Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego rok 2014 poz. 1831

Aneks nr 2 Burmistrza Strzyżowa

z dnia 28 maja 2014r.

zawarty pomiędzy Powiatem Strzyżowskim a Gminą Strzyżów w sprawie wykonywania przez jednostkę organizacyjną Gminy Strzyżów - Bibliotekę Publiczną Gminy i Miasta Strzyżów im. Juliana Przybosia - zadań Powiatowej Biblioteki Publicznej

Powiatem Strzyżowskim reprezentowanym przez Zarząd Powiatu w Strzyżowie w osobach:

1. Roberta Godka - Starosty Strzyżowskiego

2. Jana Stodolaka - Wicestarosty Strzyżowskiego przy kontrasygnacie Urszuli Liszki - Bawoł - Skarbnika Powiatu Strzyżowskiego a Gminą Strzyżów reprezentowaną przez: Marka Śliwińskiego - Burmistrza Strzyżowa, przy kontrasygnacie Władysława Kut - Skarbnika Gminy Strzyżów do porozumienia z dnia 28 września 2009 r. w sprawie wykonywania przez jednostkę organizacyjną Gminy Strzyżów - Bibliotekę Publiczną Gminy i Miasta Strzyżów im. Juliana Przybosia - zadań Powiatowej Biblioteki Publicznej.

§ 1. § 3 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

Środki finansowe na wykonywanie zadań powierzonych Gminie Strzyżów na podstawie niniejszego porozumienia zabezpiecza Powiat Strzyżowski w kwocie 13.000 zł na każdy rok budżetowy z tym, że w roku 2014 w kwocie 15 000 zł..

§ 2. Pozostała treść porozumienia pozostaje bez zmian.

§ 3. Aneks podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego.

Powiat Strzyżowski

Gmina Strzyżów

Starosta


mgr Robert Godek


Wicestarosta


mgr Jan Stodolak

Burmistrz


mgr inż. Marek Śliwiński


Skarbnik Powiatu


mgr Urszula Liszka-Bawoł


Skarbnik Gminy


mgr Władysław Kut

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00