Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Pomorskiego rok 2013 poz. 3541

Umowa nr IN.031.17.2013 Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański

z dnia 27 września 2013r.

w sprawie ustalenia warunków udzielenia Powiatowi przez Gminę pomocy finansowej wydatków poniesionych na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2213G, ul. Obrońców Westerplatte w Pruszczu Gdańskim o długości ok. 83 m realizowanej w ramach inwestycji pn.: „Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego”, zwaną w dalszej części umowy „Zadaniem”

zawarta w Pruszczu Gdańskim pomiędzy

Powiatem Gdańskimz siedzibą w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Wojska Polskiego 16, reprezentowanym przez Zarząd Powiatu, w imieniu którego działają:

1. Cezary Bieniasz - Krzywiec - Starosta Gdański,

2. Marian Cichon - Wicestarosta,

zwanym w dalszej części umowy"Powiatem"

a

Gminą Miejska Pruszcz Gdańskiz siedzibą w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Grunwaldzkiej 20, 83-000 Pruszcz Gdański, reprezentowaną przez:

Janusza Wróbla - Burmistrza Pruszcza Gdańskiego,

zwaną w dalszej części umowy"Gminą",o następującej treści:

§ 1. Przedmiotem umowy jest ustalenie warunków udzielenia przez Gminę pomocy finansowej
w formie dotacji celowej Powiatowi namontaż barier ochronnych w ciągu drogi powiatowej nr 2213G Pruszcz Gdański - Rokitnica na odcinku od obwodnicy miasta Pruszcz Gdański do miejscowości Radunica,zwany w dalszej części umowy "Zadaniem".

§ 2. 1. Szacunkowy koszt realizacji Zadania stanowi kwotę 27.432,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy czterysta trzydzieści dwa złote 00/100).

2. Na realizację Zadania Gmina przekaże Powiatowi ze swojego budżetu dotację celową
w wysokości 27.432,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy czterysta trzydzieści dwa złote 00/100).

§ 3. 1. Dotację celową, o której mowa w § 2 ust. 2 niniejszej umowy, Gmina przekaże na rachunek bankowy Powiatu prowadzony przez Bank Millennium Nr 50 1160 2202 0000 0000 6194 3910 w terminie do 10 dni od daty złożenia wniosku przez Powiat.

2. Wniosek Powiatu o płatność dotacji winien być złożony najpóźniej do dnia 30 listopada 2013 r. i nie później niż w terminie 7 dni od daty doręczenia Powiatowi faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę za realizację Zadania.

3. Do wniosku Powiatu o płatność dotacji zostanie załączona kserokopia faktury VAT wystawiona przez wykonawcę za realizację Zadania.

4. Za dzień zapłaty uznaje się dzień zaksięgowania dotacji na rachunku bankowym Powiatu.

5. Za opóźnienie w przekazaniu dotacji, o której mowa w § 2 ust. 2 niniejszej umowy, Gmina zapłaci odsetki w wysokości ustawowych.

6. Powiat zobowiązuje się do zrealizowania Zadania oraz wykorzystania dotacji do dnia 31 grudnia 2013 roku. Przez realizację Zadania rozumie się wykonanie rzeczowe Zadania oraz uregulowanie zobowiązań płatniczych względem wykonawcy.

7. Powiat przekaże Gminie w terminie do 31 stycznia 2014 roku rozliczenie rzeczowo - finansowe realizacji Zadania, zawierające kserokopię faktury, protokołu odbioru końcowego oraz potwierdzenie zapłaty wykonawcy za realizację Zadania.

8. W przypadku niewykorzystania dotacji w całości Powiat zwróci Gminie niewykorzystaną część dotacji nie później niż do 31 stycznia 2014 roku.

§ 4. Ustala się, że Powiat zobowiązany jest w szczególności do :

1) wybrania wykonawcy w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U z 2013 r. poz. 907);

2) zawarcia umowy z wykonawcą robót wyłonionym w wyniku przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne;

3) sprawowania nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami;

4) zapewnienia koordynacji prowadzonych robót;

5) kontrolowania i rozliczania wykonawcy robót;

6) przygotowania, rozpisania i dokonania odbioru robót od wykonawcy;

7) terminowego i prawidłowego regulowania zobowiązań płatniczych;

8) składania informacji Gminie z przebiegu robót na jej pisemne żądanie;

9) egzekwowania kar i odszkodowań od uczestnika procesu inwestycyjnego, zgodnie z ustaleniami ujętymi w umowie zawartej z wykonawcą Zadania;

10) przeprowadzania przeglądów technicznych w okresie gwarancji i rękojmi;

11) umożliwiania upoważnionym pracownikom Gminy kontroli dokumentów związanych z wykonaniem Zadania.

§ 5. 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

2. Strony zobowiązują się dokonać zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku gdy rzeczywiste koszty realizacji Zadania okażą się niższe od kwoty dotacji wskazanej w § 2 ust. 1. W takim przypadku celem zmiany postanowień umowy będzie ustalenie nowej wartości dotacji w wysokości zgodnej z rzeczywistym kosztem realizacji Zadania.

§ 6. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej umowie stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych.

§ 7. Ewentualne spory wynikłe z niniejszej umowy podlegać będą orzecznictwu sądu powszechnego właściwego dla Powiatu.

§ 8. Umowę sporządzono w 4 jednobrzmiących egzemplarzach, z których 2 egzemplarze otrzymuje Gmina, a 2 egzemplarze Powiat.

Powiat Gdański

Gmina Miejska Pruszcz Gdański

Starosta Gdański


Cezary Bieniasz-Krzywiec


Wicestarosta


Marian Cichon

Burmistrz Pruszcza Gdańskiego


Janusz Wróbel

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00