Akt prawny
Alerty
Uchwała nr XXVI/174/2012 Rady Gminy Tarnowiec
z dnia 30 listopada 2012r.
w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Tarnowiec, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j.Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 6c ust 2 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.Dz. U. z 2012r. poz. 391)
Rada Gminy w Tarnowcu uchwala, co następuje:
§ 1. Postanawia się przejąć obowiązki zorganizowania i odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Tarnowiec, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne.
§ 2. Zobowiązuje się Wójta Gminy Tarnowiec do przeprowadzenia kampanii informacyjnej na temat praw i obowiązków właścicieli nieruchomości określonych w niniejszej uchwale.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Tarnowiec.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego, z mocą obowiązującą od dnia 1 lipca 2013r.
Przewodniczący Rady Gminy Tarnowiec |