Akt prawny
Alerty
Zarządzenie nr 16/2013 Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013r.
w sprawie przekazania sprawozdania z wykonania budżetu Miasta i Gminy Drobin, sprawozdania z wykonania planu finansowego samorzadowej instytucji kultury za rok 2012
Na podstawieart. 267, art. 269 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) oraz art. 13 pkt 7 ustawy z dnia 20 lipca 2000 roku o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 17, poz. 95 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Drobin zarządza co następuje:
§ 1. Przekazać Radzie Miejskiej w Drobinie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta i Gminy Drobin za rok 2012, stanowiące załącznik Nr 1, 1a, 2, 2a, 2b, 2c, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11,12 do zarządzenia.
§ 2. Przekazać Radzie Miejskiej:
1) Informację o stanie mienia Miasta i Gminy Drobin za rok 2012, stanowiącą załącznik Nr 13 do zarządzenia.
2) sprawozdanie roczne z wykonania planu finansowego samorządowej instytucji kultury za rok 2012, stanowiące załącznik Nr 14 do zarządzenia.
§ 3. Przekazać Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Warszawie informację, o której mowa w § 2 pkt 1
§ 4. Sprawozdanie, o którym mowa w § 1, podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta i Gminy Drobin |
S P R A W O Z D A N I E
roczne z wykonania budżetu Miasta i Gminy Drobin za 2012 rok Budżet Miasta i Gminy Drobin na 2012 rok został uchwalony przez Radę Miejską w Drobinie w dniu 28 grudnia 2011 roku - uchwała Rady Miejskiej w Drobinie Nr 100 / XII / 2011. W trakcie wykonywania budżetu uległa zmianie wysokość planowanych dochodów i wydatków. Zmian w tym zakresie dokonano na podstawie uchwał Rady Miejskiej i Zarządzeń Burmistrza.
Wyszczególnienie | Uchwała budżetowa | Zmiany na podstawie uchwał Rady i Zarządu | Budżet za 2012 rok po zmianach | % wykonania do planu | |
Plan | Wykonanie | ||||
Dochody | 24 448 299 | 7 309 155,86 | 31 757 454,86 | 30 430 530,71 | 95,82 |
bieżące | 22 641 002 | 2 845 060,86 | 25 486 062,86 | 24 659 980,38 | 96,76 |
majątkowe | 1 807 297 | 4 464 095,00 | 6 271 392,00 | 5 770 550,33 | 92,01 |
Wydatki: | 25 309 209 | 5 791 324,69 | 31 100 533,69 | 28 132 539,36 | 90,46 |
bieżące | 22 317 392 | 2 398 229,86 | 24 715 621,86 | 22 261 194,19 | 90,07 |
majątkowe | 2 991 817 | 3 393 094,83 | 6 384 911,83 | 5 871 345,17 | 91,96 |
Nadwyżka /deficyt | - 860 910 | 1 517 831,17 | 656 921,17 | 2 297 991,35 | |
Finansowanie | 860 910 | - 1 517 831,17 | - 656 921,17 | - 896 310,01 | |
Przychody | 2 642 957 | - 1 517 831,17 | 1 125 125,83 | 885 736,99 | 78,72 |
W tym : kredyty | 2 642 957 | - 1 140 590 | 0 | 0 | - |
Spłaty udzielonych pożyczek | 0 | 0 | 0 | 0 | - |
obligacje | 0 | 0 | 739 389,83 | 500 000,00 | 67,62 |
Inne źródła (wolne środki) | 0 | 385 736 | 385 736 | 385 736,99 | 100 |
Rozchody | 1 782 047 | 0 | 1 782 047 | 1 782 047 | 100 |
Spłata kredytów i pożyczek | 1 782 047 | 0 | 1 782 047 | 1 782 047 | 100 |
W stosunku do uchwały budżetowej plan dochodów w 2012 roku uległ zwiększeniu o kwotę 7 309 155,86 zł. Plan wydatków uległ zwiększeniu o kwotę 5 791 324,69 zł. Plan deficytu uległ zmniejszeniu o kwotę 1 517 831,17 zł. Plan przychodów uległ zmniejszeniu o kwotę 1 517 831,17 zł. Zobowiązanie długoterminowe (kredyty i obligacje)na dzień 01 stycznia 2012 roku wynosiło 9 112 047,- złSpłata kredytów w 2012 roku 1 782 047,- złco stanowi 5,86 % wykonanych dochodów Do: Banku Gospodarstwa Krajowego w kwocie 455 507 ,- zł Banku Ochrony Środowiska w Płocku w kwocie 326 540 ,- zł Banku Spółdzielczym w Drobinie w kwocie 1 000 000,- złPrzychody w 2012 rokuemisja obligacji komunalnychw kwocie500 000,- złZobowiązanie długoterminowena 30.12.2012r. wyniosło 7 830 000,- złco stanowi 25,73% wykonanych dochodów W tym:
