Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Świętokrzyskiego rok 2013 poz. 18

Uchwała nr XXXVII/226/12 Rady Miejskiej w Połańcu

z dnia 13 grudnia 2012r.

w sprawie uchwalenia budżetu Miasta i Gminy Połaniec na 2013 rok

Na podstawie art. 18 ust. 2   pkt 4, pkt 9   lit. i   ustawy z   dnia 8   marca 1990 r. o   samorządzie gminnym (j.t. Dz. U. z   2001 r. Nr142, poz. 1591, z   późniejszymi zmianami 1)   ) w   związku z   art. 211, art. 212 ust. 1   pkt 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10 ust 2   pkt. 2, art 214 pkt. 1, 2, art 222 ust. 1, ust 2   pkt. 1   i 3, art. 231 ust. 2, art. 235, art. 236, art. 237 ust. 1, ust. 2   pkt. 1,2, 3, art. 258 ust. 1   pkt. 1, 2, 3, art. 264 ust. 3   ustawy z   dnia 27 sierpnia 2009 r. o   finansach publicznych (j.t. Dz.U. Nr 157, poz. 1240 z   późniejszymi zmianami 2)   ) Rada Miejska uchwala co następuje:  

§ 1.  

Dochody budżetu gminy w   wysokości 54 656 465 zł, z   tego:  

a)   dochody bieżące 51 764 306 zł  

b)   dochody majątkowe 2   892 159 zł  

-   zgodnie z   załącznikiem Nr 1.  

§ 2.  

1.   Wydatki budżetu gminy w   wysokości 51 948 342 zł, z   tego:  

a)   wydatki bieżące 37 853 962 zł,  

b)   wydatki majątkowe 14 094 380 zł,  

-   zgodnie z   załącznikiem Nr 2.  

2.   Wydatki przypadające do spłaty w   danym roku budżetowym, zgodnie z   zawartą umową, z   tytułu poręczeń i   gwarancji udzielonych przez Miasto i   Gminę Połaniec 373 878 zł, zgodnie z   załącznikiem Nr 2.  

3.   Limity wydatków na wieloletnie przedsięwzięcia planowane do poniesienia w   roku budżetowym 2013 zgodnie z   załącznikiem Nr 3.  

4.   Limity wydatków na inwestycje jednoroczne zgodnie z   załącznikiem Nr 4.  

5.   Wydatki na programy i   projekty realizowane ze środków pochodzących z   budżetu Unii Europejskiej oraz innych źródeł zagranicznych, niepodlegających zwrotowi w   wysokości 2   815 500 zł, w   tym:  

a)   wydatki bieżące 412 544 zł  

b)   wydatki majątkowe 2   402 956 zł  

-   zgodnie z   załącznikiem Nr 5.  

§ 3.  

1.   Nadwyżkę budżetu gminy w   wysokości 2   708 123 zł z   przeznaczeniem na:  

1)   spłatę rat pożyczek w   kwocie 58 123 zł.  

2)   spłatę rat kredytów w   kwocie 2   650 000 zł,  

2.   Przychody budżetu w   wysokości 200 000 zł, rozchody w   wysokości 2   908 123 zł, zgodnie z   załącznikiem Nr 6.  

§ 4.  

W budżecie tworzy się rezerwy:  

1)   ogólną w   wysokości - 340 000 zł,  

2)   celową w   wysokości - 117 078 zł, z   przeznaczeniem na:  

a)   zarządzanie kryzysowe - 97 078 zł,  

b)   na realizację inicjatyw lokalnych - 20 000 zł.  

§ 5.  

1.   Dochody i   wydatki związane z   realizacją zadań z   zakresu administracji rządowej i   innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z   załącznikiem Nr 7.  

2.   Dochody i   wydatki związane z   realizacją zadań z   zakresu administracji rządowej realizowanych na podstawie porozumień z   organami administracji rządowej, zgodnie z   załącznikiem Nr 8.  

3.   Dochody i   wydatki związane z   realizacją zadań realizowanych wspólnie z   innymi jednostkami samorządu terytorialnego na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z   załącznikiem Nr 9.  

4.   Dochody i   wydatki związane z   realizacją zadań przejętych przez Gminę do realizacji w   drodze umowy lub porozumienia między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z   załącznikiem Nr 9.  

5.   Dochody i   wydatki związane z   pomocą rzeczową lub finansową realizowaną na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z   załącznikiem Nr 9.  

§ 6.  

Ustala się dochody w   kwocie 140 000 zł z   tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w   kwocie 140 000 zł na realizację zadań określonych w   gminnym programie profilaktyki i   rozwiązywania problemów alkoholowych oraz gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.  

§ 7.  

Ustala się dochody w   kwocie 2   960 000 zł z   tytułu opłat pobieranych na podstawie przepisów ustawy z   dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z   2008 r. Nr 25, poz. 150 z   późniejszymi zmianami) oraz wydatki w   kwocie 2   960 000 zł na realizację zadań określonych w   ustawie z   dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z   2008 r. Nr 25, poz. 150 z   późniejszymi zmianami).  

§ 8.  

Plan dochodów i   wydatków w   łącznej kwocie dla wydzielonych rachunków dochodów jednostek budżetowych: dochody - 56 000 zł; wydatki - 56 000 zł, zgodnie z   załącznikiem Nr 10.  

§ 9.  

1.   Dotacje podmiotowe zgodnie z   załącznikiem Nr 11.  

2.   Dotacje celowe zgodnie z   załącznikiem Nr 12.  

§ 10.  

