa nawierzchni po kanalizacji,

- Przebudowa Portu w Mrzeżynie,

- Kompostownia,

- Przebudowa Pałacu,

- "Indywidualizacja nauczania w kl. I-III" i " Nauka kluczem do przyszłości"

- "Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju"

Dotacje celowe otrzymane z państwowych funduszy celowych:

- WFOŚiGW - usuwanie azbestu

Pozostałe dochody

RAZEM

14.270.770,00

6.213.732,00

6.672.383,00

1.513.242,22

55.787,22

666.150,00

12.000,00

45.130,00

379.780,00

148.717,00

532,00

205.146,00

7.303.072,17

612.883,17

164.144,00

6.526.045,00

253.698,00

78.000,00

175.698,00

11.940.600,00

275.870,00

275.870,00

29.093.511,84

195.000,00

26.494.930,00

1.175.300,00

195.800,00

992.481,84

40.000,00

24.878,00

24.878,00

2.184.816,78

79.746.574,01

14.065.992,07

5.985.739,77

6.598.164,62

1.456.338,68

55.787,22

652.754,97

12.000,00

45.125,30

379.780,00

148.717,00

532,00

161.642,19

7.209.977,18

612.883,17

164.144,00

6.432.950,01

217.599,59

45.669,66

171.929,93

11.940.600,00

136.302,15

136.302,15

29.066.073,73

194.873,52

26.494.930,00

1.175.307,18

195.728,99

972.439,91

32.794,13

23.944,24

23.944,24

2.278.454,80

78.979.186,83

98,56

96,33

98,89

96,24

100

97,99

100

99,99

100

100

100

78,79

98,73

100

100

98,57

85,77

58,55

97,86

100

87,94

87,94

99,91

99,94

100

100

99,96

97,98

81,99

96,25

104,29

99,04

17,8

7,6

8,3

1,8

9,1

0,3

15,1

0,2

36,8

0,1

2,9

100,0

Powyższe dane obrazują, że największymi dochodami własnymi budżetu gminnego są

dotacje celowe otrzymane w ramach programów finansowanych z udziałem środków europejskich stanowiące 36,8 % ogółu dochodów roku 2012 drugą co do wielkości pozycją generującą dochody są podatki i opłaty lokalne stanowiące 17,8 % ogółu dochodów, trzecią co do wielkości pozycją generującą dochody gminy są subwencje z budżetu państwa, które wynoszą 15,1 % ogółu dochodów.

Dotacje celowe otrzymane w ramach programów finansowanych z udziałem środków europejskich - na planowane 29.093.511,84 zł wykonano 29.066.073,73 zł tj. 99,91 % planu.

Podatki i opłaty lokalne od osób fizycznych i prawnych dział 756 (bez rozdziału 75621) - na planowane 14.270.770 zł wykonano 14.065.992,07 zł, tj. 98,56 % planu.

Znaczną pozycją we wpływach podatkowych od osób fizycznych były dochody uzyskane z podatku od czynności cywilnoprawnych przekazywanych dla Gminy przez urzędy skarbowe. Wpływy z tego podatku wynosiły 421.818,70 zł.

Udziały gminy w podatkach stanowiących dochody państwa (rozdz. 75621) - na plan 6.672.383,00 zł przekazano kwotę 6.598.164,62 zł. tj. 98,89 % planu.

Pierwotny plan udziałów dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych zakładał kwotę 6.825.412,00 zł. W ślad za przekazaną kwotą udziałów otrzymano też sprawozdanie z Ministerstwa Finansów, informujące gminę o nadpłacie przekazanych dochodów za rok 2012 i konieczności potrącenia tej nadpłaty z udziałów przekazywanych w roku 2013. Nadpłata ta stanowi kwotę 1.452 zł i zostanie potrącona z przekazywanych dla gminy udziałów w marcu roku 2013.

Plan udziałów dotyczących podatku dochodowego od osób prawnych zakładał kwotę 120.000,00 zł, a wykonano go na kwotę 227.637,62 zł, tj. 189,70 % planu.

W/w podatki nie są zależne od gminy, podatek dochodowy od osób fizycznych przekazywany jest przez Ministerstwo Finansów, a podatek od osób prawnych przez urzędy skarbowe.

Podsumowując należy stwierdzić, że plan dochodów w dziale 756 został wykonany
w 98,67 %.

Na dzień 31 grudnia 2012 r. stan należności za sprzedaż nieruchomości na raty wyniósł - 4.497.174,72 zł.


