Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego rok 2010 nr 84 poz. 1006

Porozumienie Burmistrza Ozimka; Rady Powiatu Opolskiego

z dnia 1 czerwca 2010r.

w sprawie wspólnego prowadzenia zadania pod nazwą "Budowa chodnika z zatoką autobusową, parkingiem dla samochodów osobowych wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej Nr 1706 O Ozimek - Kotórz Mały ul. Opolska w miejscowości Szczedrzyk - etap I "


zawarte w dniu 01.06.2010r.
pomiędzy:
Gminą Ozimek reprezentowaną przez:
1) Burmistrza Ozimka - Jana Labusa
a
Powiatem Opolskim reprezentowanym przez Zarząd Powiatu w imieniu, którego działa :
1) Członek Zarządu - Krzysztof Wysdak
2) Członek Zarządu - Irena Łysy - Cichon
Strony postanawiają co następuje :
§ 1. 1. Strony Porozumienia wyrażają wolę wspólnego prowadzenia i sfinansowania zadania pod nazwą " Budowa chodnika z zatoką autobusową, parkingiem dla samochodów osobowych wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej Nr 1706 O Ozimek - Kotórz Mały ul. Opolska w miejscowości Szczedrzyk - etap I "
2. Strony Porozumienia przeznaczają na realizację zadania wymienionego w § 1.1 łącznie kwotę 80.000,00 zł ( słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ), na którą składają się zapisane w budżetach stron na 2010 r. kwoty deklarowanych udziałów, określone odpowiednio w § 2 i 3 niniejszego Porozumienia.
3. Ostateczny koszt realizacji zadania zostanie ustalony w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na jego realizację.
§ 2. Powiat Opolski deklaruje, że pokryje koszty realizacji zadania w wysokości nie wyższej niż 60.000,00 zł ( słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ).
§ 3. Gmina Ozimek zobowiązuje się do przekazania w terminie do dnia 30.06.2010r. na rachunek Powiatu Opolskiego nr PKO BP S.A. I O/Opole nr 72 1020 3668 0000 5102 0015 7123 kwoty 20.000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 ) na realizację zadania.
§ 4. Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, jako Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy na wykonanie zadania zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, ze zm.)
§ 5. Nadzór nad realizowanymi robotami prowadzony będzie przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu.
§ 6. W przypadku wyboru Wykonawcy, który zaoferuje za zakres robót wyszczególniony w kosztorysie inwestorskim cenę niższą niż określona w § 1.2 Porozumienia udział finansowy stron nie ulega zmianie, a zaoszczędzone środki będą przeznaczone na zwiększenie zakresu robót na tym zadaniu w 2010 r.
§ 7. 1. Faktury za wykonane roboty wystawiane będą przez Wykonawcę w całości na Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych.
2. Powiat Opolski przedłoży Gminie rozliczenie z wykorzystania otrzymanych środków po zrealizowaniu i odbiorze zadania.
3. Niewykorzystana część środków zostanie zwrócona Gminie w terminie do 21 dni od daty całkowitego rozliczenia inwestycji przy zachowaniu zasady proporcjonalności.
§ 8. Powiat Opolski deklaruje, że przygotuje materiały niezbędne do wyboru wykonawcy.
§ 9. W sprawach nieuregulowanych Porozumieniem mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 10. Wszelkie zmiany Porozumienia wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 11. Porozumienie ulega rozwiązaniu w przypadku odstąpienia od realizacji zadania przez jedną ze stron Porozumienia, przy czym odstąpienie nie może nastąpić po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 12. Porozumienie zostało sporządzone w 3 jednobrzmiących egzemplarzach w tym: dwa dla Powiatu Opolskiego i jeden dla Gminy.

Wicestarosta Opolski

Krzysztof Wysdak
z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza

Marek Korniak

Członek Zarządu

Irena Łysy Cichon

Skarbnik Gminy

Maria Błahuta

Z-ca Głównego Księgowe

Mariola Konachiewicz

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00