Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego rok 2012 poz. 3239

Uchwała nr XXXIII/295/12 Rady Miasta Sanoka

z dnia 29 listopada 2012r.

w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Na podstawie art.18 ust.2 pkt.15 i   art. 40 ust. 1   ustawy z   8 marca 1990   r. o   samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z   2001   r. Nr 142, poz. 1591 z   późn. zm.) art. 6r ust.3 ustawy z   dnia 13 września 1996   r. o   utrzymaniu czystości i   porządku w   gminach (Dz. U   z 2012r. poz.391) oraz art.10 ust.1 ustawy z   dnia 1   lipca 2011r o   zmianie ustawy o   utrzymaniu czystości i   porządku w   gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 152, poz.897 z   późn. zm.)  

Rada Miasta Sanoka                
u   chwala, co następuje:  

§   1.   Określa się szczegółowy sposób i   zakres świadczenia usług w   zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i   zagospodarowania tych odpadów, w   zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi w   szczególności ilość odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości i   częstotliwości ich odbioru oraz sposobu świadczenia usług przez punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych.  

§   2.   Od właściciela nieruchomości odbierane będą odpady komunalne w   ilości 1800 l rocznie od jednej zamieszkałej osoby na terenie nieruchomości zgodnie z   zasadami określonymi uchwałą w   sprawie Regulaminu utrzymania czystości i   porządku na terenie miasta Sanoka.  

§   3.   Określa się częstotliwość odbioru i   dostarczania odpadów komunalnych.  

1.   Odbiór odpadów komunalnych nie segregowanych (zmieszanych) z   nieruchomości odbywać się będzie przez przedsiębiorcę w   terminach wyznaczonych harmonogramem:  

1)   zamieszkałych w   budynkach jednorodzinnych - raz na dwa tygodnie,  

2)   zamieszkałych w   budynkach wielorodzinnych - trzy razy w   tygodniu,  

3)   niezamieszkałych - raz na dwa tygodnie,  

4)   cmentarzy - dwa razy w   miesiącu I   ,II, V, VI, VII, VIII, IX, XII oraz cztery razy w   miesiącu: III, IV, X, XI,  

5)   placów targowych - 1   raz w   tygodniu,  

6)   ogródków działkowych - 1   raz w   miesiącu III, IV, V. VI, VII, VIII, IX, X.  

2.   Odbiór odpadów komunalnych segregowanych z   nieruchomości odbywać się będzie przez przedsiębiorcę w   terminach wyznaczonych harmonogramem:  

1)   zamieszkałych w   budynkach jednorodzinnych: papier, tektura i   opakowania wielomateriałowe, szkło bezbarwne, szkło kolorowe, tworzywa sztucznego typu PET i   plastik przemysłowo-gospodarczy, metale opakowaniowe - jeden raz w   miesiącu,  

2)   zamieszkałych w   budynkach wielorodzinnych: papier, tektura i   opakowania wielomateriałowe- cztery razy w   miesiącu, szkło bezbarwne i   kolorowe - jeden raz w   miesiącu, tworzywa sztuczne i   metale opakowaniowe - cztery razy w   miesiącu,  

§   4.   Określa się sposób świadczenia usług przez punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych.  

1.   Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych przy ul. Jana Pawła II 59 w   Sanoku przyjmuje odpady segregowane od wtorku do piątku od godz. 9°° do godz. 17°° i   w pierwszą sobotę miesiąca od godz. 7°°do godz. 13°°.  

1)   Od właścicieli nieruchomości zamieszkałych dostarczonych samodzielnie nieodpłatnie: zużyte baterie i   akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i   elektroniczny, meble i   inne odpady wielkogabarytowe, wysegregowane odpady budowlane i   rozbiórkowe, zużyte opony (z pojazdów osobowych), przeterminowane leki i   chemikalia, styropian opakowaniowy, odpady ulegające biodegradacji, zielone i   bioodpady (nie dotyczy odpadów gromadzonych w   przydomowych kompostownikach),  

2)   Od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych dostarczonych samodzielnie nieodpłatnie: papier, tektura i   opakowania wielomateriałowe,szkło bezbarwne, szkło kolorowe, tworzywa sztucznego typu PET i   plastik przemysłowo-gospodarczy, metale opakowaniowe,  

3)   Od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych dostarczonych samodzielnie odpłatnie: zużytych baterii i   akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i   elektronicznego, mebli i   innych odpadów wielkogabarytowych, wysegregowanych odpadów budowlanych, i   rozbiórkowych, zużytych opon (z pojazdów osobowych)  

§   5.   Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Sanoka.  

§   6.   Uchwała wchodzi w   życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w   Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego z   mocą obowiązującą od 1   lipca 2013r.  

 

 

 

Przewodniczący  


Jan   Oklejewicz

 

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00