Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Pomorskiego rok 2013 poz. 2867

Zarządzenie nr 13 Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni

z dnia 17 lipca 2013r.

w sprawie określenia granic pasa ochronnego na terenie Miasta Puck

Na podstawie art.47 w związku z art.36 ust 5 ustawy z dnia 21 marca 1991r.o obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej i administracji morskiej (j.t. Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz 1502, Nr 170, poz.1652, z 2004 r. Nr 6, poz. 41, Nr 93, poz. 895, Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 203, poz. 1683, z 2006 r. Nr 220, poz. 1600, Nr 249, poz. 1834, z 2007 r. Nr 21, poz. 125, z 2008 r. Nr 171, poz. 1055 z 2009 r. Nr 92, poz. 753, Nr 98, poz. 817 z 2011 r. Nr 32, poz. 159, Nr 106, poz. 622, Nr 134, poz. 778, Nr 228, poz. 1368 z 2012 r. poz. 951 i poz. 1069 z 2013 r. poz. 165) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 kwietnia 2003r. w sprawie określenia minimalnej i maksymalnej szerokości pasa technicznego i ochronnego oraz sposobu wyznaczania ich granic (Dz.U. Nr 89, poz. 820 z 2010 r. Nr 150, poz. 1004) zarządza się, co następuje:

§ 1. Określa się granice pasa ochronnego na terenie Miasta Puck (woj. pomorskie) poprzez ogłoszenie opisu topograficznego jak poniżej:

1) Od punktu Nr 1, położonego na granicy miedzy Miastem Puck a obrębem geodezyjnym Błądzikowo, ok. 60m od skrzyżowania ul. Rybackiej z ul. Polną, granica pasa ochronnego biegnie ok. 20 m wzdłuż północno-wschodniej linii regulacyjnej ul. Polnej w kierunku północno-zachodnim do punktu nr 2.

2) Od punktu Nr 2, położonego przy wschodniej linii regulacyjnej ul Polnej, granica pasa ochronnego skręca pod kątem 90 stopni w kierunku północno-wschodnim i biegnie ok. 290 m równolegle do administracyjnej granicy Miasta Puck , przecinając ul. Przebendowskiego do punktu nr 3.

3) Od punktu Nr 3, położonego przy północnej linii regulacyjnej ul. Przebendowskiego, granica pasa ochronnego biegnie ok. 160 m w kierunku zachodnim północną linią regulacyjną ul. Przebendowskiego do punktu nr 4.

4) Od punktu Nr 4, położonego na styku ul. Przebendowskiego ze wschodnim ogrodzeniem terenu szkolnego, granica pasa ochronnego biegnie ok. 180 m w kierunku północno- wschodnim wzdłuż ww. ogrodzenia terenu szkoły do punktu nr 5.

5) W punkcie Nr 5, położonym przy wschodnim ogrodzeniu terenu szkoły, granica pasa ochronnego skręca w kierunku południowo- wschodnim i biegnie ok. 40 m do punktu nr 6.

6) W punkcie Nr 6, położonym przy zachodniej linii regulacyjnej ul. Kaprów, granica pasa ochronnego skręca pod kątem 90 stopni w kierunku północno- wschodnim i na odcinku ok. 50 m biegnie zachodnią linią regulacyjną ul. Kaprów do punktu nr 7.

7) W punkcie Nr 7, położonym u wylotu ul. Kaprów granica pasa ochronnego skręca w kierunku zachodnim i biegnie ok. 190 m południową linią regulacyjną ul. Nowy Świat do punktu nr 8.

8) W punkcie Nr 8, położonym na styku ul. Nowy Świat z drogą przy terenie szkoły, granica pasa ochronnego skręca w kierunku północnym , przecina ul. Nowy Świat i biegnie ok. 15 m do punktu nr 9.

9) W punkcie Nr 9, położonym na północnej linii regulacyjnej ul. Nowy Świat, na wysokości zabudowań ośrodka wypoczynkowego, granica pasa ochronnego skręca w kierunku zachodnim i biegnie ok. 280 m północną linią regulacyjną ul .Nowy Świat do punktu nr 10.

10) W punkcie Nr 10, położonym przy skrzyżowaniu ul. Nowy Świat z ul. Lipową, granica pasa ochronnego skręca w kierunku północnym i biegnie ok. 370 m wschodnią linią regulacyjną ul. Lipowej do punktu nr 11, który położony jest na granicy portu Puck za skrzyżowaniem ul. Lipowej z ul. Tadeusza Kościuszki.

11) Od punktu Nr 12, położonego na styku zachodniej granicy portu Puck i granicy pasa technicznego , granica pasa ochronnego biegnie ok. 140 m polną drogą w kierunku południowym równolegle do ogrodzenia bazy transportowej do punktu nr 13.

12) Od punktu Nr 13, położonego na styku drogi polnej z północną linią regulacyjną ul. Zamkowej, granica pasa ochronnego biegnie ok. 580 m w kierunku zachodnim północną linia regulacyjną ul. Zamkowej do punktu nr 14.

13) W punkcie Nr 14, granica pasa ochronnego skręca w kierunku północnym a następnie zachodnim i południowym ok. 450 m wzdłuż ogrodzenia zabudowań magazynowych do punktu nr 15.

14) Od punktu Nr 15, położonego na przecięciu opisanego wyżej ogrodzenia z nasypem kolejowym torowiska , granica pasa ochronnego skręca w kierunku zachodnim a następnie w kierunku północnym i biegnie ok. 350 m po łuku nasypu kolejowego następnie przecina drogę nr 216 do punktu nr 16.

15) Od punktu Nr 16, położonego na zachodniej linii regulacyjnej drogi nr 216, granica pasa ochronnego biegnie ok. 210 m w kierunku południowym zachodnią linią regulacyjną drogi 216 do punktu 17.

§ 2. Przebieg pasa ochronnego o którym mowa w § 1 przedstawiony jest na mapie w skali 1: 5000, stanowiącej załącznik do Zarządzenia., który znajduje się w Urzędzie Morskim w Gdyni oraz Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pucku. Załącznika nie publikuje się

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego .

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni


dr inż. kpt. ż.w. Andrzej Królikowski

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00