Akt prawny
Alerty
Zarządzenie nr OR.0050.15.2013 Wójta Gminy Wielbark
z dnia 12 lutego 2013r.
w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2012 rok
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt.4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001 roku Nr 142 poz 1591 z późn. zm.) oraz art. 267 ust 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. 157 poz. 1240 z późn. zm.) Wójt Gminy Wielbark zarządza, co następuje:
§ 1. Przyjmuje się sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za 2012 roku stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Sprawozdanie o którym mowa w § 1 przedłożone zostanie Radzie Gminy Wielbark oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Olsztynie.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu.
Wójt Gminy Wielbark |
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr OR.0050.15.2013
Wójta Gminy Wielbark
z dnia 12 lutego 2013 r.
S P R A W O Z D A N IE
z realizacji budżetu Gminy Wielbark za 2012 rok.
Budżet Gminy Wielbark na rok 2012 uchwalony w dniu 30 grudnia 2011 roku Uchwałą Rady Gminy Nr XI/59/11 wynosił:
1) dochody 19.486.178,00 zł
z tego:
a) dochody własne 6.360.738,00 zł
b) subwencje 8.193.011,00 zł
c) dotacje na realizację zadań z zakresu adm. rządowej i inne zadania zlecone gminom 3.423.443,00 zł
d) dotacje na realizację zadań własnych 604.952,00 zł
e) pozostałe dotacje - środki na finansowanie programów realizowanych ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi 1.088.986,00 zł
2) wydatki 20.471.416,00 zł
a) wydatki majątkowe 4.499.500,00 zł
b) wydatki bieżące 15.971.916,00 zł
3) deficyt budżetu 985.238,00 zł
Po dokonanych zmianach dochodów i wydatków w dniu28.12.2012 roku Uchwałą Rady Gminy Nr XVIII/102/12
budżet przedstawia się następująco:
1) dochody 20.854.832,00 zł
z tego
a) dochody własne 6.699.762,00 zł
b) subwencje 8.165.985,00 zł
c) dotacje na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i inne zadania zlecone gminom ustawami 3.858.177,00 zł
d) dotacje na realizację zadań własnych 1.128.636,00 zł
e) pozostałe dotacje - środki na finansowanie programów realizowanych ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi 1.002.272,00 zł
2) wydatki 21.659.948,00 zł
a) wydatki majątkowe 3.610.459,00 zł
b) wydatki bieżące 18.049.489,00 zł
3) planowany deficyt 805.116,00 zł
W 2012 roku dochody budżetowe zostały zrealizowane w 97,98 % tj. w kwocie, 20.434.056,00 zł
w tym:
1) dochody
a) dochody własne: 6.364.241,00 zł
b) subwencje: 8.165.985,00 zł
c) dotacje na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i inne zadania zlecane gminom ustawami 3.790.485,00 zł
d) dotacje na realizacje zadań własnych 1.111.073,00 zł
e) pozostałe dotacje - środki na finansowanie programów realizowanych ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi 1.002.272,00 zł
2) wydatki 20.966.176,00 zł
a) wydatki majątkowe 3.610.459,00 zł
b) wydatki bieżące 17.355.717,00 zł
3) deficyt 532.120,00 zł
Plan i jego wykonanie j. niżej.
Lp. | Wyszczególnienie | Plan | Plan po zmianach | Wykonanie |
I. | Podatki i opłaty | 5.636.318 | 5.587.999 | 5.388.952 |
II. | Dochody majątku gminy | 324.000 | 456.025 | 401.169 |
a) ze sprzedaży | 300.000 | 405.906 | 357.116 | |
b) z czynszu | 24.000 | 50.119 | 44.053 | |
III. | Pozostałe dochody | 400.420 | 655.738 | 574.120 |
IV. | Subwencja ogólna | 8.193.011 | 8.165.985 | 8.165.985 |
V. | Ogółem dotacje z tego: | 3.843.443 | 4.986.813 | 4.901.558 |
VII. | Ogółem subwencje, dotacje i pozostałe przychody (IV+V + VI) |
|
|
|
Plan dochodów został wykonany w 97,98 %, zaś plan wydatków w 96,80. %.
I. DOCHODY
Szczegółowy opis planu i wykonanie dochodów stanowi Załącznik Nr 1. Poniżej przedstawia się część opisową do najważniejszych pozycji uzyskanych dochodów.
