Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego rok 2010 nr 609 poz. 4810

Uchwała nr XXXVII/240/2010 Rady Gminy Wietrzychowice

z dnia 9 listopada 2010r.

w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2011 rok

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8, art. 40 ust. 1, 41 ust. 1 i art. 42 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591, z późniejszymi zmianami) oraz art. 10 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2010 roku Nr 95, poz 613 z późniejszymi zmianami), pkt 3 Obwieszczenia Ministra Finansów z dnia 30 lipca 2010 roku w sprawie górnych granic stawek kwotowych podatków i opłat lokalnych w 2011 r. (M.P. Nr 55 poz. 755) oraz Obwieszczenia Ministra Finansów z dnia 11 października 2010 roku w sprawie stawek podatku od środków transportowych obowiązujących w 2011 r. (M.P. Nr 75 poz. 950) w związku z art. 13 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2000 roku o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz. U. z 2010 roku Nr 17 poz. 95) Rada Gminy Wietrzychowice uchwala, co następuje:

§ 1. Określa się wysokość stawek podatku od środków transportowych na 2011 rok, jak w załączniku do niniejszej uchwały.

§ 2. Traci moc Uchwała Nr XXIX/190/2009 Rady Gminy Wietrzychowice z dnia 10 listopada 2009 roku w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2010 r. ogłoszona w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego z dnia 10 grudnia 2009 roku, Nr 756, poz. 5830.

§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Wietrzychowice.

§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego i ma zastosowanie do podatku należnego od 2011 roku.


Załącznik do Uchwały Nr XXXVII/240/2010
Rady Gminy Wietrzychowice
z dnia 9 listopada 2010 r.

STAWKI PODATKU OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH NA 2011 ROK

LP.

WYSZCZEGÓLNIENIE: DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA POJAZDU LUB ZESPOŁU POJAZDÓW / LICZBA MIEJSC / WYPOSAŻENIE / LICZBA OSI / RODZAJ ZAWIESZENIA

STAWKA OKREŚLONA PRZEZ RADĘ GMINY W

1

2

3

1.

SAMOCHODY CIĘŻAROWE (art. 8 pkt 1 ustawy o podatkach i opłatach lokalnych)

1.1.

powyżej 3,5 tony do 5,5 ton włącznie

470

1.2.

powyżej 5,5 tony do 9 ton włącznie

640

1.3.

powyżej 9 ton i poniżej 12 ton

760

2.

SAMOCHODY CIĘŻAROWE (art. 8 pkt 2 ustawy o podatkach i opłatach lokalnych)

2.1.

DWIE OSIE

2.1.1.

nie mniej niż 12 ton i mniej niż 13 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

840

inny system zawieszenia osi jezdnych

860

2.1.2.

nie mniej niż 13 ton i mniej niż 14 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

880

inny system zawieszenia osi jezdnych

900

2.1.3.

nie mniej niż 14 ton i mniej niż 15 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

930

inny system zawieszenia osi jezdnych

950

2.1.4.

nie mniej niż 15 ton i więcej

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1070

inny system zawieszenia osi jezdnych

1280

2.2.

TRZY OSIE

2.2.1.

nie mniej niż 12 ton i mniej niż 17 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1020

inny system zawieszenia osi jezdnych

1075

2.2.2.

nie mniej niż 17 ton i mniej niż 19 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1130

inny system zawieszenia osi jezdnych

1185

2.2.3.

nie mniej niż 19 ton i mniej niż 21 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1240

inny system zawieszenia osi jezdnych

1295

2.2.4.

nie mniej niż 21 ton i mniej niż 23 tony

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1350

inny system zawieszenia osi jezdnych

1400

2.2.5.

nie mniej niż 23 tony i mniej niż 25 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1460

inny system zawieszenia osi jezdnych

1600

2.2.6.

nie mniej niż 25 ton i więcej

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1550

inny system zawieszenia osi jezdnych

1600

2.3.

