Akt prawny
Alerty
Uchwała nr XXXVII/337/2010 Rady Miejskiej w Czchowie
z dnia 29 października 2010r.
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych obowiązujących w 2011 roku
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8, w związku z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn . zm.), art. 2 ust. 1, art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2000 roku o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 17, poz. 95 z późn. zm.) oraz art. 10 ustawy z dnia z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 95, poz. 613 z późn. zm.), w związku z Obwieszczeniem Ministra Finansów z dnia 30 lipca 2010 roku w sprawie górnych granic stawek kwotowych podatków i opłat lokalnych w 2011 r. ( M. P. z 2010 roku Nr 55, poz. 755 ) oraz Obwieszczeniem Ministra Finansów z dnia 11 października 2010 roku w sprawie stawek podatku od środków transportowych obowiązujących w 2011 r. ( M.P. z 2010 r. Nr 75, poz. 950 ) Rada Miejska w Czchowie uchwala, co następuje:
§ 1.
Ustala się stawki podatku od środków transportowych zgodnie z załącznikiem do niniejszej uchwały.
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Czchowa.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2011 roku.
Przewodniczący Rady |
Załącznik do Uchwały Nr XXXVII/337/2010
Rady Miejskiej w Czchowie
z dnia 29 października 2010 r.
Wyszczególnienie | Stawka określona przez Radę Miejską w Czchowie | |
1. | Samochody ciężarowe (art. 8 pkt 1) | |
1.1. | powyżej 3,5 tony do 5,5 tony włącznie | 545,00 zł |
1.2. | powyżej 5,5 tony do 9 ton włącznie | 573,00 zł |
1.3. | powyżej 9 ton i poniżej 12 ton | 722,00 zł |
2. | Samochody ciężarowe (art. 8 pkt 2) | |
2.1. | DWIE OSIE | |
2.1.1. | nie mniej niż 12 ton i mniej niż 13 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 873,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 873,00 zł | |
2.1.2. | nie mniej niż 13 ton i mniej niż 14 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 873,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 873,00 zł | |
2.1.3. | nie mniej niż 14 ton i mniej niż 15 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 281,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 1 281,00 zł | |
2.1.4. | nie mniej niż 15 ton i więcej | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 172,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 1 706,00 zł | |
2.2. | TRZY OSIE | |
2.2.1. | nie mniej niż 12 ton i mniej niż 17 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 281,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 1 281,00 zł | |
2.2.2. | nie mniej niż 17 ton i mniej niż 19 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 690,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 1 690,00 zł | |
2.2.3. | nie mniej niż 19 ton i mniej niż 21 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 690,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 1 690,00 zł | |
2.2.4. | nie mniej niż 21 ton i mniej niż 23 tony | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 690,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 1 690,00 zł | |
2.2.5. | nie mniej niż 23 tony i mniej niż 25 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 690,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 2 126,00 zł | |
2.2.6. | nie mniej niż 25 ton i więcej | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 690,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 2 317,00 zł | |
2.3. | CZTERY OSIE I WIĘCEJ | |
2.3.1. | nie mniej niż 12 ton i mniej niż 25 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 690,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 1 690,00 zł | |
2.3.2. | nie mniej niż 25 ton i mniej niż 27 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 690,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 1 690,00 zł | |
2.3.3. | nie mniej niż 27 ton i mniej niż 29 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 690,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 2 440,00 zł | |
2.3.4. | nie mniej niż 29 ton i mniej niż 31 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 2 440,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 2 857,00 zł | |
2.3.5. | nie mniej niż 31 ton i więcej | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 2 440,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 2 857,00 zł | |
3. | Ciągnik siodłowy lub balastowy (art. 8 pkt 3) | |
3.1. | od 3,5 tony i poniżej 12 ton | 900,00 zł |
4. | Ciągnik siodłowy lub balastowy (art. 8 pkt 4) Liczba osi i dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów: ciągnik siodłowy + naczepa, ciągnik balastowy + przyczepa (w tonach) | |
4.1. | DWIE OSIE | |
4.1.1. | nie mniej niż 12 ton i mniej niż 18 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 690,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 1 690,00 zł | |
4.1.2. | nie mniej niż 18 ton i mniej niż 25 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 690,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 1 690,00 zł | |
nie mniej niż 25 ton i mniej niż 31 ton | ||
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 690,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 1 690,00 zł | |
4.1.4. | nie mniej niż 31 ton i do 36 ton włącznie | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 937,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 2 208,00 zł | |
4.1.5. | powyżej 36 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 841,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 2 768,00 zł | |
4.2. | TRZY OSIE | |
4.2.1. | nie mniej niż 12 ton i do 36 ton włącznie | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 827,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 2 208,00 zł | |
4.2.2. | powyżej 36 ton i mniej niż 40 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 827,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 2 548,00 zł | |
4.2.3. | nie mniej niż 40 ton i więcej | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 2 548,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 2 857,00 zł | |
5. | Przyczepy i naczepy (art. 8 pkt 5) | |
5.1. | od 7 ton i poniżej 12 ton | 247,00 zł |
6. | Przyczepy i naczepy (art. 8 pkt 6) Liczba osi i dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów: ciągnik siodłowy + naczepa, ciągnik balastowy + przyczepa (w tonach) | |
6.1. | JEDNA OŚ | |
6.1.1. | nie mniej niż 12 ton i mniej niż 18 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 247,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 247,00 zł | |
6.1.2. | nie mniej niż 18 ton i mniej niż 25 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 259,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 478,00 zł | |
6.1.3. | nie mniej niż 25 ton i do 36 ton włącznie | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 478,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 833,00 zł | |
6.1.4. | powyżej 36 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 478,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 822,00 zł | |
6.2. | DWIE OSIE | |
6.2.1. | nie mniej niż 12 ton i mniej niż 28 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 340,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 463,00 zł | |
6.2.2. | nie mniej niż 28 ton i mniej niż 33 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 914,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 1 140,00 zł | |
6.2.3. | nie mniej niż 33 ton i do 36 ton włącznie | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 140,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 1 742,00 zł | |
6.2.4. | powyżej 36 ton i mniej niż 38 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 255,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 1 909,00 zł | |
6.2.5. | nie mniej niż 38 ton i więcej | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 706,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 2 208,00 zł | |
6.3. | TRZY OSIE | |
6.3.1. | nie mniej niż 12 ton i do 36 ton włącznie | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 009,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 1 391,00 zł | |
6.3.2. | powyżej 36 ton i mniej niż 38 ton | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 009,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 1 391,00 zł | |
6.3.3. | nie mniej niż 38 ton i więcej | |
oś z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | 1 281,00 zł | |
inny system zawieszenia osi | 1 898,00 zł | |
7. | Autobusy - liczba miejsc do siedzenia | |
7.1. | mniejszej niż 15 miejsc | 355,00 zł |
7.2. | równej 15 miejsc i mniejszej niż 30 | 669,00 zł |
7.3. | równej lub wyższej niż 30 miejsc | 1 472,00 zł |