WYDATKI

Budżet po stronie wydatków został wykonany w 63,51 %. Plan na kwotę
80.673.179,01 zł wykonano w kwocie 51.234.680,07 zł.

Wydatki na zadania własne wyniosły 43.670.801,15 zł, na zadania zlecone
z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami - 7.209.977,18 zł,
a na zadania wg porozumień między j.s.t. - 353.901,74 zł.

Z budżetu wydatkowano na:

- zadania majątkowe - kwotę 5.992.903,66 zł, tj. 11,70 % ogólnej kwoty wydatków,

- zadania bieżące Gminy - kwotę 45.241.776,41 zł, tj. 88,30 %.

Wydatki na poszczególne działy klasyfikacji budżetowej oraz ich procentowy udział
w ogólnych wydatkach budżetu gminy przedstawia poniższa tabela:

Dział

Rodzaj wydatków

Wykonanie

Udział

w wydatkach

ogółem

%

010

600

630

700

710

750

751

754

757

801/854

851

852

853

900

921

926

Rolnictwo i łowiectwo

Transport i łączność

Turystyka

Gospodarka mieszkaniowa

Działalność usługowa

Administracja publiczna

Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa

Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa

Obsługa długu publicznego

Oświata i wychowanie

Ochrona zdrowia

Pomoc społeczna

Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej

Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego

Kultura fizyczna

644.690,44

2.310.303,07

1.615.320,65

4.322.492,91

216.928,04

4.761.712,04

2.844,00

757.304,30

1.568.594,56

16.631.445,08

352.195,04

10.272.593,35

214.451,83

3.012.613,71

1.319.016,40

3.232.174,65

1,26

4,51

3,15

8,44

0,42

9,29

0,01

1,48

3,06

32,46

0,69

20,05

0,42

5,88

2,57

6,31

RAZEM

51.234.680,07

100,00

Z powyższych wyliczeń wynika, że Gmina z ogółu wydatków budżetu w 2012 r. najwięcej wydatkowała na:

  1. Oświatę i wychowanie oraz edukacyjną opiekę wychowawczą (dział 801 i 854) - 32,46 %
  2. Pomoc społeczną (dział 852) - 20,05 %.
  3. Administrację publiczną (dział 750) - 9,29 %

Działami budżetu Gminy, w których poniesiono najwyższe wydatki w 2012 roku są:
dział 801 - Oświata i wychowanie oraz 854 - Edukacyjna opieka wychowawcza. W 2012 r. wydatkowano na te działy 16.631.445,08 zł, tj. 32,46 % wydatkowej strony budżetu.

Wykonanie dochodów własnych w dziale oświata i wychowanie oraz rozdziale szkolne schroniska młodzieżowe, wyniosło kwotę 512.455,40 zł.

Z budżetu państwa otrzymano subwencję oświatową i dotacje dotyczące zadań oświatowych, w tym na zadania finansowane środkami z Unii Europejskiej w wysokości 10.412.280,10 zł (subwencja oświatowa - 9.265.666 zł; dotacje na stypendia szkolne, zakup podręczników, "Radosną szkołę" - 173.642,19 zł; dotacje na programy finansowane z udziałem środków europejskich, w tym: "Indywidualizacja nauczania w kl.I-III" i " Nauka kluczem do przyszłości" - 972.439,91 zł; dotacja na sfinansowanie prac komisji kwalifikacyjnych powołanych do rozpatrzenia wniosków nauczycieli o wyższy stopień awansu zawodowego - 532,00 zł), w wyniku czego gmina dopłaciła do zadań oświatowych kwotę 5.706.709,58 zł.

Wydatki na zadania dotyczące oświaty i wychowania w działach przedstawiają się następująco:

Dział. 801 - Oświata i wychowanie

Wydatkowano kwotę 15.992.077,75 zł, w tym:

- płace z narzutami - 11.950.713,85 zł, tj. 74,73 % ogółu wydatków w tym dziale,
- wydatki pozostałe - 4.041.363,90 zł tj. 25,27 %.

Dział. 854 - Edukacyjna opieka wychowawcza

Wydatkowano kwotę 639.367,33 zł ,w tym:

- płace z narzutami - 352.863,52 zł, tj. 55,19 %,

- inne wydatki - 286.503,81 zł, tj. 44,81 %.

