Akt prawny
Alerty
Uchwała nr XX/100/2012 Rady Gminy Lutocin
z dnia 6 grudnia 2012r.
w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 - tekst jednolity z późn. zm.), art. 6l ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 - tekst jednolity z późn. zm.), art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011 r., Nr 152, poz. 897) i art. 4 ust. 1, art. 13 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz. U. z 2011 r., Nr 197, poz. 1172 - tekst jednolity z późn. zmianami) Rada Gminy uchwala co następuje:
§ 1. Ustala się następujący termin, częstotliwość i tryb uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
1. obowiązek ponoszenia opłaty powstaje w przypadku nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy - za każdy miesiąc, w którym na danej nieruchomości zamieszkuje mieszkaniec,
2. opłatę należy wnosić miesięcznie do 15 dnia każdego miesiąca, którego obowiązek ponoszenia opłaty dotyczy, z zastrzeżeniem pkt 3,
3. pierwszą opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi uiszcza się w terminie do 15 lipca 2013 roku,
4. opłatę należy uiszczać bez wezwania w kasie Urzędu Gminy w Lutocinie lub przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Lutocinie.
§ 2. Dopuszcza się wniesienie miesięcznej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za kilka miesięcznych okresów płatności.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego, z mocą obowiązującą od 1 lipca 2013 r.
| Przewodniczący Rady Gminy Lutocin |