Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego rok 2010 nr 191 poz. 1246

Uchwała nr XLIII/482/2010 Rady Miejskiej w Olkuszu

z dnia 23 lutego 2010r.

w sprawie :"Zasad finansowania ze środków budżetu Miasta i Gminy Olkusz kosztów transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest zdeponowanych w obrębie nieruchomości położonych na terenie miasta i gminy Olkusz - będących własnością osób fizycznych"


Na podstawie art. 18 ust.1, art.40 ust. 1, art.41 ust.1 i art.42, ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym /tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591, ze zm./ oraz art. 400a pkt 1 ust 8 i 9, art. 403 ust 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska /Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z poźn. zm./ - Rada Miejska w Olkuszu uchwala:
§ 1. Zasady finansowania ze środków budżetu Miasta i Gminy Olkusz kosztów transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest, zdeponowanych w obrębie nieruchomości położonych na terenie miasta i gminy Olkusz - będących własnością osób fizycznych.
§ 2. Ze środków budżetu Miasta i Gminy Olkusz będą finansowane w całości koszty transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest zdeponowanych w obrębie nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Olkusz, należących do osób fizycznych - w ramach realizacji przedsięwzięć związanych z gospodarką odpadami i ochroną powierzchni ziemi.
§ 3. Transport i unieszkodliwianie odpadów azbestowych odbywać się będzie na podstawie umowy zawartej przez Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz z firmą posiadającą stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest, wydane w trybie przepisów ustawy o odpadach.
§ 4. Umowa jw. będzie zawierać m.in.: • sposób informowania wytwórców odpadów o terminie odbioru odpadów, • zasady potwierdzania przez firmę odbioru odpadów zawierających azbest, • wykaz wymaganych dokumentów rozliczeniowych, • zasady płatności za wykonaną usługę.
§ 5. O odbiór odpadów zawierających azbest mogą się ubiegać osoby posiadające tytuł prawny do nieruchomości (np.: własność, użytkowanie wieczyste, zarząd, użytkowanie, dzierżawa), które złożą stosowny wniosek w Urzędzie Miasta i Gminy Olkusz.
§ 6. Wzór wniosku o nieodpłatny odbiór odpadów zawierających azbest zostanie ustalony przez Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz oraz podany do publicznej wiadomości na stronie internetowej oraz tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Olkusz .
§ 7. Wnioski będą realizowane w kolejności ich składania, aż do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel w budżecie Miasta i Gminy Olkusz w danym roku kalendarzowym.
§ 8. W przypadku wyczerpania środków finansowych w danym roku kalendarzowym, złożone wnioski przechodzą na rok następny.
§ 9. Traci moc uchwała Rady Miejskiej w Olkuszu Nr XLVIII/617/2006 z dnia 29 marca 2006 r. w sprawie: "Zasad finansowania ze środków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej kosztów transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest zdeponowanych w obrębie nieruchomości położonych na terenie miasta i gminy Olkusz - będących własnością osób fizycznych".
§ 10. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Olkusz.
§ 11. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego oraz na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu.
§ 12. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego.
Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00