Akt prawny
Alerty
Uchwała nr 115/XXX/12 Rady Gminy Sierpc
z dnia 7 grudnia 2012r.
w sprawie określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust.1, art. 41 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) i art. 6r ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 391) Rada Gminy Sierpc uchwala co następuje:
§ 1.
1. Określa się następujące rodzaje dodatkowych usług świadczonych przez Gminę Sierpc w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę dodatkową za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
1) Zapewnienie właścicielom nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w kolorystyce zgodnej z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sierpc;
2) Zapewnienie pojemnika na odpady budowlane i rozbiórkowe z remontów oraz ich odbiór.
2. Cena za usługę określoną w ust. 1 pkt.1 wynosi 0,50 zł za worek, natomiast cena za usługę określoną w ust. 1 pkt 2 wynosi 100,00 zł za zapewnienie pojemników o łącznej pojemności 1t i ich odbiór.
3. Za wykonanie usług określonych w ust.1 odpowiedzialny jest przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości.
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Sierpc.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego z mocą obowiązującą od dnia 1 lipca 2013 r.
Przewodnicząca Rady Gminy |