Gospodarka gruntami i nieruchomościami - rozdział 70005
§ 077. - ze sprzedaży mienia osiągnięto dochód w wysokości 276.116 zł tj. 84,98 % planu
Opis nieruchomości | Nabywca | Wartość netto |
lokal mieszkalny nr 1 przy Pl. Św Wojciecha 1 w Wielbarku | Jerzy i Elżbieta Kacprzak | 5 730,00 |
lokal mieszkalny nr 7 przy ul. 1 Maja 2 w Wielbarku | Irena Szyszka | 3 850,00 |
lokal mieszkalny nr 10 przy ul. Chodkiewicza 9 2 w Wielbarku | Patryk i Anna Zuśka | 2 880,00 |
działka niezabudowana w Przeździęku Małym nr 42 | Magdalena i Zbigniew Frączkowscy | 11 820,00 |
działka niezabudowana w Nowojowcu nr 44 | Kazimierz i Zofia Skwiot | 10 810,00 |
działka niezabudowana nr 1475 w Wielbarku | Sławomir i Marianna Czarzasty | 44 860,00 |
działki niezabudowane nr 275/1 i 275/2 w Wielbarku | Sławomir i Marianna Czarzasty | 9 060,00 |
działka niezabudowana nr 261/7 w Wielbarku | Sławomir i Marianna Czarzasty | 18 520,00 |
działka zabudowana 842/3 w Wielbarku przy ul. Chodkiewicza 8 | Radosław i Katarzyna Gan | 69 000,00 |
Lolal mieszkalny nr 3 przy ul. Ogrodowej 5 w Wielbarku | Maran Kociński | 4 690,00 |
działka niezabudowana ogródek działkowy nr 251/104 obreb Wielbark | Rafał i Mariola Jaremko | 2 092,00 |
działka niezabudowana ogródek działkowy nr 251/103 obreb Wielbark | Rafał i Mariola Jaremko | 2 193,00 |
działka niezabudowana ogródek działkowy nr 251/98 obreb Wielbark | Andrzej i Małgorzata Walewscy | 3 850,00 |
działka niezabudowana ogródek działkowy nr 251/92 obreb Wielbark | Krzysztof Monkiewicz | 4 540,00 |
działka niezabudowana ogródek działkowy nr 251/114 obreb Wielbark | Magdalena Szymańska | 2 020,00 |
działka niezabudowana nr 251/121 obręb Wielbark - zabud. Jednorodzinna | Paweł i Monika Dziubłowscy | 33 350,00 |
działki niezabudowane nr 260/9 i 260/8 w Wielbarku | Sławomir i Marianna Czarzasty | 39 700,00 |
działka niezabudowana ogródek działkowy nr 251/111 obreb Wielbark | Irena i Krzysztof Kraseccy | 2 035,00 |
Przedpłata na kupno mieszkania | Elżbieta Nawrocka | 200,00 |
Przedpłata na kupno mieszkania | Piotr Kuźmiński | 200,00 |
Przedpłata na kupno mieszkania | Anna Gołębiewska | 200,00 |
Przedpłata na kupno mieszkania | Halina Tańska | 200,00 |
Sprzedaż ratalna | 4 316,00 | |
RAZEM | 276116,00 |
§ 047. i 075 za wieczyste użytkowanie osiągnięto dochód w wysokości 5.883 zł co stanowi 98,05 % wykonanego planu, za czynsze osiągnięto dochód w wysokości 38.170 zł co stanowi 86,52 % wykonanego planu
Podatek rolny - rozdział 75615 § 032.
Wpływy z podatku rolnego za 2012 rok wyniosły 36.339 zł. Przypis na rok 2012 wynosi 36.641 zł. Podatek rolny uiszcza 13 podatników.
Podatek leśny - rozdział 75615 § 033.
Wpływ podatku za 2012 rok wyniósł 431.316 zł, przypis na 2012 rok wynosi 431.361 zł. Podatek leśny w naszej gminie uiszcza 9 podatników. Ulga w podatku leśnym z tytułu wieku lasu do 40 lat wyniosła 206.122,66 zł.
Podatek od nieruchomości - rozdział 75615 § 031.
Deklaracje z tytułu podatku od nieruchomości jednostek gospodarczych złożyło 42 podatników na kwotę 2.021.180 zł. Wpływy za rok 2012 wyniosły 2.016.224,36 zł.
Podatek od środków transportowych - rozdział 75615 § 034.
