Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego rok 2010 nr 630 poz. 5121

Uchwała nr XL/426/10 Rady Gminy Nowy Targ

z dnia 4 listopada 2010r.

w sprawie: określenia rocznych stawek podatku od środków transportowych na terenie Gminy Nowy Targ

Na podstawie art. 18 ust 2 pkt 8 art. 40, 41 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r. Dz.U. Nr 142 poz. 1591 z późniejszymi zmianami) i art.10 ust.1 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 95, poz. 613 z późniejszymi zmianami) oraz art. 4 ust 1 ustawy z dnia 20 lipca 2000 r o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 68, poz. 449), Rada Gminy Nowy Targ uchwala co następuje:

§ 1.

Ustala się roczne stawki podatku od środków transportowych na terenie Gminy Nowy Targ w wysokości określonej w załączniku Nr 1 do niniejszej uchwały.

§ 2.

Wykonanie uchwały zleca się Wójtowi Gminy.

§ 3.

Traci moc uchwała Nr XXIX/314/09 Rady Gminy Nowy Targ z dnia 18 listopada 2009r. w sprawie: określenia rocznych stawek podatku od środków transportowych na terenie gminy Nowy Targ

§ 4.

Uchwała wchodzi w życie po upływie czternastu dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2011 r.

Przewodniczący Rady Gminy


Wiesław Parzygnat


Załącznik do Uchwały Nr XL/426/10
Rady Gminy Nowy Targ
z dnia 4 listopada 2010 r.

Stawki podatku od środków transportowych na terenie Gminy Nowy Targ wynoszą rocznie.

1. Samochody ciężarowe o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony i poniżej 12 ton.

Lp

Wyszczególnienie dopuszczalna masa całkowita pojazdu i zespołu pojazdów, rok produkcji

Stawka podatku od samochodów nie wyposażonych w katalizatory
stawka podatku w

Stawka podatku od samochodów wyposażonych w katalizatory
stawka podatku w

1.

2.

3.

4.

Samochód ciężarowy o DMC:

1.1

wyprodukowane do 1980r.

a)

powyżej 3,5 tony do 5,5 ton włącznie

502,00

483,00

b)

powyżej 5,5 tony do 9 ton włącznie

784,00

752,00

c)

powyżej 9 ton a poniżej 12 ton

935,00

900,00

1.2

wyprodukowane w latach 1981-1990

a)

powyżej 3,5 tony do 5,5 ton włącznie

498,00

483,00

b)

powyżej 5,5 tony do 9 ton włącznie

776,00

752,00

c)

powyżej 9 ton a poniżej 12 ton

926,00

900,00

1.3

wyprodukowane po 1990

a)

powyżej 3,5 tony do 5,5 ton włącznie

492,00

483,00

b)

powyżej 5,5 tony do 9 ton włącznie

768,00

752,00

c)

powyżej 9 ton a poniżej 12 ton

918,00

900,00

2. Samochody ciężarowe o dopuszczalnej masie całkowitej równej lub wyższej niż 12 ton.

Lp

Wyszczególnienie liczba osi i dopuszczalna masa całkowita (DMC)

Zawieszenie osi pneumatyczne i uznane za równoważne
stawka podatku w

Inne systemy zawieszenia osi jezdnych

stawka podatku w

1.

2.

3.

4.

2.1

DWIE OSIE

2.1.1

nie mniej niż 12 ton i mniej niż 13 ton

1244,00

1258,00

2.1.2

nie mniej niż 13 ton i mniej niż 14 ton

1244,00

1258,00

2.1.3

nie mniej niż 14 ton i mniej niż 15 ton

1244,00

1258,00

2.1.4

nie mniej niż 15 ton i więcej

1244,00

1434,00

2.2

TRZY OSIE

2.2.1

nie mniej niż 12 ton i mniej niż 17 ton

1244,00

1258,00

2.2.2

nie mniej niż 17 ton i mniej niż 19 ton

1244,00

1258,00

2.2.3

nie mniej niż 19 ton i mniej niż 21 ton

1696,00

1750,00

2.2.4

nie mniej niż 21 ton i mniej niż 23 ton

1696,00

1750,00

2.2.5

nie mniej niż 23 ton i mniej niż 25 ton

1776,00

1834,00

2.2.6

nie mniej niż 25 ton i więcej

1776,00

1834,00

2.3

CZTERY OSIE i więcej

2.3.1

nie mniej niż 12 ton i mniej niż 25 ton

1805,00

1860,00

2.3.2

nie mniej niż 25 ton i mniej niż 27 ton

1824,00

1876,00

2.3.3

nie mniej niż 27 ton i mniej niż 29 ton

1928,00

1980,00

2.3.4

nie mniej niż 29 ton i mniej niż 31 ton

1980,00

2556,00

2.3.5

nie mniej niż 31 ton i więcej

2080,00

2556,00

3. Ciągnik siodłowy lub balastowy przystosowany do używania łącznie z naczepą lub przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej zespołu pojazdów od 3,5 tony i poniżej 12 ton.

