Akt prawny
Alerty
Uchwała nr 305/XXXIV/2013 Rady Miejskiej w Narolu
z dnia 28 listopada 2013r.
w sprawie zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Narol
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1 i art. 42 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 594 ze zm.), art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.) uchwala się co następuje:
§ 1. W uchwale Nr 244/XXVIII/2013 Rady Miejskiej w Narolu z dnia 26 marca 2013 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Narol, wprowadza się następujące zmiany:
1) § 3 otrzymuje brzmienie:
Właściciele nieruchomości zapewniają utrzymanie czystości i porządku na terenie nieruchomości poprzez wyposażenie nieruchomości w opisane w niniejszym Regulaminie pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymania tych pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, przy czym worki do selektywnej zbiórki odpadów takich jak: papier, szkło, tworzywa sztuczne i metale oraz odpady zielone zapewni gmina”;
2) § 22 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
właściciel nieruchomości we własnym zakresie wyposaża nieruchomość w pojemniki do gromadzenia odpadów, przy czym worki do selektywnej zbiórki odpadów takich jak: papier, szkło, tworzywa sztuczne i metale oraz odpady zielone zapewni gmina”.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Narol.
§ 3. Traci moc uchwała Nr 264/XXIX/2013 Rady Miejskiej w Narolu z dnia 20 czerwca 2013 r. w sprawie zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Narol.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Narolu |