Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Świętokrzyskiego rok 2012 poz. 2669

Uchwała nr IX/4/2012 Rady Miejskiej w Starachowicach

z dnia 28 września 2012r.

w sprawie zmian w budżecie Miasta Starachowice na 2012 rok

Na podstawie art.18 ust. 2   pkt 4, art. 42 i   art. 61 ust. 2   ustawy z   dnia 8   marca 1990r. o   samorządzie gminnym (Dz.U. z   2001 r. Nr 142, poz. 1591 z   późn zm.), art. 211 ustawy z   dnia 27 sierpnia 2009 r. o   finansach publicznych (Dz. U. z   2009 r. Nr 157 poz. 1240 z   późn. zm.), uchwala się co następuje:  

§   1.   Dokonuje się zmian w   planie wydatków ogółem budżetu Miasta Starachowice na 2012 rok   zgodnie z   załącznikiem nr 1   do niniejszej uchwały.  

§   2.   Załącznik nr 9   „Plan dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku jednostki budżetowej i   wydatki nimi finansowane w   2012 r." do Uchwały nr XIV/1/2011 Rady Miejskiej w   Starachowicach z   dnia 29 grudnia 2011r. w   sprawie uchwalenia budżetu Miasta Starachowice na 2012 rok z   późniejszymi zmianami otrzymuje nowe brzmienie zgodnie z   załącznikiem nr 2   do niniejszej uchwały.  

§   3.   Uchwała podlega ogłoszeniu w   Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego.  

§   4.   Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Starachowice.  

§   5.   Uchwała wchodzi w   życie z   dniem podjęcia.  

 

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej  


Zbigniew   Rafalski

 


Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr IX/4/2012
Rady Miejskiej w Starachowicach
z dnia 28 września 2012 r.
Zalacznik1.pdf

Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr IX/4/2012
Rady Miejskiej w Starachowicach
z dnia 28 września 2012 r.
Zalacznik2.pdf


Uzasadnienie

I.   Zmiany planu wydatków ogółem budżetu Miasta Starachowice na 2012 rok.  

1.   Proponuje się zwiększyć plan wydatków szkół podstawowych i   gimnazjów z   przeznaczeniem na wynagrodzenia osobowe pracowników i   pochodne od wynagrodzeń ogółem o   kwotę 500.000 zł w   związku z   różnicą między planem wydatków a   zaangażowaniem wynikającym z   umów. Według sprawozdań za 6   miesięcy br. różnica ta wyniosła łącznie 659 tys. zł.  

Proponuje się następujące zwiększenia planu:  

-   w Szkole Podstawowej nr 1  

dział 801, rozdział 80101, § 4110 o   kwotę 19.500zł  

dział 854, rozdział 85401, § 4010 o   kwotę 2.000zł, § 4110 o   kwotę 2.400zł  

-   w Szkole Podstawowej nr 2  

dział 801, rozdział 80101, § 4010 o   kwotę 7.000zł, § 4110 o   kwotę 3.000zł  

dział 854, rozdział 85401, § 4010 o   kwotę 2.000zł,  

-   w Szkole Podstawowej nr 6  

dział 801, rozdział 80101, § 4010 o   kwotę 8.000zł, § 4110 o   kwotę 3.900zł  

dział 854, rozdział 85401, § 4010 o   kwotę 500zł, § 4110 o   kwotę 1.500zł, § 4120 o   kwotę 100zł  

