Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego rok 2012 poz. 3287

Uchwała nr 155/XX/2012 Rady Miejskiej w Pruchniku

z dnia 29 listopada 2012r.

w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości na terenie gminy Pruchnik

Na podstawie art.18 ust. 2   ustawy z   dnia 8   marca 1990 r. o   samorządzie gminnym (Dz.U. z   2001 r. Nr 142, poz. 1591 z   późn. zm.) oraz art. 6   n ust. 1   ustawy z   dnia 13 września 1996 r. o   utrzymaniu czystości i   porządku w   gminach (tekst jednolity Dz. U. z   2012 r., poz. 391) w   zw. z   art.10 ust. 1   i art.12 ustawy z   dnia 1   lipca 2011 r. o   zmianie ustawy o   utrzymaniu czystości i   porządku w   gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 152, poz. 897 z   późn. zm ), Rada Miejska w   Pruchniku, uchwala co następuje:  

§   1.   1.   Określa się wzór deklaracji o   wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Pruchnik w   brzmieniu określonym w   załączniku Nr 1do niniejszej uchwały.  

2.   Deklarację o   której mowa w   ust. 1   właściciel nieruchomości obowiązany jest złożyć w   Urzędzie Miejskim w   Pruchniku.  

§   2.   1.   Określa się, iż pierwszą deklarację o   wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składa się w   terminie do 28 lutego 2013 r.  

2.   Właściciele nieruchomości zamieszkałych zobowiązani są złożyć do Burmistrza Pruchnika deklarację w   terminie 14 dni od dnia zamieszkania na danej nieruchomości pierwszego mieszkańca lub powstania na danej nieruchomości odpadów komunalnych.  

3.   W przypadku zmiany danych zawartych w   złożonej deklaracji będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi lub określonej w   deklaracji ilości odpadów komunalnych powstających na danej nieruchomości, właściciel nieruchomości jest obowiązany złożyć do Burmistrza Pruchnika nową deklarację w   terminie 14 dni od dnia nastąpienia zmiany.  

§   3.   Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Pruchnika.  

§   4.   Uchwała wchodzi w   życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w   Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego.  


Załącznik do Uchwały Nr 155/XX/2012
Rady Miejskiej w Pruchniku
z dnia 29 listopada 2012 r.
Zalacznik1.pdf

Deklaracja o   wysokosci opłaty  

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej w   Pruchniku  


Władysław   Flak

 

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00