Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego rok 2010 nr 672 poz. 5669

Porozumienie nr 33/2010 Powiatu Tarnowskiego i Gminy Wietrzychowice

z dnia 6 października 2010r.

w sprawie wykonania chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1305K Szczurowa - Żelichów w Jadownikach Mokrych i przekazania materiałów budowlanych na ten cel

zawarte w dniu 06. 10. 2010 w Tarnowie pomiędzy Powiatem Tarnowskim zwanym dalej Powiatem, reprezentowanym przez:

1. Mieczysława Krasa - Starostę

2. Adama Szpaka - Etatowego Członka Zarządu Powiatu

a Gminą Wietrzychowice zwaną dalej Gminą reprezentowaną przez:

1. Leszka Zabiegała - Wójta Gminy Wietrzychowice

w sprawie wykonania chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1305K Szczurowa - Żelichów w Jadownikach Mokrych i przekazania materiałów budowlanych na ten cel.

§ 1. Powiat i Gmina zawierają porozumienie na podstawie art. 4 ust. 1 pkt 6 i art. 5 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) oraz art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz.115 z późn. zm.).

§ 2. 1. Gmina wyraża wolę wykonania odcinka chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1305K Szczurowa - Żelichów w Jadownikach Mokrych z powierzonych materiałów budowlanych.

2. Powiat przekazuje, a Gmina przejmuje materiały budowlane na wykonanie chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1305K w Jadownikach Mokrych:

- Kostka betonowa - 300 m2

- Obrzeże betonowe - 200 mb

- Krawężniki betonowe - 200 mb.

3. Wyżej opisane materiały zostaną przekazane Gminie w terminie do 30. 10. 2010 r.

§ 3. 1. Inwestorem zadania ustanawia się Gminę Wietrzychowice.

2. Inwestor zobowiązuje się wykonać wszelkie czynności konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, dokonać wyboru wykonawcy oraz zapewnić realizację zadań.

§ 4. Gmina zabezpieczy w swoim budżecie środki finansowe niezbędne do wykonania tych zadań.

§ 5. Do czynności wynikających z porozumienia leżących po stronie Powiatu, a w szczególności przekazania materiałów budowlanych, kontroli realizacji zadań, upoważnia się Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach.

§ 6. 1. Ustala się końcowy termin zakończenia realizacji zadań na dzień: 30 września 2011 r.

2. Odbiór końcowy realizowanego zadania będzie następował przy udziale upoważnionych przedstawicieli Powiatowego Zarządu Dróg w Tarnowie i Gminy.

3. Uprawnienia z tytułu rękojmii i gwarancji w stosunku do wykonawcy zadania wykonuje Gmina.

4. Wykonany chodnik zostanie przekazany na majątek Powiatu - w terminie 30 dni po upływie okresu gwarancji.

§ 7. Zmiany porozumienia wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

§ 8. W sprawach nieuregulowanych porozumieniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o finansach publicznych oraz inne właściwe przepisy.

§ 9. Porozumienie podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego.

§ 10. Porozumienie sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa dla każdej ze stron.




Powiat Tarnowski


Starosta


Mieczysław Kras


Etatowy Członek Zarządu Powiatu Tarnowskiego


Adam Szpak


Skarbnik Powiatu


Anna Niedojadło




Gmina


Wójt Gminy


Leszek Zabiegała


Skarbnik Gminy


Edward Pudło

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00