Akt prawny
Alerty
Uchwała nr XLV/321/2010 Rady Miejskiej w Chełmku
z dnia 22 kwietnia 2010r.
w sprawie zmiany uchwały Nr XLI/292/2010 Rady Miejskiej w Chełmku z dnia 21 stycznia 2010r
Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 19 i art. 18 ust. 1 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) i art. 221 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157 poz. 1240 z późn. zm.) Rada Miejska w Chełmku uchwala co następuje:
§ 1. W uchwale Nr XLI/292/2010 Rady Miejskiej w Chelmku z dnia 21 stycznia 2010r. w sprawie: określenia trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu gminy Chełmek sposobu rozliczania i kontroli zadań zleconych podmiotom nienależącym do sektora finansów publicznych i niedziałającym w celu osiągnięcia zysku (Dz. Urz. Województwa Malopolskiego z 2010r. Nr 21, poz. 106) wprowadza się następujące zmiany:
1. § 8 uchwały otrzymuje brzmienie : "§ 8. 1.Rozliczenie dotacji następuje na podstawie sprawozdania z wykonania zadania, którego wzór określa załącznik Nr 2 do niniejszej uchwały. 2.Rozliczenie dotacji należy przedłożyć w terminie, o którym mowa w § 7."
2. W § 10 uchwały oznaczenie " § 11" zastępuje się oznaczeniem " § 8".
3. W załączniku Nr 1 do uchwały skreśla się w § 3 treść " ustalonego przez Burmistrza" oraz treść objętą § 4 pkt 2 i 3.
§ 2. Ustala się treść załącznika o którym mowa w § 1 pkt 1 jako załącznik do niniejszej uchwały.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Chełmka.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego.
Załącznik do Uchwały Nr XLV/321/2010
Rady Miejskiej w Chełmku
z dnia 22 kwietnia 2010 r.
Sprawozdanie z wykorzystania dotacji ze środków Gminy Chełmek na ...................................
Dotyczy umowy z dnia .............................. nr .................
I. Dane podmiotu rozliczającego dotację:
1)Nazwa podmiotu .......................................................................................
2)Adres ............................................... ul. .......................................................... gmina ............................ powiat .......................... województwo .........................
3)tel. ................................................. fax ..........................................................
4)nazwa banku i nr rachunku …......................................................................
5)
II. Rozliczenie kosztów .
Całkowity koszt (w zł) .........................................
- w tym z dotacji ( w zł) .........................................
- w tym ze środków własnych (w zł) .........................................
- w tym z innych źródeł (należy wskazać (w zł) ........................................
III. Zestawienie rachunków i faktur finansowanych z przyznanej dotacji.
l.p. | Nr dokumentu księgowego | Nr pozycji księgowej | Data | Nazwa wydatku | Kwota (wzł) | w tym ze środków pochodzących z dotacji |
1. | ||||||
2. | ||||||
... |
IV. Pozostaje do zwrotu dotacji niewykorzystana ( w zł) …...................................
…...................................................
(pieczęć skaładającego sprawozdanie)
............................................................
podpis osoby upoważnionej do składania oświadczeń woli w imieniu wnioskodawcy