Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego rok 2012 poz. 3401

Uchwała nr XIX/219/2012 Rady Miejskiej w Kańczudze

z dnia 14 grudnia 2012r.

w sprawie: przejęcia obowiązku odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne

Na podstawie 6c ust. 2   ustawy z   dnia 13 września 1996 r. o   utrzymaniu czystości i   porządku w   gminach (Dz. U. 2012 poz. 391) oraz art. 18 ust. 2   pkt. 15, art. 40 ust. 1   ustawy z   dnia 8   marca 1990 r. o   samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z   2001 r., Nr 142, poz. 1591 z   późn. zm) Rada Miejska w   Kańczudze uchwala, co następuje:  

§   1.   Postanawia się o   przejęciu przez Miasto i   Gminę Kańczuga obowiązku zorganizowania i   odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a   powstają odpady komunalne.  

§   2.   Przejęcie obowiązku o   którym mowa w   §1 uchwały nakłada na właścicieli tych nieruchomości, obowiązek złożenia w   siedzibie Urzędu Miasta i   Gminy w   Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, pokój nr 13 deklaracji o   wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi , wypełnionej zgodnie ze wzorem deklaracji, określonym odrębną uchwałą.  

§   3.   Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i   Gminy Kańczuga.  

§   4.   Uchwała wchodzi w   życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w   Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego z   mocą obowiązywania od 1   lipca 2013 r.  

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej  


mgr   Emil   Drąg

 

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00