Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Warmińsko-Mazurskiego rok 2013 poz. 3562

Uchwała nr XXXII/165/2013 Rady Gminy Milejewo

z dnia 22 listopada 2013r.

w sprawie określenia wysokości stawki opłaty targowej

Na podstawie art.18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 594 zm. poz. 645) i art. 19 pkt.1 lit. a, ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 95, poz. 613, Nr 96, poz. 620, Nr 225, poz. 1461, Nr 226, poz. 1475, Dz. U. z 2011 r., Nr 102, poz. 584, Nr 112, poz. 654, Nr 171, poz. 1016, Nr 232, poz. 1378)Rada Gminy Milejewo uchwala co następuje :

§ 1. Określa się wysokość opłaty targowej w wysokości 20 zł dziennie.

§ 2. 1. Opłatę targową uiszcza się u inkasenta lub w kasie Urzędu Gminy Milejewo.

2. Inkasentem wyznacza się sołtysów wsi na terenie gminy Milejewo.

3. Inkasentom wyznacza się prowizję za inkaso w wysokości 20 % zainkasowanej kwoty.

4. Obowiązek uiszczenia opłaty targowej powstaje z chwilą podjęcia czynności zmierzających do dokonywania sprzedaży w miejscach prowadzenia handlu.

5. Opłata dokonana w danym dniu obowiązuje na terenie całej gminy Milejewo.

§ 3. Traci moc uchwała nr XXII/109/2012 Rady Gminy Milejewo z dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie określenia stawki opłaty targowej (Dz. Urz. Woj. Warm. Maz. z 2012 poz.3234)

§ 4. Uchwała wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego i obowiązuje od 1 stycznia 2014 r.

Wiceprzewodniczący Rady Gminy


Jerzy Nocoń

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00