Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Kujawsko-Pomorskiego rok 2013 poz. 1762

Zarządzenie nr 0050.14.13 Wójta Gminy Topólka

z dnia 20 marca 2013r.

w sprawie: przedłożenia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy za 2012 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego

Na podstawie art. 30, ust 1 i art.42 oraz art.61, ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. Nr 142, poz. 1591; zmiany Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz.984, Nr 153, poz.1271, Nr 214, poz.1806; z 2003 r. Nr 80, poz.717, Nr 162, poz.1568; z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203; z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457; z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337; z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218; z 2008r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223 poz.1458; z 2009 r. Nr 52 poz.420, Nr 157,poz.1241; z 2010r. Nr 28, poz.142 i 146, Nr 40, poz.230, Nr 106, poz.675; z 2011r. Nr 21, poz.113, Nr 117, poz.679, Nr 134, poz.777, Nr 149, poz.887, Nr 217, poz.1281; z 2012r. poz.567; z 2013r. poz.153) i art. 267, art. 269 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009r. Nr157, poz.1240; z 2010r. Nr 28, poz.146, Nr 96, poz.620, Nr 123,poz.835, Nr 152,poz.1020, Nr 238, poz.1578, Nr 257, poz.1726; z 2011r. Nr 185, poz. 1092, Nr 201 poz.1183, Nr 234, poz.1386, Nr 240, poz.1429, Nr 291, poz.1707; z 2012r, poz.1456, 1530, 1548),

zarządzam, co następuje:

§ 1. 1. Realizując Uchwałę Nr VIII/62/11 Rady Gminy Topólka z dnia 29 grudnia 2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2012 r. z późniejszymi zmianami, przedkładam sprawozdanie roczne z wykonania budżetu gminy za rok 2012 wraz z informacją o stanie mienia komunalnego następująco:

1) Dochody budżetu zrealizowano w kwocie 16. 494. 357,91 zł. na plan 16. 641.162,00 zł., co stanowi 99,1 % planu, w tym dochody bieżące 15. 706. 939,32 zł. na plan 15. 848. 777,00 zł., co stanowi 99,1% oraz dochody majątkowe 787. 418,59 zł. na plan 792. 385,00 zł., co stanowi 99,4% zgodnie z załącznikiem Nr 1 do sprawozdania, w tym:

a) zadania zlecone z zakresu administracji rządowej wykonano w kwocie 4. 365. 570,34 zł. na plan 4. 399. 895,00 zł., co stanowi 99,2% planu,

b) dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 55. 918,26 zł. na plan 55.000,00 zł., co stanowi 101,7 % planu,

c) subwencja ogólna w kwocie 6. 863. 013,00 zł. na plan 6. 863. 013,00 zł., co stanowi 100% planu, z tego:

- część podstawowa w kwocie 2. 671. 505,00 zł. na plan 2. 671. 505,00 zł., co stanowi 100% planu,

- część oświatowa w kwocie 4. 062. 552,00 zł. na plan 4. 062. 552,00 zł., co stanowi 100% planu,

- część rekompensująca w kwocie 128. 956,00 zł. na plan 128. 956,00 zł., co stanowi 100% planu .

2) Wydatki budżetu zrealizowano w kwocie 16. 031. 638,24 zł. na plan 17. 000. 360,00 zł., co stanowi 94,3 % planu, w tym wydatki bieżące 14. 655. 020,35 zł. na plan 15. 425. 760,00 zł., co stanowi 95,0% oraz wydatki majątkowe 1. 376. 617,89 zł. na plan .1 574. 000,00 zł., co stanowi 87,5% zgodnie z załącznikiem Nr 2 do sprawozdania, w tym w wydatkach bieżących:

a) wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej w kwocie 4. 365 570,34 zł. na plan 4. 399. 895,00 zł., co stanowi 99,2 % planu zgodnie z załącznikiem Nr 2a,

b) wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych wykonano w kwocie 47. 842,32 zł. na plan 81. 000,00 zł., co stanowi 59,0% planu,

c) wydatki w ramach funduszu sołeckiego wyodrębnione w budżecie, wykonano w wysokości 169. 404,08 zł. na plan 282. 225,00zł., co stanowi 60,0% planu,

d) wydatki w ramach funduszu sołeckiego wyodrębnione w budżecie, wykonano w wysokości 169. 404,08 zł. na plan 282. 225,00 zł., co stanowi 60,0% planu,

3) Nadwyżka budżetu wyniosła 462. 717,92 zł. przy planowanym deficycie 359. 198,00 zł.

