Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Mazowieckiego rok 2012 poz. 1868

Sprawozdanie Starosty Ciechanowskiego

z dnia 20 lutego 2012r.

w sprawie

Na podstawie art. 38 b ust. 3   ustawy z   dnia 5   czerwca 1998 roku o   samorządzie powiatowym (Dz. U. z   2001 r. Nr 142, poz. 1592 ze zm.) Starosta Ciechanowski składa Radzie Powiatu Ciechanowskiego sprawozdanie z   działalności Komisji Bezpieczeństwa i   Porządku za 2011 rok o   następującej treści:  
W   celu realizacji zadań starosty w   zakresie zwierzchnictwa nad powiatowymi służbami, inspekcjami i   strażami oraz zadań określonych w   ustawach w   zakresie porządku publicznego i   bezpieczeństwa obywateli na podstawie 38a ustawy z   dnia 5   czerwca 1998 r. o   samorządzie powiatowym (Dz.U. z   2001 r. Nr 142, poz. 1592 z   późn. zm.) Zarządzeniem Nr 13/2011 Starosty Ciechanowskiego z   dnia 26 września 2011 roku powołana została Komisja Bezpieczeństwa i   Porządku na nową kadencję w   składzie:  

-   Pan Sławomir Morawski - Przewodniczący Komisji Członkowie:  

-   Pan Jacek Stachiewicz - radny Rady Powiatu Ciechanowskiego  

-   Pan Wojciech Rykowski - radny Rady Powiatu Ciechanowskiego  

-   Pan Krzysztof Matusiak - Komendant Powiatowy Policji w   Ciechanowie  

-   Pan Jarosław Brzozowski - Naczelnik Sekcji Prewencji Policji Komendy Powiatowej Policji w   Ciechanowie  

-   Pan Dariusz Kosakowski - Komendant Wojskowej Komendy Uzupełnień w   Ciechanowie  

-   Pan Cezary Chodkowski - Zastępca Prezydenta Miasta Ciechanów  

-   Pani Wiesława Krawczyk - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w   Ciechanowie.  

W   pracach Komisji uczestniczył Prokurator Rejonowy w   Ciechanowie Pan Tomasz Bulc.  

Komisja Bezpieczeństwa i   Porządku realizowała zadania na podstawie przyjętego rocznego planu pracy przy wysokiej frekwencji członków Komisji pozwalającej na prowadzenie prawomocnych obrad. W   2011 roku odbyły się cztery posiedzenia Komisji w   miesiącach; maj, czerwiec, październik i   grudzień. W   posiedzeniach Komisji uczestniczyli zaproszeni goście: Kierownik Biura ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w   Ciechanowie, z-ca Kierownik Powiatowego Zarządu Dróg w   Ciechanowie, Skarbnik Powiatu Ciechanowskiego. W   posiedzeniu październikowym brali udział pracownicy Wydziału Bezpieczeństwa i   Zarządzania Kryzysowego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w   Warszawie. Realizacja zadań Komisja Bezpieczeństwa i   Porządku wynikających z   rocznego planu pracy w   okresie sprawozdawczym przedstawia się następująco:  

I   posiedzenie odbyło się w   dniu 10 maja 2011 roku. Tematyka obrad:  

-   informacja Komendanta KPSP w   Ciechanowie o   stanie bezpieczeństwa przeciwpożarowego na terenie powiatu ciechanowskiego w   2010 roku.  

-   informacja o   stanie porządku publicznego i   bezpieczeństwa obywateli na terenie powiatu ciechanowskiego w   2010 roku.  

-   informacja dotycząca oceny stanu sanitarnego i   sytuacji epidemiologicznej powiatu ciechanowskiego w   2010 roku.  

-   uchwalenie planu pracy Komisji Bezpieczeństwa i   Porządku na 2011 rok.  

Informacje tematyczne przedstawili: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, Naczelnik Sekcji Prewencji Komendy Powiatowej Policji, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w   Ciechanowie  


II posiedzenie odbyło się w   dniu 27 czerwca 2011 roku. Tematyka obrad:  

-   informacja dotycząca wiosennego przeglądu dróg na terenie powiatu ciechanowskiego.  

