Akt prawny
Alerty
Uchwała nr XXXVII/240/2010 Rady Gminy Wietrzychowice
z dnia 9 listopada 2010r.
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2011 rok
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8, art. 40 ust. 1, 41 ust. 1 i art. 42 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591, z późniejszymi zmianami) oraz art. 10 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2010 roku Nr 95, poz 613 z późniejszymi zmianami), pkt 3 Obwieszczenia Ministra Finansów z dnia 30 lipca 2010 roku w sprawie górnych granic stawek kwotowych podatków i opłat lokalnych w 2011 r. (M.P. Nr 55 poz. 755) oraz Obwieszczenia Ministra Finansów z dnia 11 października 2010 roku w sprawie stawek podatku od środków transportowych obowiązujących w 2011 r. (M.P. Nr 75 poz. 950) w związku z art. 13 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2000 roku o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz. U. z 2010 roku Nr 17 poz. 95) Rada Gminy Wietrzychowice uchwala, co następuje:
§ 1. Określa się wysokość stawek podatku od środków transportowych na 2011 rok, jak w załączniku do niniejszej uchwały.
§ 2. Traci moc Uchwała Nr XXIX/190/2009 Rady Gminy Wietrzychowice z dnia 10 listopada 2009 roku w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2010 r. ogłoszona w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego z dnia 10 grudnia 2009 roku, Nr 756, poz. 5830.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Wietrzychowice.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego i ma zastosowanie do podatku należnego od 2011 roku.
Załącznik do Uchwały Nr XXXVII/240/2010
Rady Gminy Wietrzychowice
z dnia 9 listopada 2010 r.
STAWKI PODATKU OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH NA 2011 ROK
LP. | WYSZCZEGÓLNIENIE: DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA POJAZDU LUB ZESPOŁU POJAZDÓW / LICZBA MIEJSC / WYPOSAŻENIE / LICZBA OSI / RODZAJ ZAWIESZENIA | STAWKA OKREŚLONA PRZEZ RADĘ GMINY W ZŁ | |||
1 | 2 | 3 | |||
1. | SAMOCHODY CIĘŻAROWE (art. 8 pkt 1 ustawy o podatkach i opłatach lokalnych) | ||||
1.1. | powyżej 3,5 tony do 5,5 ton włącznie | 470 | |||
1.2. | powyżej 5,5 tony do 9 ton włącznie | 640 | |||
1.3. | powyżej 9 ton i poniżej 12 ton | 760 | |||
2. | SAMOCHODY CIĘŻAROWE (art. 8 pkt 2 ustawy o podatkach i opłatach lokalnych) | ||||
2.1. | DWIE OSIE | ||||
2.1.1. | nie mniej niż 12 ton i mniej niż 13 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 840 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 860 | ||||
2.1.2. | nie mniej niż 13 ton i mniej niż 14 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 880 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 900 | ||||
2.1.3. | nie mniej niż 14 ton i mniej niż 15 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 930 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 950 | ||||
2.1.4. | nie mniej niż 15 ton i więcej | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1070 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1280 | ||||
2.2. | TRZY OSIE | ||||
2.2.1. | nie mniej niż 12 ton i mniej niż 17 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1020 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1075 | ||||
2.2.2. | nie mniej niż 17 ton i mniej niż 19 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1130 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1185 | ||||
2.2.3. | nie mniej niż 19 ton i mniej niż 21 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1240 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1295 | ||||
2.2.4. | nie mniej niż 21 ton i mniej niż 23 tony | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1350 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1400 | ||||
2.2.5. | nie mniej niż 23 tony i mniej niż 25 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1460 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1600 | ||||
2.2.6. | nie mniej niż 25 ton i więcej | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1550 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1600 | ||||
2.3. | CZTERY OSIE I WIĘCEJ | ||||
2.3.1. | nie mniej niż 12 ton i mniej niż 25 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1290 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1340 | ||||
2.3.2. | nie mniej niż 25 ton i mniej niż 27 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1480 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1500 | ||||
2.3.3. | nie mniej niż 27 ton i mniej niż 29 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1560 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1680 | ||||
