Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Mazowieckiego rok 2013 poz. 5027

Zarządzenie nr 0151/101/2010 Burmistrza Miasta Ząbki

z dnia 30 września 2010r.

w sprawie dokonania zmiany w planie dochodów i wydatków budżetu Miasta Ząbki na 2010 r

Na podstawie art.26 ust1. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. nr 142 z 2001 r., poz. 1591 z poźn. zm.) oraz art. 257 pkt 1 i pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240), uchwala się co następuje:

§ 1. Do budżetu Gminy ustalonego Uchwałą Nr XLVIII/381/2009 z dnia 28 grudnia 2009 r. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Ząbki na rok 2010, zmienioną uchwałą Nr XLIX/386/2010 Rady Miasta Ząbki z dnia 19 stycznia 2010 r., uchwałą Nr L/391/2010 Rady Miasta Ząbki z dnia 17 marca 2010 r., uchwałą Nr LI/406/2010 Rady Miasta Ząbki z dnia 21 kwietnia 2010 r., uchwałą Nr LII/414/2010 Rady Miasta Ząbki z dnia 6 maja 2010 r., uchwałą Nr LIV/427/2010 Rady Miasta Ząbki z dnia 17 czerwca 2010 r., uchwałą Nr LV/436/2010 Rady Miasta Ząbki z dnia 28 czerwca 2010 r., uchwałą Nr Nr LVI/438/2010 Rady Miasta Ząbki z dnia 3 sierpnia 2010 r., uchwałą Nr LVII/449/2010 Rady Miasta Ząbki z dnia 26 sierpnia 2010 r., uchwałą Nr LVII/450/2010 Rady Miasta Ząbki z dnia 26 sierpnia 2010 r., uchwałą Nr LVIII/454/2010 Rady Miasta Ząbki z dnia 31 sierpnia 2010 r. oraz uchwałą Nr LIX/456/2010 Rady Miasta Ząbki z dnia 28 września 2010 r., wprowadza się następujące zmiany:

1. Zmienia się dochody budżetowe w załączniku nr 1 w następujący sposób:

Dział

Rozdział

§

Treść

Przed zmianą

Zmiana

Po zmianie

Uzasadnienie

750

Administracja publiczna

269 237,00

1 229,00

270 466,00

75056

Spis powszechny i inne

7 858,00

1 229,00

9 087,00

2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami

7 858,00

1 229,00

9 087,00

Dot. Urzędu Miasta - dotacja z Głównego Urzędu Statystycznego z przeznaczeniem na aktualizację wykazów gospodarstw rolnych

Razem:

82 520 062,70

1 229,00

82 521 291,70

2. Zmienia się wydatki budżetowe w załączniku nr 2 w następujący sposób:

Dział

Rozdział

§

Treść

Przed zmianą

Zmiana

Po zmianie

Uzasadnienie

750

Administracja publiczna

9 066 050,65

1 229,00

9 067 279,65

75056

Spis powszechny i inne

7 858,00

1 229,00

9 087,00

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

200,00

978,00

1 178,00

Dot. Urzędu Miasta

4410

Podróże służbowe krajowe

200,00

251,00

451,00

Razem:

106 295 061,82

1 229,00

106 296 290,82

3. W załączniku nr 6 dokonuje się następujących zmian:

Dz.

Rozdz.

§

DOCHODY

Plan na 31.08.2010 r.

zmiana

Plan na 30.09.2010 r.

zadania zlecone

750

ADMINISTRACJA PUBLICZNA

120 331,00

1 229,00

121 560,00

75011

URZĘDY WOJEWÓDZKIE

112 473,00

0,00

112 473,00

2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu Państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami

112 473,00

112 473,00

75056

SPIS POWSZECHNY I INNE

7 858,00

1 229,00

9 087,00

2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu Państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami

7 858,00

1 229,00

9 087,00

751

URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY PAŃSTWOWEJ, KONTROLI I OCHRONY PRAWA ORAZ SĄDOWNICTWA

46 171,00

0,00

46 171,00

75101

URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY PAŃSTWOWEJ, KONTROLI I OCHRONY PRAWA

3 930,00

0,00

3 930,00

2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu Państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami

3 930,00

3 930,00

75107

WYBORY PREZYDENTA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ

42 241,00

0,00

42 241,00

2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu Państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami

42 241,00

42 241,00

752

OBRONA NARODOWA

500,00

0,00

500,00

75212

POZOSTAŁE WYDATKI OBRONNE

500,00

0,00

500,00

2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu Państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami

500,00

500,00

851

OCHRONA ZDROWIA

90,00

0,00

90,00

85195

POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ

90,00

0,00

90,00

2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu Państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami

90,00

90,00

852

POMOC SPOŁECZNA

3 564 055,00

0,00

3 564 055,00

85212

ŚWIADCZENIA RODZINNE, ŚWIADCZENIA Z FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO ORAZ SKŁADKI NA UBEZPIECZENIA EMERYTALNE I RENTOWE Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

3 535 000,00

0,00

3 535 000,00

2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu Państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami

3 535 000,00

3 535 000,00

85213

SKŁADKI NA UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE OPŁACANE ZA OSOBY POBIERAJĄCE NIEKTÓRE ŚWIADCZENIA Z POMOCY SPOŁECZNEJ, NIEKTÓRE ŚWIADCZENIA RODZINNE ORAZ Z A OSOBY UCZESTNICZĄCE W ZAJĘCIACH W CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ

2 800,00

0,00

2 800,00

2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu Państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami

2 800,00

2 800,00

85228

USŁUGI OPIEKUŃCZE I SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE

10 600,00

0,00

10 600,00

2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu Państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami

10 600,00

10 600,00

85231

POMOC DLA CUDZOZIEMCÓW

15 655,00

0,00

15 655,00

2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu Państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami

15 655,00

15 655,00

RAZEM

3 731 147,00

1 229,00

3 732 376,00

Dz.