-   ocena stanu bezpieczeństwa w   ruchu drogowym za pięć miesięcy 2011 roku w   powiecie ciechanowskim.  

-   omówienie stanu przygotowań do sezonu letniego w   ramach akcji „Bezpieczne Wakacje 2011”.  

-   prowadzenie programów profilaktycznych z   zakresu profilaktyki narkomanii oraz innych uzależnień adresowanych do uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych.  

-   imprezy masowe na terenie powiatu ciechanowskiego w   świetle znowelizowanej ustawy o   bezpieczeństwie imprez masowych - zadania Policji i   organizatorów. Informacja o   podejmowanych działaniach.  

Informacje tematyczne przedstawili: z-ca Kierownika Powiatowego Zarządu Dróg w   Ciechanowie, Naczelnik Sekcji Prewencji Komendy Powiatowej Policji, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny, z-ca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej, Kierownika Biura ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w   Ciechanowie.  

III posiedzenie odbyło się w   dniu 7   października 2011 roku.  
Komisja Bezpieczeństwa i   Porządku uchwaliła regulamin pracy Komisji oraz dokonała wyboru zastępcy Przewodniczącego Komisji.Zastępcą Przewodniczącego Komisji został wybrany Komendant Powiatowy Policji w   Ciechanowie Pan Krzysztof Matusiak. Ponadto tematyką obrad były zagadnienia dotyczące:  

-   przebiegu akcji „Bezpieczne Wakacje 2011” na terenie powiatu ciechanowskiego.  

-   działalności Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie powiatu. Potencjał ratowniczy jednostek OSP włączony do KRSG zlokalizowanych w   poszczególnych gminach.  

-   przemocy w   rodzinie. Procedury „Niebieskiej Karty”. Rola i   zadania Policji. Przeciwdziałania zachowaniom agresywnym. Popularyzacja wiedzy na temat zagrożeń w   Internecie.  

-   realizacji „Programu zapobiegania przestępczości oraz ochrony bezpieczeństwa obywateli i   porządku publicznego dla powiatu ciechanowskiego na lata 2010-2013” w   2010 roku.  

Informacje tematyczne przedstawili: Naczelnik Sekcji Prewencji Komendy Powiatowej Policji, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny, z-ca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w   Ciechanowie.  

IV posiedzenie odbyło się w   dniu 12 grudnia 2011 roku. Tematyka obrad:  

-   zaopiniowanie projektu budżetu powiatu ciechanowskiego na 2012 rok w   zakresie bezpieczeństwa publicznego i   ochrony przeciwpożarowej.  

-   przyjęcie planu pracy Komisji Bezpieczeństwa i   Porządku na 2012 rok.  

-   przygotowanie Powiatowego Zarządu Dróg do zimowego utrzymania dróg na sezon 2011/2012.  

-   ocena wykonanych inwestycji na drogach powiatowych, które mają wpływ na poprawę bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego.  

Komisja pozytywnie zaopiniowała projekt budżetu powiatu ciechanowskiego na 2012 rok w   zakresie bezpieczeństwa publicznego i   ochrony przeciwpożarowej. Projekt budżetu na 2012 rok w   dziale 754 omówiła dodatkowo na posiedzeniu Komisji Pani Skarbnik Powiatu. Komisja Bezpieczeństwa i   Porządku przyjęła roczny plan pracy na 2012 rok. Informację o   przygotowaniu Powiatowego Zarządu Dróg do zimowego utrzymania dróg na sezon 2011/2012 oraz o   wykonanych inwestycjach na drogach powiatowych, które mają wpływ na poprawę bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego przedstawił z-ca Kierownika Powiatowego Zarządu Dróg w   Ciechanowie. Zagadnienia będące tematami obrad Komisji były wnikliwie omawiane w   oparciu o   przedkładane materiały, które w   sposób wyczerpujący i   szczegółowy przedstawiały dane o   podejmowanych i   wdrażanych działaniach, prowadzących do zapewnienia oraz poprawy stanu bezpieczeństwa i   porządku na terenie powiatu. Sprawozdanie niniejsze podlega ogłoszeniu w   Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.  

 

 

 

Przewodniczący Komisji Bezpieczeństwa i   Porządku Starosta Ciechanowski  


Sławomir   Morawski

 

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00