Za 2012 rok wpłynęło 2.772 zł podatku od środków transportu. Deklarację z tytułu. podatku od środków transportu złożyło 4 podatników na kwotę 4.810,00 zł. Umorzono podatek na kwotę 1.005 zł.
Podatek rolny od osób fizycznych - rozdział 75616 § 032.
Wpływy za rok 2012 z tego tytułu wyniosły 270.476,55 zł. Przypis na 2012 rok wynosi 290,558 zł. Umorzono podatek rolny na kwotę 4.354,40 zł. Udzielono ulgi inwestycyjnej na kwotę 16.551,54 zł. Udzielono 100% ulgi na okres 5 lat z tytułu nabycia gruntów na własność na kwotę 3.115,09 zł, oraz ulgi z tytułu nabycia gruntów w wysokości 75% w kwocie 2.271,05 zł i 50% w kwocie 2.754,144 zł.
Podatek od nieruchomości - rozdział 75616 § 031.
Wymierzono podatek od nieruchomości w kwocie 689.191 zł. Wpływy za 2012 rok wyniosły 561.932,35 zł. Umorzono podatek od nieruchomości na kwotę 9.909,17 zł. Odroczono i rozłożono na raty kwotę 1.289,06 zł.
Podatek od środków transportowych - rozdział 75616 § 034.
Deklaracje na podatek od środków złożyło18 podatników na kwotę 91.434 zł.Wpływy z tego tytułu wyniosły 77.045 zł. Rozłożono na raty i odroczono podatek na kwotę 2.450 zł. Umorzono podatek na kwotę 8.417 zł.
Odsetki - rozdział 75616 § 091.
Wpływy z tytułu uzyskanych odsetek wyniosły 2.496,00 zł.
Podatek leśny od osób fizycznych - rozdział 75616 § 033.
Przypis na 2012 rok wynosi 23.014 zł., natomiast wpływy za rok 2012 z tego tytułu wyniosły 22.154,74 zł. Umorzono podatek leśny na kwotę 391 zł. Odroczono i rozłożono na raty kwotę 251 zł.
II. WYDATKI
1. Pozostała działalność - rozdział 01095:
Dotację celową wydatkowano w wysokości 357.121 zł tj.100% planu, z tego:
§ 4010. wynagrodzenie osobowe - 2.600,00 zł
§ 4110. składki na ubezpieczenie społeczne - 445,00 zł
§ 4120. składki na Fundusz Pracy - 64.00 zł
§ 4210. materiały i wyposażenie - 3.894,00 zł Kwotę tę wydatkowano na zakup tonerów i papier ksero
§ 4430. różne opłaty i składki - 350.118,00 zł
2. Utrzymanie dróg publicznych i gminnych - rozdział 60016.
Na utrzymanie dróg wydatkowano kwotę 501.006,00 zł
z tego:
§ 4210. zakup materiałów - 107.020,00 zł ( zakupiono 5.500 ton pospółki)
§ 4300. zakup usług - 126.925,00 zł
§ 6050. Wydatki inwestycyjne - 92.061,00 zł
3. Urzędy Wojewódzkie- zadania zlecone- rozdział 75011.
Na płace i pochodne (§4010, 4040, 4110, 4120,) pracownikom Urzędu Gminy realizującym zadania zlecone z zakresu administracji rządowej wydatkowano kwotę 38.343 zł,
§ 4210. materiały - 687 zł oraz§ 4410- delegacje wydatkowano 229 zł.
4. Rada Gminy - rozdział 75022.
Ogółem wydatkowano - 2.024,00 zł
w tym:
§ 3030. różne wydatki na rzecz osób fizycznych - 69.945,00 zł
§ 4300. zakup usług pozostałych - 308,00 zł
§ 4360. zakup usług telef. komórkowej - 1.696,00 zł
§ 4410. podróże służbowe - 75,00 zł
5. Urząd Gminy - rozdział 75023
Na funkcjonowanie administracji samorządowej wydatkowano kwotę 1.795.665 zł tj.98,49 % planu, z tego:
§ 4010. wynagrodzenie osobowe - 1.027.845 zł
§ 4040. dodatkowe wynagrodzenie roczne - 73.204 zł
§ 4110. składki na ubezpieczenie społeczne - 181.856 zł
§ 4120. składki na Fundusz Pracy - 24.064 zł
§ 4140. wpłaty na PFRON - 11.671 zł
§ 4210. materiały i wyposażenie - 137.818 zł
Kwotę tę wydatkowano na zakup materiałów biurowych - 22.815 zł, wyposażenie - 51.770 zł, przepisy prawne i druki akcydensowe 9.344zł, opał (olej) 24.502 zł, licencje - 15.374 inne (np. woda pitna, prasa, znaki sądowe) - 14.013 zł.