Rozdz.

§

WYDATKI

Plan na 31.08.2010 r.

zmiana

Plan na 30.09.2010 r.

zadania zlecone

750

ADMINISTRACJA PUBLICZNA

120 331,00

1 229,00

121 560,00

75011

URZĘDY WOJEWÓDZKIE

112 473,00

0,00

112 473,00

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

112 473,00

112 473,00

75056

SPIS POWSZECHNY I INNE

7 858,00

1 229,00

9 087,00

3020

Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń

5 000,00

5 000,00

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

758,00

758,00

4120

Składki na Fundusz Pracy

300,00

300,00

4170

Wynagrodzenia bezosobowe

1 000,00

1 000,00

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

200,00

978,00

1 178,00

4410

Podróże służbowe krajowe

200,00

251,00

451,00

4700

Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej

400,00

400,00

751

URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY PAŃSTWOWEJ, KONTROLI I OCHRONY PRAWA ORAZ SĄDOWNICTWA

46 171,00

0,00

46 171,00

75101

URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY PAŃSTWOWEJ, KONTROLI I OCHRONY PRAWA

3 930,00

0,00

3 930,00

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

510,00

510,00

4120

Składki na Fundusz Pracy

90,00

90,00

4170

Wynagrodzenia bezosobowe

3 330,00

3 330,00

75107

WYBORY PREZYDENTA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ

42 241,00

0,00

42 241,00

3030

Różne wydatki na rzecz osób fizycznych

20 790,00

20 790,00

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

234,00

234,00

4120

Składki na Fundusz Pracy

39,00

39,00

4170

Wynagrodzenia bezosobowe

14 202,00

14 202,00

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

4 605,00

4 605,00

4300

Zakup usług pozostałych

2 221,00

2 221,00

4410

Podróże służbowe krajowe

60,00

60,00

4740

Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych

90,00

90,00

75113

WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO

0,00

0,00

0,00

3030

Różne wydatki na rzecz osób fizycznych

0,00

0,00

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

0,00

0,00

4120

Składki na Fundusz Pracy

0,00

0,00

4170

Wynagrodzenia bezosobowe

0,00

0,00

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

0,00

0,00

4300

Zakup usług pozostałych

0,00

0,00

4360

Opłaty z tytułu usług telekomunikacyjnych świadczonych w ruchomej publicznej sieci telefonicznej

0,00

0,00

4410

Podróże służbowe krajowe

0,00

0,00

752

OBRONA NARODOWA

500,00

0,00

500,00

75212

POZOSTAŁE WYDATKI OBRONNE

500,00

0,00

500,00

4300

Zakup usług pozostałych

250,00

250,00

4700

Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej

250,00

250,00

754

BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE I OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA

0,00

0,00

0,00

75414

OBRONA CYWILNA

0,00

0,00

0,00

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

0,00

0,00

4300

Zakup usług pozostałych

0,00

0,00

4410

Podróże służbowe krajowe

0,00

0,00

4700

Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej

0,00

0,00

851

OCHRONA ZDROWIA

90,00

0,00

90,00

85195

POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ

90,00

0,00

90,00

4170

Wynagrodzenia bezosobowe

60,00

60,00

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

30,00

30,00

852

POMOC SPOŁECZNA

3 564 055,00

0,00

3 564 055,00

85212

ŚWIADCZENIA RODZINNE, ŚWIADCZENIA Z FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO ORAZ SKŁADKI NA UBEZPIECZENIA EMERYTALNE I RENTOWE Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

3 535 000,00

0,00

3 535 000,00

3110

Świadczenia społeczne

3 397 964,00

3 397 964,00

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

80 050,00

80 050,00

4040

Dodatkowe wynagrodzenie roczne

6 500,00

6 500,00

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

44 776,00

44 776,00

4120

Składki na Fundusz Pracy

2 120,00

2 120,00

4170

Wynagrodzenia bezosobowe

0,00

0,00

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

0,00

0,00

4300

Zakup usług pozostałych

1 490,00

1 490,00

4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

2 100,00

2 100,00

4700

Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej

0,00

0,00

4740

Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych

0,00

0,00

4750

Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji

0,00

0,00

85213

SKŁADKI NA UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE OPŁACANE ZA OSOBY POBIERAJĄCE NIEKTÓRE ŚWIADCZENIA Z POMOCY SPOŁECZNEJ, NIEKTÓRE ŚWIADCZENIA RODZINNE ORAZ Z A OSOBY UCZESTNICZĄCE W ZAJĘCIACH W CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ

2 800,00

0,00

2 800,00

4130

Składki na ubezpieczenia zdrowotne

2 800,00

2 800,00

85214

ZASIŁKI I POMOC W NATURZE ORAZ SKŁADKI NA UBEZPIECZENIA EMERYTALNE I RENTOWE

0,00

0,00

0,00

3110

Świadczenia społeczne

0,00

0,00

85228

USŁUGI OPIEKUŃCZE I SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE

10 600,00

0,00

10 600,00

4170

Wynagrodzenia bezosobowe

10 600,00

10 600,00

85231

POMOC DLA CUDZOZIEMCÓW

15 655,00

0,00

15 655,00

3110

Świadczenia społeczne

15 655,00

15 655,00

RAZEM

3 731 147,00

1 229,00

3 732 376,00

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00