Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Świętokrzyskiego rok 2012 poz. 4023

Uchwała nr XXV/182/2012 Rady Gminy w Czarnocinie

z dnia 19 listopada 2012r.

w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Czarnocin

Na podstawie art. 7   ust. 1   pkt 3, art. 18 ust. 2   pkt 15, art. 40 ust. 1, art. 41 ust. 1, art. 42 ustawy z   dnia 8   marca 1990 roku o   samorządzie gminnym /Dz. U. z   2001 r. Nr 142, poz. 1591 z   późniejszymi zmianami/ oraz art. 4   ust. 1   i 2   ustawy z   dnia 13 września 1996 r. o   utrzymaniu czystości i   porządku w   gminach /Dz. U. z   2012 roku poz. 391/, po uzyskaniu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w   Busku- Zdroju uchwala się, co następuje:  

§   1.   Uchwala się Regulamin utrzymania czystości i   porządku na terenie Gminy Czarnocin w   brzmieniu załącznika do niniejszej uchwały.  

§   2.   Traci moc Uchwała Nr XXXIII/147/2006 Rady Gminy w   Czarnocinie z   dnia 29.03.2006 r. w   sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i   porządku na terenie Gminy Czarnocin.  

§   3.   Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy w   Czarnocinie.  

§   4.   Uchwała podlega ogłoszeniu w   Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego i   wchodzi w   życie po upływie 14 dni od tego ogłoszenia.  

 

 

Przewodniczący Rady Gminy  


Kazimierz   Warszawa

 


Załącznik do Uchwały Nr XXV/182/2012
Rady Gminy w Czarnocinie
z dnia 19 listopada 2012 r.
Zalacznik1.pdf

REGULAMIN UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I   PORZĄDKU NA TERENIE GMINY CZARNOCIN  


Uzasadnienie

do uchwały w   sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i   porządku na terenie Gminy Czarnocin Zgodnie z   nowelizacją ustawy z   dnia 13 września 1996 roku o   utrzymaniu czystości i   porządku w   gminach /Dz. U. z   2012 roku, poz. 391/ od dnia 1   stycznia 2012 roku obowiązują nowe zasady gospodarowania odpadami komunalnymi. Na podstawie art. 4   ust. 3   w/w ustawy rada gminy jest zobowiązana dostosować regulamin utrzymania czystości i   porządku na terenie gminy do wojewódzkiego planu gospodarki odpadami w   terminie 6   miesięcy od dnia uchwalenia tego planu. W   dniu 28 czerwca 2012 roku uchwałą Nr XXI/360/12 Sejmik Województwa Świętokrzyskiego uchwalił „Plan gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego” na lata 2012-2018. W   związku z   powyższym dokonano aktualizacji dotychczas obowiązującego Regulaminu utrzymania czystości i   porządku na terenie Gminy Czarnocin. W   dniu 09.11.2012 r. Wójt Gminy w   Czarnocinie wystąpił do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w   Busku- Zdroju z   prośbą o   opinię w   sprawie projektu Regulaminu utrzymania czystości i   porządku na terenie Gminy Czarnocin. Pismem znak: SE.Ia-0705/33/12 z   dnia 13.11.2012 r. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w   Busku- Zdroju pozytywnie zaopiniował projekt Regulaminu.  

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00