Drugim działem jeśli chodzi o wielkość wydatków poniesionych w 2012 r. jest dział
852 - Pomoc społeczna

Na pomoc społeczną z własnych środków budżetu Gminy wydatkowano 2.613.266,07 zł; z dotacji na zadania zlecone i własne 7.659.327,28 zł . Na kwotę 8.470,25 zł dokonano zwrotu do Urzędu Wojewódzkiego nienależnie pobranych świadczeń i zasiłków dotyczących lat ubiegłych.

Razem wydatkowano 10.272.593,35 zł, tj. 20,05 % wydatków budżetu.

Trzecim działem jeśli chodzi o wielkość wydatków poniesionych w 2012 r. jest dział
750 - Administracja publiczna.

Tu wydatkowano 93,90 % zaplanowanej kwoty. Wydatkowana kwota to
4.761.712,04 zł. Płace i pochodne z nimi związane stanowią kwotę 3.307.139,68 zł, diety radnych i sołtysów to kwota 266.300,79 zł. Wydatki na zadania zlecone w tym dziale to 161.300 zł.

INWESTYCJE

W 2012 r. na planowaną kwotę wydatków majątkowych 33.564.584,00 zł wydatkowano 5.992.903,66 zł. tj. 17,85 %. Niewielki procent wykonania tych zadań to przede wszystkim konsekwencja późnego rozpoczęcia robót dotyczących inwestycji "Modernizacja portu w Mrzeżynie"

Szczegółową realizację zadań inwestycyjnych kończących się w roku 2012 przedstawiono w formie tabelarycznej w załączniku nr 3, natomiast zadania majątkowe wykraczające poza rok 2012 przedstawiono w wykonaniu przedsięwzięć wieloletniej prognozy finansowej (Zał.nr 2).

Wynik finansowy

Stan środków finansowych na rachunku bankowym budżetu jednostki samorządu terytorialnego na koniec roku wyniósł 2.849.798,28 zł, środki niewykorzystanych dotacji w kwocie 68.326,92 zł, subwencja oświatowa dotycząca roku 2013 przekazana w grudniu 2012 r. na kwotę 724.468,00 zł. Stan środków na rachunkach bankowych jst dotyczących funduszy pomocowych (projekt pn. "Nauka kluczem do przyszłości") to kwota 171.989,88 zł

Nie wykonanie w 100 % planu wydatków spowodowane było ograniczeniem wydatków do niezbędnych potrzeb Gminy. Niektóre zadania zostały wykonane za mniejsze środki niż zaplanowano.

Na niski procent wykonania planu wydatków w 2012 roku duży wpływ miał przedłużający się proces realizacji modernizacji portu. Zaliczka, którą otrzymano na zadania związane z realizacją projektu "Przebudowa portu w Mrzeżynie" stanowi dużą część nadwyżki środków na rachunku bankowym za 2012 r., a kwota tej zaliczki to ponad 26 milionów zł.

Na koniec 2012 r. Gmina zadłużona była na kwotę 44.744.188,59 złz tytułu zaciągniętych długoterminowych pożyczek, emisji obligacji i wykupu wierzytelności, w tym:

1. Zaciągnięte pożyczki na kwotę 3.308.919,30 zł, (w tym na realizację programów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 ustawy kwota -3.193.919,30 zł. Projekt jeszcze nie rozliczony.

2. Wyemitowane obligacje na kwotę 24.390.000,00 zł.

3. Kwoty wykupione przez banki z umów wierzytelności na kwotę - 17.045.269,29 zł (Gmina we wcześniejszych latach podpisała dwie umowy na wykup wierzytelności), w tym;

- 20 marca 2009 r. umowę dotyczącą budowy hali sportowej w Mrzeżynie.
Na 31.12.2012 roku zobowiązanie to opiewa na kwotę 15.006.294,98 zł,

- 12 kwietnia 2010 r. umowę dotyczącą budowy dwóch budynków komunalnych. Na 31.12.2012 roku zobowiązanie to opiewa na kwotę 2.038.974,31 zł.

Dochody wykonane na koniec 2012 roku to kwota 78.979.186,83 zł. Wskaźnik zadłużenia gminy to 56,65 % , a korygując go o odliczenia zadłużenia dotyczącego programów finansowanych środkami, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy o f.p. wskaźnik ten wskazuje 52,61 %.

Na 31.12.2012 r. stan pożyczek długoterminowych udzielonych z Gminnego Funduszu Remontowego opiewa na kwotę 198.005,75 zł, w tym:

L.p.