- Kredyty 2 330 000,- złDo: Banku Spółdzielczym w Drobinie w kwocie 450 000,- zł Banku Gospodarstwa Krajowego w kwocie 1 880 000,- zł
- - Obligacje 5 500 000,- złPKO Bank Polski w Warszawie w kwocie 5 500 000,- zł
Spłata zobowiązań w okresie 2013-2016 kredyty wykup obligacji 2 330 000,- 5 500 000,- 2013 1 680 000,00 0,00 2014 650 000,00 1 000 000,00 2015 0,00 2 000 000,00 2016 0,00 2 000 000,00 2017 0,00 500 000,00 Kwota długu 7 830 000,- zł stanowi 25,73 % dochodów wykonanych; nie przekracza progu ustawowego, który wynosi 60%. Roczne spłaty zobowiązań w kwocie 1 782 047,- zł wraz z kosztami obsługi w kwocie 548 742,12 zł stanowią 5,85 % dochodów wykonanych; nie przekraczają progu ustawowego, który wynosi 15%. Analiza wykonania budżetu Miasta i Gminy Drobin w 2012 roku nie budzi zastrzeżeń. W 2012 roku nie wystąpiły żadne przesłanki mające wpływ na zachwianie gospodarki finansowej. Zobowiązania finansowe realizowane były terminowo przy zachowaniu płynności finansowej. Kwota zobowiązań wykazana w sprawozdaniu Rb-28s dotyczy w całości zobowiązań niewymagalnych i składa się głównie z pochodnych od płac. Jednostki budżetowe gminy nie posiadały rachunków dochodów własnych. Burmistrz Miasta i Gminy Drobin Sławomir Wiśniewski
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik1.pdf
Załącznik Nr 1a do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik1a.pdf
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik2.pdf
Załącznik Nr 2a do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik2a.pdf
Załącznik Nr 2b do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik2b.pdf
Załącznik Nr 2c do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik2c.pdf
Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik3.pdf
Załącznik Nr 4 do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik4.pdf
Załącznik Nr 5 do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik5.pdf
Załącznik Nr 6 do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik6.pdf
Załącznik Nr 7 do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik7.pdf
Załącznik Nr 8 do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik8.pdf
Załącznik Nr 9 do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik9.pdf
Załącznik Nr 10 do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik10.pdf
Załącznik Nr 11 do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik11.pdf
Załącznik Nr 11-opis do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik11-opis.pdf
Załącznik Nr 12 do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik12.pdf
Załącznik Nr 12-WPF2 do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik12-WPF2.pdf
Załącznik Nr 13 do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik13.pdf
Załącznik Nr 13-2mienie do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik13-2mienie.pdf
Załącznik Nr 13-informacja o stanie mienia do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik13-informacja%20o%20stanie%20mienia.pdf
Załącznik Nr 14 do Zarządzenia Nr 16/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Drobin
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik14.pdf