4) Przychody budżetu planowane 909. 198,00 zł. wykonane 709. 198,28zł., w tym wolne środki w wysokości 309. 198,28 zł. oraz kredyt zaciągnięty w BOŚ Włocławek w wysokości 400. 000,00 zł. Rozchody budżetu planowane 550. 000,00 zł. i wykonane w wysokości 550. 000,00 zł., w tym spłata kredytu w BGK Toruń 500. 000,00 zł. i 50. 000,00 zł. w BOŚ Włocławek.

5) Stan zobowiązań na dzień 31.12.2012 r. ogółem 3. 050. 000,00 zł., w tym:

a) kredyt BOŚ we Włocławku - 1. 050. 000,00 zł.,

b) kredyt w BGK Toruń - 2. 000. 000,00 zł.

6) Stan środków na rachunku bankowym na dzień 31.12.2012 r. - 910. 686,03 zł., w tym:

a) środki subwencji przekazanej w grudniu na styczeń - 302. 361,00 zł.

7) Przekazano dotację podmiotową dla instytucji kultury w łącznej kwocie 257. 500,00 zł. na plan 257.500,00 zł., co stanowi 100% planu.

8) Informacja o realizacji zadań inwestycyjnych w 2012 r. zgodnie z załącznikiem Nr 3.

9) Sprawozdania roczne z wykonania planów finansowych, samorządowych instytucji kultury obejmujących:

a) sprawozdanie Gminnej Biblioteki Publicznej w Topólce zgodnie z załącznikiem nr 4,

b) sprawozdanie Gminnego Ośrodka Kultury w Topólce zgodnie z załącznikiem Nr 5.

10) Informację o stanie mienia komunalnego, zgodnie z załącznikiem Nr 6 i 6a.

11) Sprawozdania opisowe do przedłożonego sprawozdania rocznego.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy w Urzędzie Gminy w Topólce oraz opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

Wójt Gminy Topólka


Henryk Orłowski


Załącznik nr 1 do Zarządzenia dnia 20 marca 2013 r.
Zalacznik1.pdf

dochody 2012-Zał Nr 1

Załącznik nr 2 do Zarządzenia dnia 20 marca 2013 r.
Zalacznik2.pdf

Wydatki rok 2012

Załącznik nr 2a do Zarządzenia dnia 20 marca 2013 r.
Zalacznik2a.pdf

Zadania zlecone-tabelka zał 2a

Załącznik nr 3 do Zarządzenia dnia 20 marca 2013 r.
Zalacznik3.pdf

Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr 0050


Załącznik Nr 4 do Zarządzenia Nr 0050.14.13
Wójta Gminy Topólka
z dnia 20 marca 2013 r.

INFORMACJA
o przebiegu wykonania planu finansowego instytucji kultury
za rok 2012 r.
GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA

PRZYCHODY:

Stan środków na dzień 01.01.2012 r. 124,01

Dotacja z Urzędu Gminy 127.500,00

Dotacja z Fundacji Orange 338,76

Dotacja z Biblioteki Narodowej 4.762,00

Wpływy z usług ksero i za ogłoszenia 487,60

Odsetki od środków na rachunku 105,37

Łącznie przychody na dzień 31.12.2012r. 133.317,74

ROZCHODY:

Wynagrodzenia osobowe i pochodne 87.534,52

Składki na ubezpieczenia społeczne 15.662,98

Składki na Fundusz Pracy 2.134,82

Materiały i wyposażenie 22.010,05

Wynagrodzenia bezosobowe 895,00

Zakup usług pozostałych 2.119,21

Świadczenia urlopowe 1.090,00

Delegacja 593,45

Zakup energii 1.200,00

Łącznie rozchody na dzień 31.12.2012r. 133.240,03

Stan środków na dzień 31.12.2012 r. 77,71

W Gminnej Bibliotece Publicznej na dzień 31.12.2012 r. należności wymagalne nie występują. Należności wykazane w kwocie 77,71 zł stanowią depozyty, które znajdują się na rachunku bankowym biblioteki. Gminna Biblioteka Publiczna w Topólce nie posiada zobowiązań wymagalnych na koniec 2012 roku.


Załącznik Nr 5 do Zarządzenia Nr 0050.14.13
Wójta Gminy Topólka
z dnia 20 marca 2013 r.