-   w Szkole Podstawowej nr 9  

dział 801, rozdział 80101, § 4010 o   kwotę 33.600zł, § 4110 o   kwotę 15.000zł  

dział 801, rozdział 80103, § 4010 o   kwotę 3.000zł, § 4110 o   kwotę 1.000zł  

-   w Szkole Podstawowej nr 10  

dział 801, rozdział 80101, § 4010 o   kwotę 78.000zł, § 4110 o   kwotę 19.700zł  

-   w Szkole Podstawowej nr 11  

dział 801, rozdział 80101, § 4010 o   kwotę 24.000zł, § 4110 o   kwotę 6.000zł  

dział 854, rozdział 85401, § 4010 o   kwotę 2.300zł, § 4110 o   kwotę 1.000zł  

-   w Szkole Podstawowej nr 12  

dział 801, rozdział 80101, § 4010 o   kwotę 50.000zł  

-   w Szkole Podstawowej nr 13  

dział 801, rozdział 80101, § 4010 o   kwotę 28.500zł, § 4110 o   kwotę 10.000zł  

dział 801, rozdział 80103, § 4010 o   kwotę 8.000zł  

-   w Gimnazjum nr 1  

dział 801, rozdział 80110, § 4010 o   kwotę 23.500zł, § 4110 o   kwotę 10.000zł  

-   w Gimnazjum nr 2  

dział 801, rozdział 80110, § 4010 o   kwotę 23.500zł, § 4110 o   kwotę 15.000zł  

-   w Gimnazjum nr 3  

dział 801, rozdział 80110, § 4010 o   kwotę 29.500zł, § 4110 o   kwotę 30.000zł  

-   w Gimnazjum nr 4  

dział 801, rozdział 80110, § 4010 o   kwotę 28.500zł, § 4110 o   kwotę 10.000zł.  

2.   O kwotę 500.000 zł proponuje się zmniejszyć plan wydatków na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa nowych mieszkań socjalnych w   Starachowicach” (dział 700, rozdział 70095, § 6050).  

II.   Zmiany planu dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku jednostki budżetowej i   wydatków nimi finansowanych w   2012 r.  

1.   W związku z   wydaniem duplikatu legitymacji szkolnej w   Szkole Podstawowej Nr 1   proponuje się zwiększyć plan dochodów o   kwotę 18zł, a   powyższe środki przeznaczyć na zakup środków czystości i   materiałów biurowych (dział 801, rozdział 80101).  

2.   W związku z   wynajmem sal (zgodnie z   zawartymi umowami) w   Szkole Podstawowej nr 9, proponuje się zwiększyć plan dochodów o   kwotę 10.000zł, a   powyższe środki przeznaczyć na doposażenie centrum multimedialnego, zakup materiałów biurowych, tonerów, środków czystości, zakup mebli oraz sprzętu sportowego (dział 801, rozdział 80101).  

3.   W Szkole Podstawowej nr 12 proponuje się zwiększyć plan dochodów łącznie o   kwotę 5.738zł, w   tym z   tytułu odsetek o   kwotę 100zł, z   tytułu darowizny z   PZU o   kwotę 1.600zł oraz z   tytułu dochodów wynikających z   przedłużenia umów na wynajem powierzchni reklamowych na terenie szkoły i   na ogrodzeniu o   kwotę 4.038zł (dział 801, rozdział 80101).  

Powyższe środki proponuje się przeznaczyć na zakup materiałów i   wyposażenia, a   w szczególności zakup wykładziny PCV do sal lekcyjnych, mebli (ławek i   stolików do sali lekcyjnej) oraz materiałów remontowych.  

4.   W Gimnazjum nr 1   proponuje się zwiększyć plan dochodów o   kwotę 14.000zł (dział 801, rozdział 80110) z   tytułu planowanych w   miesiącach IX-XII wpływów z   tytułu umowy na wynajem sal dydaktycznych, nie ujętych w   aktualnym planie oraz z   tytułu zawarcia umowy na dzierżawę 45m 2 firmie, celem parkowania pojazdów stanowiących własność firmy.  

Powyższe środki proponuje się przeznaczyć na zakup stolików i   krzesełek do sal dydaktycznych, zakup komputera do biblioteki szkolnej, zakup strojów sportowych dla reprezentacji szkoły w   piłce nożnej.  

5.   W związku z   uruchomieniem w   Przedszkolu Miejskim Nr 13 dodatkowego oddziału proponuje się zwiększyć plan dochodów z   tytułu opłat za żywienie dzieci o   7.000 zł. Wyższe o   tą kwotę będą również wydatki na zakup środków żywności (dział 801, rozdział 80104).  

6.   Analiza dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku z   tytułu odsetek w   Przedszkolach Miejskich wskazuje, że zostaną osiągnięte wyższe niż planowano dochody z   tego tytułu oraz wyższe wydatki finansowane tymi dochodami.  

Z uwagi na powyższe plan dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku Przedszkola Miejskiego nr 2, 6, 7, 10, 11, 13, 14 oraz Przedszkola Miejskiego nr 15 i   wydatków nimi finansowanych w   2012 r. zwiększa się o   łączną kwotę 800 zł (tj. po 100 zł w   każdej w/w  placówce przedszkolnej) - dział 801, rozdział 80104.  

W związku z   powyższymi zmianami plan dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku jednostek budżetowych i   wydatków nimi finansowanych w   2012 r. zwiększył się o   kwotę 37.556zł.  

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00