§ 4260. energia elektryczna - 10.193 zł
§ 4270. usługi remontowe - remont pomieszczeń biurowych 11.822 zł
§ 4280. zakup usług zdrowotnych - 5.686 zł
§ 4300. zakup usług pozostałych - 201.426 zł
(usługa prawna - 26.550 zł, monitoring UG - 46.376 zł, konserwacja programów komputerowych- 28.628 zł, usługi pocztowe - 26.660 zł, sprzątanie pomieszczeń - 31.800 zł, wdrożenie procedury zarządzania ryzykiem- 4.985 zł , naprawa instalacji elektrycznej- 2.950 zł, oprawa introligatorska- 4.358 zł i inne ( usł. notarialne, prowizje bankowe, ogłoszenia prasowe) - 29.119 zł
§ 4350. zakup usług dostępu do sieci internet - 3.369 zł
§ 4360. zakup usług telef. komórkowej - 7.549 zł
§ 4370. zakup usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej - 5.652 zł
§ 4410. podróże służbowe - 30.252 zł
§ 4430. różne opłaty i składki - 13.021 zł
§ 4440. odpis na ZFŚS - 29.897 zł
§ 4700. szkolenia pracowników - 20.340 zł
6. Promocja jednostki samorządu terytorialnego - rozdział 75075
Na promocję Gminy Wielbark wydatkowano kwotę - 115.553,00 zł
Na kwotę składają się następujące wydatki:
§ 4210. zakup materiałów - 21.279,00 zł
Kwote wydatkowana na:
- okładki na dyplomy - 1.642,00 zł
- tablice dla sołectw - 1.440,00 zł
- artykułu na imprezy sołeckie i szkolne i inne 18.197,00 zł
§ 4300. zakup usług - 90.274,00 zł
Wydatkowana na:
- Zespół Omulew - promocja Gminy - 1.000, 00 zł
- Zespół Wałpusza - promocja Gminy - 2.000, 00 zł
- Stwoarzyszenie Zielone Wzgórze - 1.500, 00 zł
- imprezy sołeckie i szkolne - 2.575,00 zł
- Grzybowanie 0.644,00 zł
- Reklama w serwisach - 8.954,00 zł
- Inne - 3.601,00 zł
7. Ochotnicza Straż Pożarna - rozdział 75412.
Na działalność Ochotniczych Straży Pożarnych wydatkowano kwotę 77.155 zł
Na kwotę składaj ą się następujące wydatki:
§ 3020. nagrody i wydatki nie zaliczane do wynagrodzeń - 15.203 zł
§ 4170. wynagrodzenia bezosobowe - 9.779 zł
§ 4210. zakup materiałów i wyposażenia - wydatkowano kwotę - 17.347 zł
Kwota ta została wydatkowana na paliwo - 6.866 zł, wydatki na zorganizowanie zawodów strażackich - 3.262 zł, wyposażenie - 5.812 zł i inne- 1.407 zł.
§ 4280. zakup usług zdrowotnych - 910 zł
§ 4300. zakup usług pozostałych - 12.108 zł
Kwota ta została wydatkowana na : przegląd narzędzi i samochodów strażackich - 3.400 zł, organizacja zawodów strażackich - 4.500 zł, montaż systemu alarmowego i związane z nim usługi- 3.844 zł i inne (np. wywóz śmieci) - 364 zł.