Lp

Wyszczególnienie dopuszczalna masa całkowita pojazdu i zespołu pojazdu

Stawka podatku w złotych

3.1

od 3,5 tony i poniżej 12 ton

935,00

4. Ciągnik siodłowy lub balastowy przystosowany do używania łącznie z naczepą lub przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej zespołu pojazdów równej lub wyższej niż 12 ton.

Lp

Wyszczególnienie dopuszczalna masa całkowita pojazdu lub zespołu pojazdów, liczba osi , rodzaj zawieszenia

Zawieszenie osi pneumatyczne i uznane za równoważne
stawka podatku w

Inne systemy zawieszenia osi


stawka podatku w

1.

2.

3.

4.

4.1

DWIE OSIE

4.1.1

nie mniej niż 12 ton i mniej niż 18 ton

1184,00

1198,00

4.1.2

nie mniej niż 18 ton i mniej niż 25 ton

1244,00

1318,00

4.1.3

nie mniej niż 25 ton i mniej niż 31 ton

1302,00

1318,00

4.1.4

nie mniej niż 31 ton i mniej niż 36 ton

1620,00

2120,00

4.1.5

powyżej 36 ton

1620,00

2120,00

4.2

TRZY OSIE

4.2.1

nie mniej niż 12 ton i mniej niż 36 ton

1362,00

1884,00

4.2.2.

nie mniej niż 36 ton i mniej niż 40 ton

1428,00

1974,00

4.2.3

nie mniej niż 40 ton

1974,00

2610,00

5. Przyczepy i naczepy, które łącznie z pojazdem silnikowym posiadają dopuszczalna masę całkowitą od 7 ton i poniżej 12 ton, z wyjątkiem związanych wyłącznie z działalnością rolniczą prowadzoną przez podatnika podatku rolnego.

Lp

Wyszczególnienie dopuszczalna masa całkowita pojazdu i zespołu pojazdu

Stawka podatku w złotych

5.1

od 7 ton i poniżej 12 ton

260,00

6. Przyczepy i naczepy, które łącznie z pojazdem silnikowym posiadają dopuszczalna masę całkowitą równa lub wyższą niż 12 ton, , z wyjątkiem związanych wyłącznie z działalnością rolniczą prowadzoną przez podatnika podatku rolnego.

L p

Wyszczególnienie dopuszczalna masa całkowita pojazdu i zespołu pojazdu, liczba osi

Zawieszenie osi pneumatyczne i uznane za równoważne
stawka podatku w

Inne systemy zawieszenia osi


stawka podatku w

1.

2.

3.

4.

6.1

JEDNA OŚ

6.1.1

nie mniej niż 12 ton i mniej niż 18 ton

288,00

310,00

6.1.2

nie mniej niż 18 ton i mniej niż 25 ton

344,00

366,00

6.1.3

nie mniej niż 25 tony do 36 ton włącznie

402,00

644,00

6.1.4

powyżej 36 ton

415,00

660,00

6.2

DWIE OSIE

6.2.1

nie mniej niż 12 ton i mniej niż 28 ton

344,00

366,00

6.2.2

nie mniej niż 28 ton i mniej niż 33 ton

703,00

975,00

6.2.3

nie mniej niż 33 tony do 36 ton włącznie

975,00

1480,00

6.2.4

powyżej 36 ton i mniej niż 38 ton

975,00

1480,00

6.2.5

nie mniej niż 38 ton

1316,00

1860,00

6.3

TRZY OSIE I WIĘCEJ

6.3.1

nie mniej niż 12 ton do 36 ton włącznie

776,00

1080,00

6.3.2

powyżej 36 ton i mniej niż 38 ton

776,00

1080,00

6.3.3

nie mniej niż 38 ton

1080,00

1468,00

7. Autobusy w zależności od liczby miejsc do siedzenia

L p

Liczba miejsc do siedzenia

stawka w podatku w

7.1

mniejszej niż 30 miejsc

640,00

7.2

równiej lub wyższej niż 30 miejsc

1440,00

Przewodniczący Rady Gminy


Wiesław Parzygnat

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00