Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego rok 2013 poz. 81

Uchwała nr XXVI/178/2012 Rady Gminy Tarnowiec

z dnia 30 listopada 2012r.

w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 6r ust 3 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 391),

Rada Gminy Tarnowiec uchwala, co następuje:

§ 1. 1. Gmina Tarnowiec w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, zobowiązuje się do odbierania odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach o pojemności 120 l oraz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z nieruchomości:

1) na których zamieszkują mieszkańcy,

2) na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne,

3) na których mieszkańcy przebywają sezonowo.

2. Odpady komunalne będą odbierane od właścicieli nieruchomości w sposób selektywny i nieselektywny.

§ 2. Ustala się odbiór każdej ilości odpadów komunalnych zebranych przez właścicieli nieruchomości z terenów zamieszkałych, z terenów nie zamieszkałych na których powstają odpady komunalne oraz z terenów na których powstaja odpady sezonowo.

§ 3. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych w następujący sposób:

1. Odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny i selektywny, będą odbierane wg. harmonogramu ustalonego dla danej miejscowości z częstotliwością 2 razy w miesiącu.

2. Odpady komunalne: wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny pochodzący z gospodarstw domowych będą odbierane wg. harmonogramu ustalonego dla danej miejscowości z częstotliwością 2 razy w roku, po uprzednim ogłoszeniu terminu i miejsca ich zbierania z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem.

§ 4. Szczegółowe zasady postępowania z odpadami komunalnymi, w tym sposób ich selektywnej zbiórki, a także obowiązki właścicieli nieruchomości określone są w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tarnowiec.

§ 5. Gminne punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych prowadzone będą przez przedsiębiorcę na zasadach określonych w umowie zawartej pomiędzy Gminą a przedsiębiorcą

§ 6. Zobowiązuje się Wójta Gminy Tarnowiec do przeprowadzenia kampanii informacyjnej na temat praw i obowiązków właścicieli nieruchomości określonych w niniejszej uchwale.

§ 7. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Tarnowiec.

§ 8. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego, z mocą obowiązującą od dnia 1 lipca 2013r.

Przewodniczący Rady Gminy Tarnowiec


Tadeusz Śmietana

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00