§ 4360. zakup usług telef. komórkowej - 350 zł
§ 4410. podróże służbowe - 428 zł
§ 4430. różne opłaty i składki - 20.030 zł
8. Szkoły Podstawowe - rozdział 80101
Na utrzymanie szkół podstawowych wydatkowano kwotę 3.777.687 zł tj.96,00 % planu w tym:
§ 3020. nagrody i wydatki osobowe nie zaliczane do wynagr. - 184.149 zł
§ 4010. wynagrodzenia osobowe pracowników - 2.335.891 zł
§ 4040. dodatkowe wynagrodzenie roczne - 74.504 zł
§ 4110. składki na ubezpieczenia społeczne wydatkowano kwotę - 445.679 zł
§ 4120. składki na fundusz pracy -1.416 zł
§ 4210. zakup materiałów i wyposażenia wydatkowano - 79.230 zł
w tym na zakup:
- opału wydatkowano - 48.048 zł
- wyposażenia - 4.242 zł
- materiałów biurowych - 8080 zł
- środków czystości - 8.134 zł
§ 4240. zakup pomocy naukowych - 6.702 zł
§ 4247. zakup pomocy naukowych - 77.393zł
§ 4260. zakup energii - 44.869 zł
§ 4270. zakup usług remontowych - 107.692 zł
§ 4280. zakup usług zdrowotnych - 2.947 zł
§ 4300. zakup usług pozostałych wydatkowano - 93.166 zł
w tym na:
- monitoring - 5.781 zł
- wywóz nieczystości stałych i płynnych - 12.972 zł
- usługi grzewcze - 41.477 zł
- przeglądy, konserwacje ,naprawy i inne - 23.372 zł
- pozostałe - 6.460 zł
§ 4350. zakup usług dostępu do sieci Internet - 607 zł
§ 4370. zakup usług telefonii stacjonarnej - 4.525 zł
§ 4410. podróże służbowe krajowe - 1.140 zł
§ 4430. różne opłaty i składki wydatkowano kwotę - 11.630 zł
§ 4440. odpis na ZFŚS wydatkowano - 145.617 zł
§ 4700. szkolenia pracowników - 440 zł
9. Oddziały przedszkolne w szkołach - rozdział 80103
Na utrzymanie oddziału przedszkolnego funkcjonującego w Szkole Podstawowej w Łatanej Wielkiej wydatkowano ogółem 2.174 zł z czego płace i pochodne stanowią 100 % wydatków.
10. Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli - rozdział 80146
Na dokształcanie i doskonalenie zawodowe nauczycieli wydatkowano kwotę - 15.758 zł
- na dofinansowanie studiów - 8590 zł
- inne kursy i szkolenia - 6.400 zł
- delegacje - 768 zł
11. Przedszkole - rozdział 80104
Na utrzymanie przedszkola w 2012 roku wydatkowano kwotę - 821.858 zł tj 96,67 % planu.
Największe wydatki poniesiono w §§
§ 3020. nagrody i wydatki nie zaliczane do wynagrodzeń - 3.643 zł
§ 4010. wynagrodzenia osobowe pracowników - 545.138 zł
§ 4040. dodatkowe wynagrodzenie roczne - 36.706 zł
§ 4110. ,4120 składki ZUS i FP - 113.310 zł
§ 4210. zakup materiałów i wyposażenia - 38.022 zł
w tym:
- zakup oleju opałowego - 24.160 zł
- środków czystości - 2.612 zł
- gazu butlowego - 2.361 zł
- materiałów biurowych - 1955 zł
§ 4260. zakup energii - 12.434 zł
§ 4300. zakup usług pozostałych - 9.570 zł
§ 4440. odpis na ZFŚS - 29.458 zł
12. Gimnazjum - rozdział 80110
Na utrzymanie Gimnazjum wydatkowano kwotę 2.287.024 zł tj.95,30 planu.
Największe wydatki poniesiono w §§:
§ 3020. nagrody i wydatki nie zaliczane do wynagrodzeń - 101.893 zł
§ 4010. wynagrodzenia osobowe pracowników - 1.394.561 zł
§ 4040. dodatkowe wynagrodzenie .roczne - 109.573 zł
§ 4110. ,4120 składki ZUS i FP - 299.848 zł
§ 4210. zakup materiałów i wyposażenia - 166.210 zł
w tym:
- zakup węgla - 79.322 zł
- oleju napędowego do Gimbusa - 26.828 zł
- zakup bieżni - 21.550 zł
§ 4260. zakup energii - 68.472 zł
§ 4300. zakup usług pozostałych - 9.279 zł
w tym:
- monitoring - 5.947 zł
- wywóz .odpadów stałych i płynnych - 7.784 zł
- naprawy Gimbusa - 3.505 zł
- konserwacje sprzętu - 12.105 zł
- naprawy instalacji odgromowej, wodociągowej i inne drobne naprawy - 13.061 zł
- czyszczenie boiska wielofunkcyjnego - 1.200 zł
§ 4430. różne opłaty i składki - 6.648 zł
§ 4440. odpis na ZFSS - 79.365 zł
13. Dowóz uczniów do szkół - rozdział 80113.
Wydatkowano kwotę 517.434,00 zł co stanowi 88,16 % wykonania planu.
