Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego rok 2010 nr 569 poz. 4386

Uchwała nr 443/LIII/2010 Rady Powiatu Nowotarskiego

z dnia 26 sierpnia 2010r.

w sprawie : zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Nowym Targu

Na podstawie art. 35 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym ( tekst jednolity : Dz. U. z 2001 roku Nr 142 poz. 1592 z późn. zm. ) Rada Powiatu Nowotarskiego na wniosek Zarządu Powiatu Nowotarskiego uchwala co następuje :

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Nowym Targu stanowiącym Załącznik do Uchwały Nr 44/VI/2007 Rady Powiatu Nowotarskiego z dnia 8 marca 2007 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Nowym Targu (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 266 poz. 1762 z późn. zm.) wprowadza się następujące zmiany :

1. W Rozdziale 2 - Struktura organizacyjna Starostwa :

1)§ 7 otrzymuje brzmienie :

" § 7

W skład Starostwa wchodzą następujące komórki organizacyjne posługujące się przy znakowaniu prowadzonych spraw i akt następującymi symbolami literowymi:

1)Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich ....................................................... - OR

a) Biuro Rady Powiatu ......................................................................... - RP

b) Zespół Informatyków ....................................................................... - SI

2)Wydział Komunikacji i Transportu ....................................................................... - KT

3)Wydział Ochrony Środowiska i Zasobów Naturalnych ........................................ - OŚ

4)Wydział Administracji Budowlano - Architektonicznej........................................ - BA

5)Wydział Rozwoju i Inwestycji .............................................................................. - RI

a) Biuro ds. Funduszy Europejskich .....................................................- FE

b) Biuro ds. Zamówień Publicznych .................................................... - ZA

c) Biuro ds. Inwestycji ......................................................................... - IN

6)Wydział Geodezji, Katastru i Kartografii ……………............…........…………. - GG

a) Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej……........... - ODGK

b) Biuro Geodezji i Katastru ................................................................ - GK

7)Wydział Gospodarki Nieruchomościami ……………......................……...…….. - GN

a) Biuro Gospodarki Nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu.....- GSP

b) Biuro ds. Wywłaszczeń ………………....…………………………. - GW

8)Wydział Spraw Społecznych ….............................................................................. - SP

a) Biuro ds. Zdrowia i Opieki Społecznej ............................................. - ZO

b) Biuro ds. Sportu i Turystyki .............................................................. - KF

9)Wydział Zarządzania Kryzysowego ....................................................................... - ZK

10)Wydział Logistyki ................................................................................................ - LG

11)Wydział Finansowo - Księgowy ........................................................................... - FN

12)Biuro Budżetu i Analiz............................................................................................ - BP

13)Biuro Kontroli ........................................................................................................ - BK

14)Biuro ds. Ochrony Informacji Niejawnych ............................................................ - NE

15)Zespół Prawny ........................................................................................................ - ZP

16)Powiatowy Rzecznik Konsumentów...................................................................... - OK

17)Audytor Wewnętrzny.............................................................................................. - AW

18)Stanowisko ds. BHP................................................................................................ - BHP

19)Biuro ds. Realizacji Projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce - MKZ"

2)§ 8 ust. 1 otrzymuje brzmienie :

" § 8

1. W Starostwie tworzy się następujące stanowiska kierownicze:

1)Naczelnik Wydziału Organizacji i Spraw Obywatelskich,

2)Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,

3)Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Zasobów Naturalnych,

4)Geolog Powiatowy,

5)Naczelnik Wydziału Administracji Budowlano - Architektonicznej,

6)Naczelnik Wydziału Rozwoju i Inwestycji,

7)Geodeta Powiatowy - Naczelnik Wydziału Geodezji, Katastru i Kartografii,

a) Kierownik Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej,

b) Zastępca Kierownika Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej,

c) Kierownik Biura Geodezji i Katastru,

8)Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami,

a) Kierownik Biura Gospodarki Nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu,

b) Kierownik Biura ds. Wywłaszczeń,

9)Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych,

10)Naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego,

11)Naczelnik Wydziału Logistyki,

12)Główny Księgowy Starostwa - Naczelnik Wydziału Finansowo - Księgowego,

13)Kierownik Biura Kontroli,

14)Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych,

15)Radca Prawny Starostwa,

16)Audytor Wewnętrzny,

17)Powiatowy Rzecznik Konsumentów,

18)Przewodniczący Powiatowego Zespołu ds. Uzgadniania Dokumentacji Projektowej,

19)Kierownik Biura ds. Realizacji Projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce".

2. W Rozdziale 3 - Podział zadań oraz zakres obowiązków i uprawnień, w § 13 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

"3. Urzędującemu Członkowi Zarządu podlegają bezpośrednio organizacyjnie i merytorycznie następujace komórki organizacyjne Starostwa:

1)Wydział Administracji Budowlano-Architektonicznej,

2)Wydział Rozwoju i Inwestycji,

a) Biuro ds. Funduszy Europejskich,

b) Biuro ds. Zamówień Publicznych,

c) Biuro ds. Inwestycji

3)Wydział Komunikacji i Transportu,

4)Biuro ds. Realizacji Projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce".

3. W Rozdziale 11 - Zakresy działania komórek organizacyjnych Starostwa, w § 50 po ust. 21 dodaje się ust. 22 w brzmieniu :

"22. Do zakresu działania Biura ds. Realizacji Projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce należy wdrażanie Projektu - zarządzanie, realizacja zadań i obsługa merytoryczno-finansowa, w szczególności:

1)współpraca z komórkami organizacyjnymi Starostwa i powiatowymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zadań w projekcie,

2)organizowanie zadań zaplanowanych w ramach projektu - wyłonienie wykonawców usług i zakup towarów niezbędnych do realizacji projektu,

3)koordynacja i kontrola realizacji zadań w projekcie,

4)prowadzenie rejestrów i archiwizacja dokumentów związanych z realizacją projektu,

5)rozliczenie projektu,

6)monitoring rezultatów projektu".

4. Załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Nowym Targu zawierający Schemat Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Nowym Targu otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem do niniejszej uchwały.

§ 2. Wykonanie uchwały zleca się Zarządowi Powiatu Nowotarskiego.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego z mocą obowiązującą od dnia 1 listopada 2010 roku.


Załącznik do Uchwały Nr 443/LIII/2010
Rady Powiatu Nowotarskiego
z dnia 26 sierpnia 2010 r.
Zalacznik1.pdf

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00