Ustala się limity zobowiązań z   tytułu kredytów i   pożyczek w   tym: papierów wartościowych (obligacji komunalnych), których zbywalność jest ograniczona,  

1)   na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w   kwocie 1   000 000 zł w   tym:  

a)   kredyty 1   000 000 zł,  

§ 11.  

Upoważnia się Burmistrza do:  

1)   dokonywania przeniesień planu wydatków na uposażenia i   wynagrodzenia ze stosunku pracy między rozdziałami i   grupami wydatków bieżących, w   ramach działów klasyfikacji budżetowej w   budżecie Miasta i   Gminy,  

2)   dokonywania zmian w   planie wydatków w   ramach działów klasyfikacji budżetowej, polegających na zmianach między grupami wydatków bieżących i   majątkowych z   wyłączeniem zmian dotyczących wieloletnich przedsięwzięć inwestycyjnych realizowanych w   2013 roku oraz zakupu i   objęcia akcji i   udziałów,  

3)   dokonywania zmian w   planie wydatków na zadania inwestycyjne jednoroczne w   ramach działu klasyfikacji budżetowej,  

4)   przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do dokonywania przeniesień w   planie wydatków,  

5)   lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w   innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu Miasta i   Gminy.  

§ 12.  

Upoważnia się Burmistrza do zaciągania kredytów do kwot wynikających z   limitów zobowiązań, o   których mowa w   § 10 niniejszej uchwały.  

§ 13.  

Wykonanie Uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i   Gminy Połaniec.  

§ 14.  

Uchwała wchodzi w   życie z   dniem 1   stycznia 2013 roku i   podlega publikacji w   Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i   Gminy.  

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej  


mgr   Stanisław   Lolo

 

 

 

1)   Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w   Dz. U. z   2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558 , Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806, z   2003 r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568 z   2004 r. Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz. 1203, Nr 167 poz. 1759, z   2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175 poz. 1457, z   2006 r. Nr 17 poz. 128, Nr 181 poz. 1337, z   2007 r. Nr 48 poz. 327, Nr 138 poz. 974, Nr 173 poz. 1218, z   2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223 poz. 1458, z   2009 r. Nr 52 poz. 420, Nr 157 poz. 1241, z   2010 r. Nr 28 poz. 142 i   146, Nr 40 poz. 230, Nr 106 poz. 675, z   2011 r. Nr 21 poz. 113, Nr 117 poz. 679, Nr 134 poz. 777, Nr 149, poz. 887, Nr 217, poz. 1281, z   2012 r. poz. 567  

2)   Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w   Dz. U. z   2010 r. Nr 28 poz. 146, Nr 96 poz. 620, Nr 123 poz. 835, Nr 152 poz. 1020, Nr 238 poz. 1578, Nr 257 poz. 1726, z   2011 Nr 185 poz. 1092, Nr 201 poz. 1183, nr 234 poz. 1386, Nr 240 poz. 1429, Nr 291 poz. 1707  

 


Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXXVII/226/12
Rady Miejskiej w Połańcu
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik1.pdf

Dochody budżetu gminy na 2013 rok  

Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXXVII/226/12
Rady Miejskiej w Połańcu
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik2.pdf

Wydatki budżetu gminy na 2013 rok  

Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXXVII/226/12
Rady Miejskiej w Połańcu
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik3.pdf

Limity wydatków na wieloletnie przedsięwzięcia planowane do poniesienia w   2013 roku  

Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr XXXVII/226/12
Rady Miejskiej w Połańcu
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik4.pdf

Zadania inwestycyjne roczne w   2013 roku  

Załącznik Nr 5 do Uchwały Nr XXXVII/226/12
Rady Miejskiej w Połańcu
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik5.pdf

Wydatki na programy i   projekty realizowane ze środków pochodzących z   budżetu Unii Europejskiej oraz innych źródeł zagranicznych, niepodlegających zwrotowi na 2013 rok  

Załącznik Nr 6 do Uchwały Nr XXXVII/226/12
Rady Miejskiej w Połańcu
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik6.pdf

Przychody i   rozchody budżetu w   2013 r.  

Załącznik Nr 7 do Uchwały Nr XXXVII/226/12
Rady Miejskiej w Połańcu
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik7.pdf

Dochody i   wydatki związane z   realizacją zadań z   zakresu administracji rządowej i   innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w   2013 r.  

Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr XXXVII/226/12
Rady Miejskiej w Połańcu
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik8.pdf

Dochody i   wydatki związane z   realizacją zadań z   zakresu administracji rządowej realizowanych na podstawie porozumień z   organami administracji rządowej w   2013r.  

Załącznik Nr 9 do Uchwały Nr XXXVII/226/12
Rady Miejskiej w Połańcu
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik9.pdf

Dochody i   wydatki związane z   realizacją zadań realizowanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkamio samorządu terytorialnego w   2013 r.  

Załącznik Nr 10 do Uchwały Nr XXXVII/226/12
Rady Miejskiej w Połańcu
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik10.pdf

Plan dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku jednostki budżetowej i   wydatki nimi finansowane w   2013 r.  

Załącznik Nr 11 do Uchwały Nr XXXVII/226/12
Rady Miejskiej w Połańcu
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik11.pdf

Dotacje podmiotowe w   2013 r.  

Załącznik Nr 12 do Uchwały Nr XXXVII/226/12
Rady Miejskiej w Połańcu
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik12.pdf

Dotacje celowe na 2013 rok  

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00