14. Przeciwdziałanie alkoholizmowi - rozdział 85154.
Na działalność związaną z przeciwdziałaniem alkoholizmowi wydatkowano kwotę - 46.670 zł
§ 3030. różne wydatki na rzecz osób fizycznych - 3.045 zł
§ 4170. wynagrodzenia bezosobowe - 35.326 zł
§ 4210. zakup materiałów i wyposażenia - wydatkowano kwotę - .950 zł
§ 4300. zakup usług pozostałych - 6.348 zł
Kwota ta została wydatkowana na organizację czasu wolnego dla rodzin z problemami alkoholowymi.
15. Opieka społeczna
Rozdział 85202 - Domy Pomocy Społecznej
Wydatkowano kwotę Pobyt 6 osób w DPS): 86.817 zł
Rozdział 85204 - rodziny zastępcze
Wydatkowano kwotę (świadczenia dla 2 rodzin): 695 zł
Rozdział 85212 - świadczenia rodzinne
Wydatkowano kwotę: 3.352.301 zł
z tego na:
- świadczenia rodzinne, pielęgnacyjne, składki na ubezpieczenie społeczne oraz fundusz
alimentacyjny: - 3.220.775 zł
- płace i pochodne (paragraf 4010, 4040, 4110, 4120):109.339 zł
- zakup usług pozostałych (prowizje bankowe, opłaty pocztowe, szkolenia): 15.550 zł
- zakup materiałów i wyposażenia
(papier, art. biurowe, akcesoria komputerowe, podróże służbowe): 3.355 zł
- ZFŚS: 3.282 zł
Rozdział 85213 - składki na ubezpieczenie zdrowotne
Wydatkowano kwotę: 44.180 zł w tym:
- zadania własne: 22.418 zł - zadania zlecone: 21.762 zł
Rozdział 85214 - zasiłki i pomoc w naturze
Wydatkowano kwotę: 209.819 zł z tego na:
- zasiłki okresowe dla 155 rodzin: 116.000 zł
- zasiłki celowe dla 52 rodzin: 20.655 zł
- dożywianie w szkole, zasiłki celowe na zakup żywności: 72.000 zł
- zakup środków żywności: 1.164 zł
Rozdział 85215 - dodatki mieszkaniowe
Wydatkowano kwotę (świadczenia na rzecz beneficjentów): 61.205 zł
Rozdział 85216 - zasiłki stałe
Wydatkowano kwotę (dla 74 beneficjentów): 274.226 zł
Rozdział 85219 - ośrodki pomocy społecznej
Wydatkowano kwotę: 565.848 zł z tego na:
- wynagrodzenia i pochodne (paragraf 4010, 4040, 4110, 4120, 4170): 462.702 zł
- zakup usług pozostałych (prowizje bankowe, opłaty pocztowe, szkolenia): 42.082 zł
- zakup materiałów i wyposażenia
(papier, art. biurowe, akcesoria komputerowe, podróże służbowe): 25.992 zł
- ZFŚS: 11.486 zł
- usługi telekomunikacyjne: 11.312 zł
- zużycie energii: 12.274 zł
Rozdział 85228 - usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze
Wydatkowano kwotę (wynagrodzenia dla opiekunek i pochodne): 58.791 zł
Rozdział 85295 - pozostała działalność
Wydatkowano kwotę: 357.257 zł
z tego na:
prace społecznie użyteczne: 20.457 zł
dożywianie i zasiłki celowe na zakup żywności: 288.000 zł
dodatki do świadczeń pielęgnacyjnych: 48.800 zł
Łącznie w 2012 roku wydatkowano kwotę: 5.011.140 zł
16. Oświetlenie ulic - rozdział 90015
Na oświetlenie ulic wydatkowano kwotę 293.848 zł.
