Akt prawny
Alerty
Umowa Burmistrza Nysy; Starosty Nyskiego
z dnia 10 czerwca 2010r.
w sprawie współfinansowania "remontu chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1607 O w miejscowości Hajduki Nyskie"
§ 1.
1. Dotowany oświadcza, iż przeprowadził przetarg nieograniczony na zadanie pn. "Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1607 O w miejscowości Hajduki Nyskie", w zakres którego wchodzą następujące elementy: |
1) roboty rozbiórkowe, |
2) ułożenie krawężnika betonowego na długości 380,0 m, |
3) ułożenie obrzeży betonowych na długości 294,50 m, |
4) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na powierzchni 461,75m2 , |
5) ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm kolorowej na powierzchni 128,25 m2. |
2. Dotowany oświadcza, że ustalona w wyniku przeprowadzonego przetargu nieograniczonego wartość zadania, o którym mowa w ust. 1 wynosi: ogółem 85 351,76 zł ( słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy trzysta pięćdziesiąt jeden złotych 76/100). |
3. Na podstawie art.10 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późniejszymi zmianami) i art. 220 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późniejszymi zmianami) oraz Uchwały Rady Miejskiej Nr XL/622/09 z dnia 29 grudnia |
§ 2.
1. Dotowany zobowiązuje się do wykorzystania dotacji na cel określony w § 1 ust. 1 Umowy. |
2. W przypadku niewykonania lub nieprawidłowego wykonania zadania, o którym mowa w §1 ust. 1 Umowy, bądź niezgodnego z celem, oznaczonym w umowie, przeznaczenia dotacji, Dotujący zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy bez wypowiedzenia i odmowy przekazania całości lub części dotacji, o której mowa |
§ 3.
1. Szczegółowy zakres robót w ramach zadania, o którym mowa w § 1 ust. 1 umowy, ujęty jest w kosztorysie inwestorskim i przedmiarze robót oraz w ofercie Wykonawcy robót. |
2. Całkowity koszt zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Dotowanego dokumentacją. |
3. Nadzór inwestorski Dotowany zapewnia we własnym zakresie. |
§ 4.
1. Dotowany zobowiązuje się do: |
1) zawarcia umowy z Wykonawcą robót, |
2) zapewnienia nadzoru inwestorskiego, |
3) odbioru i rozliczenia zadania. |
2. Ustala się, że przedstawiciel Dotującego powołany będzie na członka komisji odbiorowej. |
§ 5.
Strony ustalają następujący termin realizacji zadania: |
1) rozpoczęcie - czerwiec 2010 r. |
2) zakończenie - 30 lipca 2010 r. |
§ 6.
1. Podstawą przekazania kwoty dotacji, o której mowa w § 1 ust. 3, będzie przedłożenie Dotującemu uwierzytelnionych kserokopii następujących dokumentów: |
1) protokołu z wyboru Wykonawcy robót, |
2) umowy z Wykonawcą robót, |
3) faktury za wykonane roboty wraz z potwierdzeniem ich zapłaty, |
4) protokołu odbioru końcowego zadania. |
2. Uwierzytelnione kserokopie dokumentów, o których mowa w ust. 1, Dotowany przekaże Dotującemu w terminie 7 dni od daty odbioru robót. |
3. Kwota, o której mowa w § 1 ust. 3 Umowy zostanie przekazana w ciągu 14 dni od daty otrzymania dokumentów ujętych w ust.1 na konto Dotowanego |
Bank Spółdzielczy Otmuchów o/Nysa |
§ 7.
Dotowanego w realizacji wszystkich czynności wynikających z niniejszej Umowy reprezentował będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie. |
§ 8.
W sprawach nieuregulowanych niniejsza Umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy o finansach publicznych. |
§ 9.
Wszelkie zmiany w postanowieniach Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. |
§ 10.
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egz. dla Dotowanego i dwa egz. dla Dotującego. |
§ 11.
Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego. |
Dotowany: | Dotujący: |
STAROSTA
| z up. BURMISTRZA
|