Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego rok 2010 nr 275 poz. 1817

Uchwała nr 381 / LIV / 2010 Rady Miejskiej w Myślenicach

z dnia 26 marca 2010r.

w sprawie w sprawie: zmiany Uchwały nr 110 XVIII/2003 z dnia 29 listopada 2003r w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Myslenice zmienionej Uchwałą nr 132/XXIII/2004 Rady Miejskiej w Myślenicach z dnia 15 marca 2004r w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Myślenice


Na podstawie art 40 ust.1 ustawy z dnia 08.marca 1990 r o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001r nr 142 poz 1591 ze zmianami) art 13, 13b,13f, ustawy z dnia 21 marca 1985r o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r nr. 19 poz. 115 ze zmianami ) oraz art 4 ustawy z dnia 20 lipca 2000 r o ogłoszeniu aktów normatywnych i niektórych aktów prawnych ( t.j. Dz.U. z 2007r Nr. 68 poz. 449 ze zmianami po uzyskaniu opinii organu Zarządzającego Ruchem na drogach Rada Miasta Myślenice uchwala co następuje:
§ 1. W regulaminie Strefy Płatnego Parkowania w Myślenicach stanowiącym załącznik nr 1 do Uchwały wprowadza się następujące zmiany:
W § 19 zdanie drugie otrzymuje nowe brzmienie:
" Wynagrodzenie inkasentów wynosić będzie do 40% wpływów ze sprzedanych kart postojowych"
§ 2. Wykonanie Uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy Myślenice.
§ 3. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Malopolskiego i wchodzi w życie po upływie czternastu dni od dnia jej ogłoszenia.
UZASADNIENIE
Proponuje się podnieść prowizje od opłat parkingowych. Dotychczaswe 20% prowizji ze względu na wzrastające ceny stało się niewystarczające. Zbyt niska prowizja doprowadziła do nieprawidłowości przy pobieraniu opłat, a co za tym idzie naraziłą budżet gminy na straty. Z uwagi na powyższe, od początku br. Urząd był zmuszony dwukrotnie zmieniać prowadzącego strefy przy ul.: Jordana, Klakurki, Kilińskiego, Gałczyńskiego i Słowackiego, po rozwiązaniu umowy z dotychczas prowadzącym. Prowadzący wspólnie podnieśli, iż 20% wynagrodzenie nie jest wystarczające, gdyż nie wystarcza nawet na pokrycie kosztów na wynagrodzenie pracowników. Odpowiednie wynagrodzenie inkasentów wydaje się być słuszne i pośrednio przełoży się na zwiększenie dochodów gminy z tego tytułu.
Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00