Na kwotę tę składają się wydatki :
- za pobór energii - 134.431 zł
- konserwację i modernizację oświetlenia ulicznego - 130.871 zł
- wydatki inwestycyjne - 28.546 zł
17. Gospodarka Komunalna i Ochrona Środowiska - rozdział 90019
W 2012 roku ogółem wydatkowano 39.594 zł
w tym:
§ 4170. wynagrodzenia bezosobowe - 7.777 zł
§ 4210. zakup materiałów i wyposażenia - 25.425 zł
z tego na:
- zakup karmy dla bezpańskich psów - 4.338 zł
- zakup paliwa, noży i filtrów do kosiarek - 2.333 zł
- zakup kosiarki i wykaszarki - 3.432 zł
- zakup kwiatów ozdobnych i trawy - 15.323 zł
§ 4300. zakup usług pozostałych - 5.162 zł
w tym :
- porządkowanie cmentarza - 2.000 zł
- likwidacja wysypisk śmieci - 2.063 zł
- usługi weterynaryjne - 250 zł
- transport - 849 zł
§ 4700. szkolenia pracowników - .230zł
18. Kultura fizyczna i sport- rozdział 92695
Na kulturę fizyczną i sport w roku 2012 wydatkowano kwotę 18.300 zł
z tego:
- Na utrzymanie obiektów sportowych - 2.300 zł ( w tym: rekultywacja boiska)
- Przekazano dotację na realizację zadań zleconych w wysokości - 16.000 zł.
19. Gminny Ośrodek Kultury - rozdział 92109.
Przekazano dotację w wysokości - 207.400 zł.
Sprawozdanie z działalności GOK stanowiZałącznik Nr 3.
20. Biblioteka
Przekazano dotację w wysokości - 150.250 zł.
Sprawozdanie z działalności GBP stanowiZałącznik Nr 4.
21. Sprawozdanie z realizacji zadań wykonanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowe w Wielbarku na dzień 30 września 2012 r. stanowiZałącznik Nr 5.
22. Sprawozdanie z realizacji wydatków inwestycyjnych za rok 2012 stanowiZałącznik Nr 6.
23. Sprawozdanie z realizacji funkcjonowania rachunku dochodów własnych stanowiZałącznik Nr 7.
24. Informację na temat sytuacji finansowej gminy (stan należności i zobowiązań, w tym wymagalnych) przedstawiaZałącznik Nr 8.
25. Sprawozdanie z realizacji dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w 2012 roku przedstawiaZałącznik Nr 9.
26. Informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej , w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć przedstawiaZałącznik Nr 10 i 10A.
27. Informacja o stanie mienia komunalnego Gminy Wielbark stanowiZałącznik Nr 11.
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr OR.0050.15.2013
Wójta Gminy Wielbark
z dnia 12 lutego 2013 r.
Zalacznik1.xls
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr OR.0050.15.2013
Wójta Gminy Wielbark
z dnia 12 lutego 2013 r.
Zalacznik2.xls
Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr OR.0050.15.2013
Wójta Gminy Wielbark
z dnia 12 lutego 2013 r.
Zalacznik3.doc
Załącznik Nr 4 do Zarządzenia Nr OR.0050.15.2013
Wójta Gminy Wielbark
z dnia 12 lutego 2013 r.
Zalacznik4.doc
Załącznik Nr 5 do Zarządzenia Nr OR.0050.15.2013
Wójta Gminy Wielbark
z dnia 12 lutego 2013 r.
Zalacznik5.doc
Załącznik Nr 6 do Zarządzenia Nr OR.0050.15.2013
Wójta Gminy Wielbark
z dnia 12 lutego 2013 r.
Zalacznik6.doc
Załącznik Nr 7 do Zarządzenia Nr OR.0050.15.2013
Wójta Gminy Wielbark
z dnia 12 lutego 2013 r.
Zalacznik7.doc
Załącznik Nr 8 do Zarządzenia Nr OR.0050.15.2013
Wójta Gminy Wielbark
z dnia 12 lutego 2013 r.
Zalacznik8.doc
Załącznik Nr 9 do Zarządzenia Nr OR.0050.15.2013
Wójta Gminy Wielbark
z dnia 12 lutego 2013 r.
Zalacznik9.xls
Załącznik Nr 10 do Zarządzenia Nr OR.0050.15.2013
Wójta Gminy Wielbark
z dnia 12 lutego 2013 r.
Zalacznik10.xls
Załącznik Nr 10A do Zarządzenia Nr OR.0050.15.2013
Wójta Gminy Wielbark
z dnia 12 lutego 2013 r.
Zalacznik10A.xls
Załącznik Nr 11 do Zarządzenia Nr OR.0050.15.2013
Wójta Gminy Wielbark
z dnia 12 lutego 2013 r.
Zalacznik11.doc