Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Lubelskiego rok 2012 poz. 552

Protokół Gminnej Komisji do Spraw Referendum w Szastarce

z dnia 22 stycznia 2012r.

w sprawie ustalenia wyniku referendum gminnego w sprawie odwołania przed upływem kadencji Wójta Gminy Szastarka

REFERENDUM LOKALNE W SPRAWIE ODWOŁANIA PRZED UPŁYWEM KADENCJI WÓJTA GMINY SZASTARKA, ZARZĄDZONE NA DZIEŃ 22 STYCZNIA 2012 R.

Gminna Komisja do Spraw Referendum w Szastarce

Gmina

Szastarka

Powiat

kraśnicki

Województwo

lubelskie

PROTOKÓŁ USTALENIA WYNIKU REFERENDUM GMINNEGO

Wyniki głosowania i wynik referendum ustalono w dniu 22 stycznia 2012 r.

Głosowanie przeprowadzono w 5 obwodach głosowania.

Na podstawie protokołów głosowania otrzymanych od wszystkich tj. 5 obwodowych komisji do spraw referendum, Komisja ustaliła następujące wyniki głosowania:

1.

Liczba osób uprawnionych do głosowania (wszystkie osoby umieszczone w części A i B spisu osób uprawnionych w chwili zakończenia głosowania)

*

*

*

4

9

2

1

1a.

w tym liczba osób uprawnionych do głosowania umieszczonych w części A spisu w chwili zakończenia głosowania

*

*

*

4

9

2

1

1b.

w tym liczba osób uprawnionych do głosowania umieszczonych w części B spisu w chwili zakończenia głosowania

*

*

*

*

*

*

0

2.

Liczba osób, którym wysłano pakiety referendalne (z części A i B spisu osób uprawnionych)

*

*

*

*

*

*

0

3.

Liczba kart do głosowania otrzymanych przez komisje obwodowe

*

*

*

3

8

5

0

4.

Liczba osób, którym wydano karty do głosowania (liczba podpisów w spisie) - w części A i B spisu osób uprawnionych

*

*

*

*

6

9

3

4a.

w tym liczba osób umieszczonych w części A spisu, którym wydano karty do głosowania (liczba podpisów w części A spisu)

*

*

*

*

6

9

3

4b.

w tym liczba osób umieszczonych w części B spisu, którym wydano karty do głosowania (liczba podpisów w części B spisu)

*

*

*

*

*

*

0

5.

Liczba osób głosujących przez pełnomocnika (liczba kart do głosowania wydanych na podstawie otrzymanych przez komisję aktów pełnomocnictwa) - z części A i B spisu osób uprawnionych

*

*

*

*

*

*

0

6.

Nie wykorzystano kart do głosowania

*

*

*

3

1

5

7

7.

Liczba kart wyjętych z urn przez komisje obwodowe

*

*

*

*

6

9

2

7a.

w tym:Liczba kart wyjętych z kopert na karty do głosowania

*

*

*

*

*

*

0

8.

Liczba kart nieważnych

*

*

*

*

*

*

0

9.

Liczba kart ważnych (liczba osób, które wzięły udział w głosowaniu)

*

*

*

*

6

9

2

10.

Liczba głosów nieważnych

*

*

*

*

*

1

9

11.

Liczba głosów ważnych

*

*

*

*

6

7

3

12a.

Liczba głosów pozytywnych "Tak"

*

*

*

*

6

4

2

12b.

Liczba głosów negatywnych "Nie"

*

*

*

*

*

3

1

13. Komisja ustaliła, co następuje:

a) liczba osób uprawnionych do głosowania wyniosła 4 921,

b) liczba osób, które wzięły udział w głosowaniu (liczba kart ważnych), wyniosła 692, (frekwencja wyniosł14,06%)

c) liczba głosów ważnych wyniosła673,

d) w wyborze w dniu 21 listopada 2010 r. odwoływanego organu liczba osób, które wzięły udział w głosowaniu (liczba kart ważnych), wyniosła 2665, zatem 3/5 liczby biorących udział w wyborze odwoływanego organu wynosi 1599,

e) liczba głosów za odwołaniem organu (pozytywnych "Tak") wyniosła 642

14. Komisja, w związku z powyższym, na podstawie art. 55 ust. 2 i art. 56 ust. 1 ustawy z dnia 15 września 2000 r. o referendum lokalnym (Dz. U. Nr 88, poz. 985 z późn. zm.) stwierdza, że:

a) referendum jest nieważne, gdyż wzięło w nim udział mniej niż 3/5 liczby osób biorących udział w wyborze odwoływanego organu,

b) Wójt Gminy Szastarka nie został odwołany.

15. 1) Adnotacja o wniesieniu przez mężów zaufania uwag z wymienieniem konkretnych zarzutów; jeżeli nie ma wpisać "brak zarzutów": 2)

brak zarzutów

16. 3) Adnotacja o wniesieniu przez członków Komisji uwag z wymienieniem konkretnych zarzutów; jeżeli nie ma wpisać "brak zarzutów": 4)

brak zarzutów

Przy sporządzeniu protokołu obecni byli członkowie Komisji:

1) Kania Józef, przewodniczący komisji

2) Chudy Jacek, zastępca przewodniczącego

3) Michałek Agnieszka Brygida, członek komisji

4) Pietura Tadeusz, członek komisji

5) Wielgus Małgorzata, członek komisji

6) Wójtowicz Jan, członek komisji

(pieczęć Komisji)

1) Jeżeli treść nie mieści się na formularzu, należy dołączyć ją do protokołu, zaznaczając to w miejscu przeznaczonym na wpisanie adnotacji.

2) W razie zgłoszenia uwag przez mężów zaufania lub członków Komisji, stanowisko Komisji wobec zarzutów należy dołączyć do protokołu.

3) Jeżeli treść nie mieści się na formularzu, należy dołączyć ją do protokołu, zaznaczając to w miejscu przeznaczonym na wpisanie adnotacji.

4) W razie zgłoszenia uwag przez mężów zaufania lub członków Komisji, stanowisko Komisji wobec zarzutów należy dołączyć do protokołu.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00