Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Kujawsko-Pomorskiego rok 2013 poz. 1887

Zarządzenie nr 0050.11.2013 Wójta Gminy Tłuchowo

z dnia 26 marca 2013r.

w sprawie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy za 2012 rok

Na podstawie art. 267 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) oraz art. 30 ust. 2 pkt 4 w zwizku z art. 61 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), oraz art. 13 pkt 2,7 i 10 ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych ( Dz. U. z 2011r. Nr 197 , poz. 1172),

Wójt Gminy zarządza, co następuje :

§ 1. Realizujac uchwałę Nr X/56/2011 Rady Gminy Tłuchowo z dnia 28 grudnia 2011 r. w sprawie budżetu Gminy Tłuchowo na rok 2012 przedstawia się sprawozdanie roczne z wykonania budżetu gminy za 2012 rok zrealizowane w niżej podanych wielkościach:

I. Realizacja dochodów i wydatków budżetowych:

1) Dochody budżetowe:

plan 16 579 744 zł

wykonanie 16 413 875 zł

w tym:

dochody majątkowe:

plan 1 616 236 zł

wykonanie 1 599 448 zł

2) Wydatki budżetowe:

plan 17 977 767 zł

wykonanie 17 126 897 zł

w tym:

wydatki majątkowe:

plan 3 880 215 zł

wykonanie 3 713 830 zł

II. Realizacja planów finansowych tzw. zadań około budżetowych:

1) zadań zleconych bieżących z zakresu administracji rządowej oraz zleconych innymi ustawami :

Dotacje:

plan 2 938 532 zł

wykonanie 2 888 545 zł

Wydatki :

plan 2 938 532 zł

wykonanie 2 888 545 zł

2) preliminarza związanego z realizacją programu profilaktyki i rozwiązywania problemow alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii:

Wpływy 64 631 zł

Wydatki 62 812 zł

3) wpływy i wydatki związane z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska:

Wpływy 9 805 zł

Wydatki 6 397 zł

§ 2. 1. O wykorzystaniu środków budżetowych należy poinformować mieszkańców poprzez ogłoszenie niniejszego zarządzenia na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.

2. Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2012 rok należy przedstawić Radzie Gminy Tłuchowo.

3. Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2012 rok przesłąć Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Bydgoszczy Zespół we Włocławku.

4. Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za 2012 rok podlega niezwłocznemu ogłoszeniu przez Wójta Gminy Tłuchowo w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko - Pomorskiego.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko- Pomorskiego.

Wójt Gminy


Krzysztof Dąbkowski

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00