Akt prawny
Alerty
Uchwała nr 113/XXX/12 Rady Gminy Sierpc
z dnia 7 grudnia 2012r.
w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1, art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn zm.) i art. 6l ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 391) Rada Gminy Sierpc uchwala co następuje:
§ 1.
1. Właściciele nieruchomości położonych na terenie Gminy Sierpc zobowiązani są wnosić opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi za jeden miesiąc kalendarzowy w terminie do 15 dnia każdego następnego miesiąca, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Termin wniesienia pierwszej opłaty, o której mowa w ust. 1 upływa w dniu 15 lipca 2013 r. i obejmuje okres od dnia 01.07.2013 r. do dnia 31.07.2013 r.
§ 2.
Właściciele nieruchomości zobowiązani są uiszczać opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, o której mowa w § 1, na jeden z następujących sposobów:
1) gotówką bezpośrednio do kasy Urzędu Gminy w Sierpcu;
2) przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Sierpcu tj. Bank Spółdzielczy w Sierpcu nr konta 91 9015 0001 0000 0521 2000 0010.
§ 3.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Sierpc.
§ 4.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
Przewodnicząca Rady Gminy |