Akt prawny
Alerty
Uchwała nr XXXII/325/12 Rady Miejskiej w Rymanowie
z dnia 6 grudnia 2012r.
w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 8 i art. 40 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 6l ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391)
Rada Miejska w Rymanowie
uchwala, co następuje:
§ 1. 1. Określa się, że opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, pobierane od właścicieli nieruchomości, uiszcza się miesięcznie, w terminie do ostatniego dnia danego miesiąca.
2. Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi uiszczana jest gotówką w kasie Urzędu Gminy w Rymanowie lub przelewem na rachunek bankowy Gminy Rymanów dostępny na stronie internetowej www.rymanow.pl .
§ 2. Wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi regulują odrębne uchwały Rady Miejskiej w Rymanowie i wynika ona z deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi lub z decyzji administracyjnych w przypadku niezłożenia deklaracji przez właściciela nieruchomości bądź złożenia deklaracji z danymi nieodpowiadającymi rzeczywistości.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy Rymanów.
§ 4. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego, z mocą obowiązującą od dnia 1 lipca 2013r.