Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Lubelskiego rok 2013 poz. 1217

Zarządzenie nr 15/2013 Starosty Lubelskiego

z dnia 18 lutego 2013r.

w sprawie ustalenia na 2013 r. średnich miesięcznych wydatkow na utrzymanie dziecka w placówce opiekuńczo - wychowawczej oraz średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w powiatowych domach pomocy społecznej i domach pomocy społecznej prowadzonych na zlecenie starosty przez podmioty niepubliczne

Na podstawie art. 34 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.), art. 196 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. Nr 149, poz. 887 z późn. zm.) oraz art. 60 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 182) zarządzam, co następuje:

§ 1. Ustalam na 2013 r. średnie miesięczne wydatki na utrzymanie dziecka: 1/ w Domu Dziecka w Przybysławicach na kwotę 3719,00 zł, 2/ w Domu Dziecka w Woli Gałęzowskiej na kwotę 4272,00 zł.

§ 2. Ustalam na 2013 r. średni miesięczny koszt utrzymania mieszkańca: 1/ Domu Pomocy Społecznej w Matczynie na kwotę 2672,00 zł, 2/ Domu Pomocy Społecznej w Kiełczewicach na kwotę 2498,00 zł.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Dyrektorowi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie.

§ 4. Zarządzenie niniejsze podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie od następnego miesiąca przypadającego po miesiącu, w którym zostało opublikowane.

Starosta Lubelski


Paweł Pikula

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00