Akt prawny
Alerty
Ogłoszenie nr 1/2011 Starosty Wysokomazowieckiego
z dnia 16 września 2011r.
w sprawie zgłaszania kandydatów na członków Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Wysokiem Mazowieckiem
Na podstawie art. 44 c ust. 2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 127, poz. 721) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2003 r. w sprawie organizacji oraz trybu działania wojewódzkich i powiatowych społecznych rad do spraw osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 62, poz. 560), Starosta Wysokomazowiecki informuje o możliwości zgłaszania kandydatów na członków Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Wysokiem Mazowieckiem.
Zgłoszenia kandydatów do Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych mogą składać jednostki samorządu terytorialnego, fundacje oraz organizacje pozarządowe działające na terenie powiatu wysokomazowieckiego. Wyżej wymienione organizacje i organy zgłaszają po jednym kandydacie.
Zgłoszenie powinno zawierać:
a) nazwę i adres zgłaszającego,
b) imię, nazwisko i adres zamieszkania kandydata,
c) pieczęcie i podpisy osób uprawnionych do reprezentowania organizacji, organu zgłaszającego kandydata.
Termin zgłaszania kandydatów upływa po 30 dniach od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.
Zgłoszenia należy składać w formie pisemnej na adres: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem, ul Ludowa 15a, 18-200 Wysokie Mazowieckie. Z dopiskiem na kopercie "Kandydat do Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych".
Starosta Wysokomazowiecki |