Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Warmińsko-Mazurskiego rok 2013 poz. 2515

Zarządzenie nr 244/13 Burmistrza Sępopola

z dnia 27 marca 2013r.

w sprawie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu miasta i gminy wraz z informacją o stanie mienia komunalnego za 2012 r. oraz sprawozdania z wykonania planu finansowego instytucji kultury za 2012 r

Na podstawie 267 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 oraz art. 269 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 ze zm.),

- z a r z ą d z a s i ę - co następuje:

§ 1. Przedkłada się sprawozdanie z wykonania budżetu miasta i gminy za 2012 r. wraz z informacją o stanie mienia komunalnego oraz sprawozdanie instytucji kultury z wykonania planu finansowego za rok 2012 Radzie Miejskiej w Sępopolu i przesyła Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Olsztynie, celem zaopiniowania.

§ 2. 1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania i podlega obwieszczeniu.

2. Sprawozdanie z wykonania budżetu miasta i gminy zostanie niezwłocznie ogłoszone w trybie przewidzianym dla aktów prawa miejscowego.

Burmistrz


mgr Grzegorz Mucha


Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik1.doc

Plan i wykonanie dochodów budżetu miasta i gminy Sępopol na 31 grudnia 2012 r.

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik2.doc

Plan i wykonanie dochodów budżetu miasta i gminy Sępopol na 31 grudnia 2012 r.

Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik3.doc

Realizacja dochodów na 31 grudnia 2012 r. wg źródeł ich pochodzenia

Załącznik Nr 4 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik4.doc

Plan i wykonanie wydatków budżetu miasta i gminy Sępopol na 31 grudnia 2012 r.

Załącznik Nr 5 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik5.doc

Plan i wykonanie wydatków budżetu miasta i gminy Sępopol na 31 grudnia 2012 r.

Załącznik Nr 6 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik6.doc

Wydatki budżetu miasta i gminy Sępopol na 31 grudnia 2012 r. wg kierunków wydatkowania.

Załącznik Nr 7 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik7.doc

Plan i wykonanie dotacji celowych na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej na 31 grudnia 2012 r.

Załącznik Nr 8 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik8.doc

Plan i wykonanie wydatków na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej na 31 grudnia 2012 r.

Załącznik Nr 9 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik9.doc

Wykonanie przychodów i kosztów zakładów budżetowych oraz dochodów i wydatków rachunku dochodów samorządowych jednostek budżetowych na 31 grudnia 2012 r.

Załącznik Nr 10 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik10.doc

Wykaz jednostek budżetowych, które utworzyły rachunki dochodów oraz zestawienie dochodów i wydatków nimi sfinansowanych na 31 grudnia 2012 r.

Załącznik Nr 11 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik11.doc

Stan środków na rachunkach bankowych jednostki samorządu terytorialnego na koniec 2012 r.

Załącznik Nr 12 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik12.xls

Wydatki z funduszu sołeckiego za 2012 r.

Załącznik Nr 13 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik13.doc

Wykaz zmian w planie wydatków na realizację programów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 dokonanych w 2012 r.

Załącznik Nr 14 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik14.doc

Informacja w zakresie stopnia zaawansowania realizacji programów wieloletnich

Załącznik Nr 15 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik15.doc

Wydatki na programy i projekty realizowane przez Gminę Sępopol z udziałem środków pochodzących z funduszy strukturalnych i funduszu spójności na 31 grudnia 2012 r.

Załącznik Nr 16 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik16.doc

Informacja o stanie mienia komunalnego miasta i gminy Sępopol - część opisowa.

Załącznik Nr 17 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik17.doc

Informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 31 grudnia 2012 r. miasta i gminy Sępopol - grunty i obiekty.

Załącznik Nr 18 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik18.doc

Sprawozdanie z wykonania budżetu miasta i gminy Sępopol za 2012 r. - część opisowa.

Załącznik Nr 19 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik19.doc

Sprawozdanie z wykonania planu finansowego Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Sepopolu za 2012 r.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00