Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Kujawsko-Pomorskiego rok 2013 poz. 1625

Zarządzenie nr 8/2013 Wójta Gminy Rogóźno

z dnia 28 marca 2013r.

w sprawie przedstawienia sprawozdania z wykonania budżetu gminy Rogóźno za 2012 rok, sprawozdania o przebiegu wykonania planów finansowych samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej, samorządowych instytucji kultury za 2012 r. oraz informacji o stanie mienia za 2012 r

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustrawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzenie gminnym (Dz. U. z 2011 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm[1]) .) oraz art. 267 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm[2]) .) zarządzam, co następuje:

§ 1. Przedkładam Radzie Gminy Rogóźno oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Bydgoszczy:

1) sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Rogóźno za 2012 r., według którego:

Plan

Wykonanie

I.

DOCHODY

11.733.502,00 zł

11.601.815,14 zł

1.

Dochody bieżące

11.330.665,00 zł

11.249.178,86 zł

2.

Dochody majątkowe

402.837,00 zł

352.636,28 zł

Plan

Wykonanie

II.

WYDATKI

12.533.508,00 zł

11.598.389,05 zł

1.

Wydatki bieżące

11.025.761,00 zł

10.296.358,76 zł

2.

Wydatki majątkowe

1.507.747,00 zł

1.302.030,29 zł

Plan

Wykonanie

III.

DOCHODY BUDŻETU PAŃSTWA

10.000,00 zł

24.922,77 zł

Plan

Wykonanie

IV.

DOTACJE CELOWE NA ZADANIA Z ZAKRESU ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ ORAZ INNE ZLECONE ODRĘBNYMI PRZEPISAMI

1.994.254,00 zł

1.961.546,15 zł

Plan

Wykonanie

V.

DOTACJE CELOWE NA REALIZACJĘ ZADAŃ WYKONYWANYCH NA MOCY POROZUMIEŃ Z ORGANAMI ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ

1.000,00 zł

1.000,00 zł

Plan

Wykonanie

VI.

DOTACJE NA REALIZACJĘ ZADAŃ WYKONAYWANYCH W DRODZE UMÓW LUB POROZUMIEŃ Z INNYMI JEDNOSTAMI SAMORZĄDU

32.000,00 zł

32.000,00 zł

VII.

REZERWY

Plan

Wykonanie

1.

Ogólna

2.357,00 zł

0,00 zł

2.

Celowa

26.000,00 zł

0,00 zł

Plan

Wykonanie

VIII.

DEFICYT/NADWYŻKA BUDŻETOWA

-800.006,00 zł (deficyt)

+3.426,09 zł (nadwyżka)

Plan

Wykonanie

IX.

PRZYCHODY BUDŻETU

1.124.402,00 zł

803.457,76 zł

ROZCHODY BUDŻETU

324.396,00 zł

324.396,00zł

Plan

Wykonanie

X.

DOCHODY uzyskiwane z opłat i kar za korzystanie ze środowiska

11.800,00 zł

11.037,97 zł

WYDATKI związane z finansowaniem ochrony środowiska i gospodarki wodnej

61.800,00 zł

31.516,50 zł

Plan

Wykonanie

XI.

DOCHODY z tytułu wydawania zwolnień na sprzedaż napojów alkoholowych

40.000,00 zł

40.146,11 zł

WYDATKI związane z realziacją gminnego programu profilaktyki oraz rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii

40.000,00 zł

33.756,92 zł

Plan

Wykonanie

XII.

DOTACJE

1.

Dla podmiotów należących do sektora finansów publicznych

327.609,00 zł

327.140,95 zł

2.

Dla podmiotów spoza sektora finansów publicznych

63.100,00 zł

43.616,50 zł

Plan

Wykonanie

XIII.

WYDATKI REALIZOWANE W RAMACH FUNDUSZU SOŁECKIEGO

158.277,74 zł

146.141,49 zł

2) sprawozdanie z wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury oraz samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za 2012 r., według którego:

I.

GMINNY OŚRODEK KULTURY

Plan

Wykonanie

1.

Przychody

236.020,00 zł

249.512,12 zł

2.

Koszty

236.020,00 zł

249.020,72 zł

II.

GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA

Plan

Wykonanie

1.

Przychody

73.264,00 zł

72.892,79 zł

2.

Koszty

73.264,00 zł

72.796,83 zł

III.

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

Plan

Wykonanie

1.

Przychody

632.690,00 zł

624.940,36 zł

2.

Koszty

632.690,00 zl

613.872,67 zł

3) informację o stanie mienia Gminy Rogóźno za 2012 r., według którego wartość mienia Gminy Rogóźno wynosi 5.126.112,00 zł, w tym prawo własności 5.019.575,00 zł oraz użytkowanie wieczyste 106.537,00 zł.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

Wójt Gminy


Henryk Szpringiel


[1]) Zmiany wymienionej ustawy ogłoszono w Dz.U. z 2002 r., Nr 113, poz. 984; Dz.U. z 2002 r., Nr 153, poz. 1271; Dz.U. z 2002 r., Nr 214, poz. 1806; Dz.U. z 2002 r., Nr 23, poz. 220; Dz.U. z 2002 r., Nr 62, poz. 558; Dz.U. z 2003 r., Nr 162, poz. 1568; Dz.U. z 2003 r., Nr 80, poz. 717; Dz.U. z 2004 r., Nr 102, poz. 1055; Dz.U. z 2004 r., Nr 116, poz. 1203; Dz.U. z 2005 r., Nr 172, poz. 1441; Dz.U. z 2005 r., Nr 175, poz. 1457; Dz.U. z 2006 r., Nr 17, poz. 128; Dz.U. z 2006 r., Nr 181, poz. 1337; Dz.U. z 2007 r., Nr 173, poz. 1218; Dz.U. z 2007 r., Nr 48, poz. 327; Dz.U. z 2008 r., Nr 180, poz. 1111; Dz.U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458; Dz.U. z 2009 r., Nr 157, poz. 1241; Dz.U. z 2009 r., Nr 52, poz. 420; Dz.U. z 2010 r., Nr 106, poz. 675; Dz.U. z 2010 r., Nr 28, poz. 142; Dz.U. z 2010 r., Nr 28, poz. 146; Dz.U. z 2010 r., Nr 40, poz. 230; Dz.U. z 2011 r., Nr 117, poz. 679; Dz.U. z 2011 r., Nr 134, poz. 777; Dz.U. z 2011 r., Nr 149, poz. 887; Dz.U. z 2011 r., Nr 21, poz. 113; Dz.U. z 2011 r., Nr 217, poz. 1281; Dz.U. z 2012 r., poz. 567; Dz.U. z 2013 r., poz. 153.

[2]) Zmiany wymienionej ustawy ogłoszono w Dz.U. z 2010 r., Nr 123, poz. 835; Dz.U. z 2010 r., Nr 152, poz. 1020; Dz.U. z 2010 r., Nr 238, poz. 1578; Dz.U. z 2010 r., Nr 257, poz. 1726; Dz.U. z 2010 r., Nr 28, poz. 146; Dz.U. z 2010 r., Nr 96, poz. 620; Dz.U. z 2011 r., Nr 185, poz. 1092; Dz.U. z 2011 r., Nr 201, poz. 1183; Dz.U. z 2011 r., Nr 234, poz. 1386; Dz.U. z 2011 r., Nr 240, poz. 1429; Dz.U. z 2011 r., Nr 291, poz. 1707; Dz.U. z 2012 r., poz. 1456; Dz.U. z 2012 r., poz. 1530; Dz.U. z 2012 r., poz. 1548.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00