2.3.4. | nie mniej niż 29 ton i mniej niż 31 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1680 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 2480 | ||||
2.3.5. | nie mniej niż 31 ton i więcej | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1680 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 2480 | ||||
3. | CIĄGNIKI SIODŁOWE I BALASTOWE (art. 8 pkt 3 ustawy o podatkach i opł. lokalnych) | ||||
3.1. | od 3,5 tony i poniżej 12 ton | 1180 | |||
4. | CIĄGNIKI SIODŁOWE I BALASTOWE (art. 8 pkt 4 ustawy o podatkach i opł. lokalnych) | ||||
4.1. | DWIE OSIE | ||||
4.1.1. | nie mniej niż 12 ton i mniej niż 18 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1350 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1370 | ||||
4.1.2. | nie mniej niż 18 ton i mniej niż 25 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1390 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1415 | ||||
4.1.3. | nie mniej niż 25 ton i mniej niż 31 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1435 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1455 | ||||
4.1.4. | nie mniej niż 31 ton i do 36 ton włącznie | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1500 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1960 | ||||
4.1.5. | powyżej 36 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1530 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1965 | ||||
4.2. | TRZY OSIE | ||||
4.2.1. | nie mniej niż 12 ton i do 36 ton włącznie | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1477 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1750 | ||||
4.2.2. | powyżej 36 ton i mniej niż 40 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1580 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1750 | ||||
4.2.3. | nie mniej niż 40 ton i więcej | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1750 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 2580 | ||||
5. | PRZYCZEPY I NACZEPY (art. 8 pkt 5 ustawy o podatkach i opłatach lokalnych) | ||||
5.1. | od 7 ton i poniżej 12 ton | 300 | |||
6. | PRZYCZEPY I NACZEPY (art. 8 pkt 6 ustawy o podatkach i opłatach lokalnych) | ||||
6.1. | JEDNA OŚ | ||||
6.1.1. | nie mniej niż 12 ton i mniej niż 18 ton | ||||
oś jezdna z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 330 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnej | 360 | ||||
6.1.2. | nie mniej niż 18 ton i mniej niż 25 ton | ||||
oś jezdna z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 380 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnej | 450 | ||||
6.1.3. | nie mniej niż 25 ton i do 36 ton włącznie | ||||
oś jezdna z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 440 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnej | 610 | ||||
6.1.4. | powyżej 36 ton | ||||
oś jezdna z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 490 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnej | 610 | ||||
6.2. | DWIE OSIE | ||||
6.2.1. | nie mniej niż 12 ton i mniej niż 28 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem unanym za równoważne | 400 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 450 | ||||
6.2.2. | nie mniej niż 28 ton i mniej niż 33 tony | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 760 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 880 | ||||
6.2.3. | nie mniej niż 33 tony i do 36 ton włącznie | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 920 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1320 | ||||
6.2.4. | powyżej 36 ton i mniej niż 38 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 965 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1320 | ||||
6.2.5. | nie mniej niż 38 ton i powyżej | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1180 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1730 | ||||
6.3. | TRZY OSIE | ||||
6.3.1. | nie mniej niż 12 ton i do 36 ton włącznie | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 705 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 970 | ||||
6.3.2. | powyżej 36 ton i mniej niż 38 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 780 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 971 | ||||
6.3.3. | nie mniej niż 38 ton | ||||
osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 971 | ||||
inny system zawieszenia osi jezdnych | 1310 | ||||
7. | AUTOBUSY- liczba miejsc do siedzenia (art. 8 pkt 7 ustawy o podatkach i opł. lokalnych) | ||||
7.1. | mniej niż 30 miejsc | 720 | |||
7.2. | równa lub wyższa niż 30 miejsc | 870 |