Akt prawny
Alerty
Uchwała nr XXVII/212/2012 Rady Miasta Jastarnia
z dnia 26 listopada 2012r.
w sprawie w sprawie: zmiany uchwały nr XXVI/183/2012 Rady Miasta Jastarnia z dnia 29 października 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasta Jastarnia
Na podstawie art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz. 391) oraz art. 18 ust 2 pkt 15 i art.40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samo-rządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.): Rada Miasta Jastarnia uchwala, co następuje:
§ 1. 1. Uchyla się § 19 uchwały Rady Miasta Jastarnia nr XXVI / 183 / 2012 z dnia 29 października 2012 r. w brzmieniu:
1. Własciciele nieruchomości z uwzględnieniem ust. 2, zobowiązani są do przeprowadzania, co najmniej raz w roku, deratyzacji na terenie nieruchomości.
2. Obowiązek o którym mowa w ust. 1 w doniesieniu do włascicieli budynków jednorodzinnych może być realizowany w miare potrzeby.
3. Burmistrz Miasta Jastarnia może zarządzić przeprowadzenie dodatkowej obowiązkowej deratyzacji.
4. Termin przeprowadzenia obowiązkowej deratyzacji podaje Burmistrz w uzgodnieniu z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym do publicznej wiadomości poprzez zarządzenie.
2. Uchwala się § 19 regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasta Jastarnia w brzmieniu:
"§ 19 1. Obowiązkowej deratyzacji podlegają nieruchomości zabudowane na całym obszarze Gminy Miasta Jastarnia.
2. Deratyzacja na terenie nieruchomości powinna być dokonywana w każdym roku w terminach od 01 października do 15 listopada oraz kazdorazowo w przypadku wystąpienia populacji gryzoni na terenie nieruchomosci. ".
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Jastarnia.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego.
Przewodniczący Rady Miasta Jastarni |