Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Mazowieckiego rok 2016 poz. 2964

Sprawozdanie nr 1/2016 Starosty Szydłowieckiego

z dnia 25 lutego 2016r.

z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Powiatu Szydłowieckiego za 2015 rok

Komisja Bezpieczeństwa i Porządku Powiatu Szydłowieckiego została powołana na podstawie art. 38a ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2015 poz. 1445 tekst jednolity) mówiącym że: "W celu realizacji zadań starosty w zakresie zwierzchnictwa nad powiatowymi służbami, inspekcjami i strażami oraz zadań określonych w ustawach w zakresie porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli, tworzy się komisję bezpieczeństwa i porządku". Ze względu na rozstrzygnięcia wyborów samorządowych z dnia 16 listopada 2014 roku Starosta Szydłowiecki, po otrzymaniu informacji od Jednostek Samorządu Terytorialnego, Szefów Służb, Inspekcji i Straży Powiatu Szydłowieckiego, wydał Zarządzenie nr: 1/2015 Starosty Szydłowieckiego z dnia 14 stycznia 2015 roku w sprawie: zmian w składzie osobowym Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Powiatu Szydłowieckiego.

Komisja Bezpieczeństwa i Porządku Powiatu Szydłowieckiego w roku 2015 pracowała w składzie: · Włodzimierz Górlicki - Starosta Szydłowiecki, Przewodniczący Komisji, · Rajmund Mamla - Radny Rady Powiatu w Szydłowcu, · Piotr Kornatowski - Radny Rady Powiatu w Szydłowcu, · Henryk Nosowski - Wójt Gminy Orońsko, · Artur Siwiorek - Wójt Gminy Mirów, · Andrzej Bracha - Wójt Gminy Jastrząb, · Jarosław Popczyński - Komendant Powiatowy Policji w Szydłowcu, · Dariusz Kalita - Naczelnik Wydziału Prewencji KPP w Szydłowcu, · Adam Włoskiewicz - Inspektor Biura ds. Zrządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych Starostwa Powiatowego w Szydłowcu. Ponadto w pracach Komisji uczestniczyli także: · Janusz Kaczmarek - Prokurator Ośrodka Zamiejscowego Prokuratury Rejonowej w Przysusze z siedzibą w Szydłowcu, · Bronisław Uciński - Powiatowy Lekarz Weterynarii, · Marek Ruszczyk - Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych, · Sławomir Mielniczuk - Z-ca Komendanta Powiatowego PSP w Szydłowcu, · Grzegorz Hylicki - Sekretarz Gminy Chlewiska, · Jerzy Szadkowski - Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych Urzędu Miasta Szydłowiec, · Zbigniew Grzmil - Inspektor Powiatowej Inspekcji Nadzoru Budowlanego w Szydłowcu, · Krzysztof Tarabasz - Specjalista ds. BHP, ppoż. i OC w SP ZZOZ w Szydłowcu, · Krzysztof Gwarek - Młodszy Asystent w Sekcji Higieny Komunalnej Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szydłowcu. W zakresie działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Powiatu Szydłowieckiego - w roku sprawozdawczym 2015 podczas odbytych spotkań zapoznano się, przedyskutowano i podjęto decyzję w następujących zagadnieniach: W roku 2015 Komisja Bezpieczeństwa i Porządku Powiatu Szydłowieckiego odbyła trzy posiedzenia, spośród czterech zaplanowanych. Przebieg spotkań Komisji szczegółowo przedstawiają protokoły z posiedzeń (do wglądu w Biurze ds. Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych). Tematyka prac Komisji wynikała głównie z aktualnych potrzeb związanych z oceną zagrożeń porządku publicznego i szeroko pojętym bezpieczeństwem obywateli na terenie Powiatu Szydłowieckiego. Bardzo często na posiedzenia komisji byli zapraszani również członkowie Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego. Na szczególne podkreślenie zasługuje fakt, że w okresie sprawozdawczym współpraca komisji z jednostkami organizacyjnymi powiatu, służbami, inspekcjami i strażami oraz samorządem gminnym układała się bardzo dobrze. Biorący udział w posiedzeniach komisji jej członkowie i zaproszeni goście byli zawsze przygotowani merytorycznie do zaproponowanego w zaproszeniach porządku spotkań, chętnie i rzeczowo brali udział w dyskusji zgłaszając wiele cennych wniosków i spostrzeżeń. Szefowie Inspekcji Sanitarnej i Weterynaryjnej oraz Komendanci Powiatowi Państwowej Straży Pożarnej i Policji na potrzeby niniejszego sprawozdania złożyli obszerne i szczegółowe informacji z działalności za 2015 rok (do wglądu w Biurze ds. Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych) charakteryzujące stan bezpieczeństwa na terenie powiatu szydłowieckiego w swoich zakresach działania. Zawierają one dane statystyczne, działania profilaktyczne, kontrolne oraz szkoleniowe, omawiają potrzeby dalszych działań i inspirują do umieszczenia konkretnych tematów na planowanych w 2016 roku spotkaniach Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Powiatu Szydłowieckiego.

Starosta Szydłowiecki


Włodzimierz Górlicki

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00