Akt prawny
Alerty
Uchwała nr 116/XIII/15 Rady Miejskiej w Szczuczynie
z dnia 19 grudnia 2015r.
zmieniająca uchwałę w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szczuczyn
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2015 r. poz. 1515 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Grajewie uchwala się, co następuje:
§ 1. W załączniku do uchwały Nr 103/XII/15 Rady Miejskiej w Szczuczynie z dnia 24 listopada 2015 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szczuczyn (Dz. Urz. Woj. Podl. poz. 3875) § 20 otrzymuje brzmienie:
1. Obowiązkowej deratyzacji podlegają:
1) nieruchomości zajęte pod zabudowę wielorodzinną;
2) nieruchomości zabudowane obiektami i magazynami wykorzystywanymi do przechowywania lub składowania produktów rolno-spożywczych.
2. Deratyzację przeprowadza się raz w roku w okresie od 1 do 31 października.".
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Szczuczyna.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.
Przewodniczący Rady |