INFORMACJA
o przebiegu wykonania planu finansowego instytucji kultury
za rok 2012
GMINNY OŚRODEK KULTURY

GMINNY OŚRODEK KULTURY

PRZYCHODY

Stan środków na dzień 01.01.2012r. 247,72

Dotacja z Urzędu Gminy 130.000,00

Dotacja 1.500,00

Wpływy z usług 31.600,00

Odsetki od środków na rachunku 36,24

Łącznie przychody na dzień 31.12.2012r. 163.383,96

ROZCHODY:

Wynagrodzenia osobowe i pochodne 82.841,33

Składki na ubezpieczenia społeczne 14.605,07

Składki na Fundusz Pracy 1.258,62

Materiały i wyposażenie 20.673,71

Wynagrodzenia bezosobowe 30.235,00

Zakup energii 3.246,01

Zakup usług pozostałych 7.695,48

Świadczenia urlopowe 1.635,00

Różne opłaty i składki 405,90

Delegacje służbowe 108,65

Koszty z baru 624,97

Łącznie rozchody na dzień 31.12.2012r. 163.329,74

Stan środków na dzień 31.12.2012 r. 54,22

W Gminnym Ośrodku Kultury na dzień 31.12.2012 r. należności wymagalne nie występują. Należności wykazane w kwocie 54,22 zł stanowią depozyty, które znajdują się na rachunku bankowym GOK. Gminny Ośrodek Kultury w Topólce na dzień 31.12.2012 r. nie posiada zobowiązań wymagalnych


Załącznik Nr 6 do Zarządzenia Nr 0050.14.13
Wójta Gminy Topólka
z dnia 20 marca 2013 r.

Zbiorcza informacja o stanie mienia komunalnego na 31.12.2012

Na podstawie art. 267 ust 1 u.f.p. przedstawiam informację o stanie mienia komunalnego. Łączna wartość środków trwałych na dzień 31 grudnia 2012r. wynosi brutto27 043 390,18zł, naliczone umorzenia za 2012r to kwota 7 881 587 ,75 zł.

Wartość netto środków trwałych po odliczeniu umorzenia wynosi 19 161 802,43.

Gmina również posiada pozostałe środki trwałe tj wyposażenie jego wartość to 1 065 382,57 zł ,które w chwili zakupu są umarzane w 100 %., zbiory biblioteczne w jednostkach oświatowych 41 232,47zł, oraz programy komputerowe 79 462,71 zł. Wyszczególnienie składników mienia stanowi załącznik Nr 1 do informacji zbiorczej o stanie mienia komunalnego.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

L.p.

Wyszczególnienie składników mienia komunalnego

Wartość początkowa na dzień
1.01.2010 r.

Przychód

Rozchód

Wartość na dzień 31.12.2010 r.

Dane dotyczące rodzaju praw majątkowych -
z rubryki 6 zestawienia przypada zł. na:

Prawo własności

Użyt. wiecz

Dzierżawa

Dochody z mienia uzyskane w 2012r.

1.

Grupa 00 (grunty)

590 652,52

0,00

95,50

590 557,02

590 557,02

-


Opłaty za użytkowanie wieczyste 741,97 zł
Czynsz za grunty 2 850,67
Sprzedaż 0,0016ha w m-c Głuszynek za kwotę 1 010,00 zł

2.

Grupa 1
(budynki i lokale)

5 370 948,03

0,00

-

5 370 948,03

5 370 948,03

-

-

Czynsz za wynajem lokali
Użytkowych 6 987,12 zł
Czynsz za wynajem lokali mieszkalnych 9 742,26

3.

Grupa 2 obiekty inżynierii lądowej i wodnej)

18794211,76

1 248 239,38

-

18794211,76

20042451,14

-

-

W grupie drugiej zwiększył się majątek o prowadzone inwestycje w zakresie drogownictwa, szczegółowo opisano w realizacji zamierzeń inwestycyjnych w 2012.
O kwotę 1 205 820,18 zł
Plac zabaw w m-c Sierakowy 20 003,88 zł
Oczyszczalnia przy przedszkolu w Topólce 22 415,32 zł

4.

Grupa 3-6 (maszyny i urządzenia tech.)

306 449,87

0,00

33 508,30

272 941,57

272 941,57

-

-

Sprzedano klucz dynametryczny za kwotę 4 024,04

5.

Grupa 7
(środki transportu)

979 889,18

0,00

323 178,00

656 711,18

656 711,18

-

-

Sprzedano autobus szkolny Gimbus za kwotę 71 400,00 zł

6.

Grupa 8 (pozostałe środki stałe)

106 681,23

3 100,01

109 781,24

109 781,24

-

-

Zakupiono ksero SP Paniewo

Ogółem

26148832,59

1 251 339,39

356 781,80

27043390,18

27043390,18

-

-


Załącznik nr 6a do Zarządzenia dnia 20 marca 2013 r.
Zalacznik6a.pdf

Stan mienia komunalnego Zał 6a

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00