Akt prawny
Alerty
Ogłoszenie nr 2/2015 Starosty Wysokomazowieckiego
z dnia 24 listopada 2015r.
w sprawie zgłaszania kandydatów na członków Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Wysokiem Mazowieckiem
Na podstawie art. 44 c ust. 2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2003 r. w sprawie organizacji oraz trybu działania wojewódzkich i powiatowych społecznych rad do spraw osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2003 r. Nr 62, poz. 560), Starosta Wysokomazowiecki informuje o możliwości zgłoszenia kandydata na członka Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Wysokiem Mazowieckiem, w celu uzupełnienia składu Rady. Zgłoszenia kandydatów do Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych mogą składać przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego (powiatu, gmin), fundacji oraz organizacji pozarządowych działających na terenie powiatu wysokomazowieckiego. Każdy uprawniony podmiot może zgłosić jednego kandydatana członka powiatowej rady. Zgłoszenie powinno zawierać:
a) nazwę i adres zgłaszającego,
b) imię, nazwisko, adres zamieszkania kandydata oraz numer telefonu,
c) pieczęcie i podpisy osób uprawnionych do reprezentowania organizacji, organu zgłaszającego kandydata. Zgłoszenia należy składać w terminie do 11 grudnia 2015 roku na adres: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15 A, 18-200 Wysokie Mazowieckie,
z dopiskiem na kopercie "Uzupełnienie składu Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Wysokiem Mazowieckiem. Starosta Wysokomazowiecki spośród zgłoszonych kandydatów powoła 1 członkaw skład Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych w Wysokiem Mazowieckiem w terminie do 30 dni od dnia wskazanego w ogłoszeniu jako ostatni dzień dokonywania zgłoszeń.
Starosta Wysokomazowiecki |