CZTERY OSIE I WIĘCEJ

2.3.1.

nie mniej niż 12 ton i mniej niż 25 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1290

inny system zawieszenia osi jezdnych

1340

2.3.2.

nie mniej niż 25 ton i mniej niż 27 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1480

inny system zawieszenia osi jezdnych

1500

2.3.3.

nie mniej niż 27 ton i mniej niż 29 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1560

inny system zawieszenia osi jezdnych

1680

2.3.4.

nie mniej niż 29 ton i mniej niż 31 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1680

inny system zawieszenia osi jezdnych

2480

2.3.5.

nie mniej niż 31 ton i więcej

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1680

inny system zawieszenia osi jezdnych

2480

3.

CIĄGNIKI SIODŁOWE I BALASTOWE (art. 8 pkt 3 ustawy o podatkach i opł. lokalnych)

3.1.

od 3,5 tony i poniżej 12 ton

1180

4.

CIĄGNIKI SIODŁOWE I BALASTOWE (art. 8 pkt 4 ustawy o podatkach i opł. lokalnych)

4.1.

DWIE OSIE

4.1.1.

nie mniej niż 12 ton i mniej niż 18 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1350

inny system zawieszenia osi jezdnych

1370

4.1.2.

nie mniej niż 18 ton i mniej niż 25 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1390

inny system zawieszenia osi jezdnych

1415

4.1.3.

nie mniej niż 25 ton i mniej niż 31 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1435

inny system zawieszenia osi jezdnych

1455

4.1.4.

nie mniej niż 31 ton i do 36 ton włącznie

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1500

inny system zawieszenia osi jezdnych

1960

4.1.5.

powyżej 36 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1530

inny system zawieszenia osi jezdnych

1965

4.2.

TRZY OSIE

4.2.1.

nie mniej niż 12 ton i do 36 ton włącznie

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1477

inny system zawieszenia osi jezdnych

1750

4.2.2.

powyżej 36 ton i mniej niż 40 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1580

inny system zawieszenia osi jezdnych

1750

4.2.3.

nie mniej niż 40 ton i więcej

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1750

inny system zawieszenia osi jezdnych

2580

5.

PRZYCZEPY I NACZEPY (art. 8 pkt 5 ustawy o podatkach i opłatach lokalnych)

5.1.

od 7 ton i poniżej 12 ton

300

6.

PRZYCZEPY I NACZEPY (art. 8 pkt 6 ustawy o podatkach i opłatach lokalnych)

6.1.

JEDNA OŚ

6.1.1.

nie mniej niż 12 ton i mniej niż 18 ton

oś jezdna z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

330

inny system zawieszenia osi jezdnej

360

6.1.2.

nie mniej niż 18 ton i mniej niż 25 ton

oś jezdna z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

380

inny system zawieszenia osi jezdnej

450

6.1.3.

nie mniej niż 25 ton i do 36 ton włącznie

oś jezdna z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

440

inny system zawieszenia osi jezdnej

610

6.1.4.

powyżej 36 ton

oś jezdna z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

490

inny system zawieszenia osi jezdnej

610

6.2.

DWIE OSIE

6.2.1.

nie mniej niż 12 ton i mniej niż 28 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem unanym za równoważne

400

inny system zawieszenia osi jezdnych

450

6.2.2.

nie mniej niż 28 ton i mniej niż 33 tony

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

760

inny system zawieszenia osi jezdnych

880

6.2.3.

nie mniej niż 33 tony i do 36 ton włącznie

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

920

inny system zawieszenia osi jezdnych

1320

6.2.4.

powyżej 36 ton i mniej niż 38 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

965

inny system zawieszenia osi jezdnych

1320

6.2.5.

nie mniej niż 38 ton i powyżej

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

1180

inny system zawieszenia osi jezdnych

1730

6.3.

TRZY OSIE

6.3.1.

nie mniej niż 12 ton i do 36 ton włącznie

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

705

inny system zawieszenia osi jezdnych

970

6.3.2.

powyżej 36 ton i mniej niż 38 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

780

inny system zawieszenia osi jezdnych

971

6.3.3.

nie mniej niż 38 ton

osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne

971

inny system zawieszenia osi jezdnych

1310

7.

AUTOBUSY- liczba miejsc do siedzenia (art. 8 pkt 7 ustawy o podatkach i opł. lokalnych)

7.1.

mniej niż 30 miejsc

720

7.2.

równa lub wyższa niż 30 miejsc

870

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00