Akt prawny
Alerty
Zarządzenie nr 244/13 Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013r.
w sprawie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu miasta i gminy wraz z informacją o stanie mienia komunalnego za 2012 r. oraz sprawozdania z wykonania planu finansowego instytucji kultury za 2012 r
Na podstawie 267 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 oraz art. 269 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 ze zm.),
- z a r z ą d z a s i ę - co następuje:
§ 1. Przedkłada się sprawozdanie z wykonania budżetu miasta i gminy za 2012 r. wraz z informacją o stanie mienia komunalnego oraz sprawozdanie instytucji kultury z wykonania planu finansowego za rok 2012 Radzie Miejskiej w Sępopolu i przesyła Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Olsztynie, celem zaopiniowania.
§ 2. 1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania i podlega obwieszczeniu.
2. Sprawozdanie z wykonania budżetu miasta i gminy zostanie niezwłocznie ogłoszone w trybie przewidzianym dla aktów prawa miejscowego.
Burmistrz |
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik1.doc
Plan i wykonanie dochodów budżetu miasta i gminy Sępopol na 31 grudnia 2012 r.
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik2.doc
Plan i wykonanie dochodów budżetu miasta i gminy Sępopol na 31 grudnia 2012 r.
Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik3.doc
Realizacja dochodów na 31 grudnia 2012 r. wg źródeł ich pochodzenia
Załącznik Nr 4 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik4.doc
Plan i wykonanie wydatków budżetu miasta i gminy Sępopol na 31 grudnia 2012 r.
Załącznik Nr 5 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik5.doc
Plan i wykonanie wydatków budżetu miasta i gminy Sępopol na 31 grudnia 2012 r.
Załącznik Nr 6 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik6.doc
Wydatki budżetu miasta i gminy Sępopol na 31 grudnia 2012 r. wg kierunków wydatkowania.
Załącznik Nr 7 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik7.doc
Plan i wykonanie dotacji celowych na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej na 31 grudnia 2012 r.
Załącznik Nr 8 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik8.doc
Plan i wykonanie wydatków na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej na 31 grudnia 2012 r.
Załącznik Nr 9 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik9.doc
Wykonanie przychodów i kosztów zakładów budżetowych oraz dochodów i wydatków rachunku dochodów samorządowych jednostek budżetowych na 31 grudnia 2012 r.
Załącznik Nr 10 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik10.doc
Wykaz jednostek budżetowych, które utworzyły rachunki dochodów oraz zestawienie dochodów i wydatków nimi sfinansowanych na 31 grudnia 2012 r.
Załącznik Nr 11 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik11.doc
Stan środków na rachunkach bankowych jednostki samorządu terytorialnego na koniec 2012 r.
Załącznik Nr 12 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik12.xls
Wydatki z funduszu sołeckiego za 2012 r.
Załącznik Nr 13 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik13.doc
Wykaz zmian w planie wydatków na realizację programów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 dokonanych w 2012 r.
Załącznik Nr 14 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik14.doc
Informacja w zakresie stopnia zaawansowania realizacji programów wieloletnich
Załącznik Nr 15 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik15.doc
Wydatki na programy i projekty realizowane przez Gminę Sępopol z udziałem środków pochodzących z funduszy strukturalnych i funduszu spójności na 31 grudnia 2012 r.
Załącznik Nr 16 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik16.doc
Informacja o stanie mienia komunalnego miasta i gminy Sępopol - część opisowa.
Załącznik Nr 17 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik17.doc
Informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 31 grudnia 2012 r. miasta i gminy Sępopol - grunty i obiekty.
Załącznik Nr 18 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik18.doc
Sprawozdanie z wykonania budżetu miasta i gminy Sępopol za 2012 r. - część opisowa.
Załącznik Nr 19 do Zarządzenia Nr 244/13
Burmistrza Sępopola
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik19.doc
Sprawozdanie z wykonania planu finansowego Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Sepopolu za 2012 r.