Nazwa wspólnoty

Kwota w zł.

1.

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Daszyńskiego 4-6

5.012,99

2.

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Woj. Polskiego 59, 59A

5.731,12

3.

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Woj. Polskiego 60, 60A

1.514,70

4.

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Rynek 13-14

1.871,38

5.

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Woj. Polskiego 52, 52A

1.438,20

6.

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Witosa 9

917,10

7.

Wspólnota Mieszkaniowa ul. II Pułku Ułanów 3

11.293,00

8.

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Kopernika 12

2.772,00

9.

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Pocztowa 23 c

2.582,00

10.

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Rynek 9-10

40.488,00

11.

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Sienkiewicza 6

18.060,00

12.

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Głęboka 21

18.630,00

13

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Lipowa 26

5.005,00

14.

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Sienkiewicza 4

10.396,00

15.

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Woj. Polskiego 29

6.720,00

16.

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Łukowa 1

18.576,00

17.

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Woj. Polskiego 12

32.184,00

18.

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Słowackiego 37

14 814,26

Razem

198.005,75

II. Część tabelaryczna

  1. Wykonanie planu dochodów budżetu gminy w 2012 r. - załącznik nr 1
  2. Wykonanie planu wydatków budżetu gminy w 2012 r. - załącznik nr 2
  3. Limity wydatków Gminy Trzebiatów na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2012 i kolejnych - załącznik nr 3
  4. Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących
    z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności - załącznik nr 4
  5. Przychody i rozchody budżetu w 2012 r. - załącznik nr 5
  6. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w 2012 r. - załącznik nr 6
  7. Dotacje podmiotowe w 2012 r. - załącznik nr 7
  8. Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nienależące do sektora finansów publicznych w 2012 r. - załącznik nr 8 i załącznik nr 9
  9. Dotacje celowe udzielone z budżetu gminy Trzebiatów na pomoc finansową innym jst w 2012 r. - załącznik nr 10
  10. Wykonanie dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień (umów) między jst w 2012 r. - załącznik nr 11
  11. Wydatki jednostek pomocniczych w 2012 r. - załącznik nr 12
  12. Zobowiązania gminy Trzebiatów z tytułu zaciągniętych pożyczek w WFOŚiGW
    w Szczecinie na dzień 31.12.2012 r. - załącznik nr 13
  13. Zobowiązania gminy Trzebiatów z tytułu emisji obligacji na dzień 31.12.2012 r. - załącznik nr 14

Załącznik Nr budzet do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznikbudzet.pdf

Załącznik Nr 1 do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik1.pdf

Załącznik Nr Dochody szczegolowe do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
ZalacznikDochody%20szczegolowe.pdf

Załącznik Nr Wydatki biez(2a) do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
ZalacznikWydatki biez(2a).pdf

Załącznik Nr Wydatki majatkowe(2b) do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
ZalacznikWydatki majatkowe(2b).pdf

Załącznik Nr Wydatki szczegolowe do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
ZalacznikWydatki%20szczegolowe.pdf

Załącznik Nr Inwestycje roczne(3) do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
ZalacznikInwestycje roczne(3).pdf

Załącznik Nr Wydatki UE(4) do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
ZalacznikWydatki UE(4).pdf

Załącznik Nr Przychody i rozchody(5) do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
ZalacznikPrzychody i rozchody(5).pdf

Załącznik Nr Dochody i wydatki zlecone(6) do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
ZalacznikDochody i wydatki zlecone(6).pdf

Załącznik Nr Dotacje podmiotowe(7) do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
ZalacznikDotacje podmiotowe(7).pdf

Załącznik Nr Dotacje celowe(8) do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
ZalacznikDotacje celowe(8).pdf

Załącznik Nr Dotacje celowe FP(9) do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
ZalacznikDotacje celowe FP(9).pdf

Załącznik Nr Pomoc Finansowa(10) do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
ZalacznikPomoc Finansowa(10).pdf

Załącznik Nr Porozumienia(11) do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
ZalacznikPorozumienia(11).pdf

Załącznik Nr Jednostki pomocnicze(12) do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
ZalacznikJednostki pomocnicze(12).pdf

Załącznik Nr Pozyczki do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
ZalacznikPozyczki.pdf

Załącznik Nr Obligacje(14) do Sprawozdania Nr F-3021/24/13
Burmistrza Trzebiatowa
z dnia 27 marca 2013 r.
ZalacznikObligacje(14).pdf

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00