Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Mazowieckiego rok 2010 nr 171 poz. 4296

Uchwała nr XLI/419/2010 Rady Miasta Marki

z dnia 16 czerwca 2010r.

zmieniająca uchwałę nr XXXVI/365/2010 Rady Miasta Marki z dnia 20 stycznia 2010 roku w sprawie budżetu Miasta Marki na 2010 rok


Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d oraz pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późniejszymi zmianami) oraz art. 211, art. 212, art. 214, art. 215, art. 217, art. 235, art. 236, art. 237, art. 239 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240) w związku z art.121 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r - Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. nr 157, poz.1241) oraz art. 401 i 406 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2008 roku, nr 25, poz. 156 z późniejszymi zmianami) uchwala się, co następuje:
§ 1W uchwale nr XXXVI/365/2010 Rady Miasta Marki z dnia 20 stycznia 2010 roku w sprawie budżetu Miasta Marki na 2010 rok, zmienionej uchwałą nr XXXIX/394/2010 Rady Miasta Marki z dnia 7 kwietnia 2010 roku oraz uchwałą nr XL/406/2010 Rady Miasta Marki z dnia 12 maja 2010 roku wprowadza się następujące zmiany:
1) w załączonej do uchwały tabeli nr 1 „Planowane dochody budżetu na 2010 R”, wprowadza się następujące zmiany:
Dział Rozdział Paragraf Zwiększa/zmniejsza
Własne Zlecone Porozumienia Ogółem
752 75212 2010 0 500 0 500
Razem 0 500 0 500
Razem 0 500 0 500
756 75615 0310 198 000 0 0 198 000
0500 150 000 0 0 150 000
Razem 348 000 0 0 348 000
75616 0310 260 000 0 0 260 000
0500 260 000 0 0 260 000
Razem 520 000 0 0 520 000
Razem 868 000 0 0 868 000
801 80123 2030 0 0 1 548 1 548
Razem 0 0 1 548 1 548
80195 2030 0 0 8 081 8 081
Razem 0 0 8 081 8 081
Razem 0 0 9 629 9 629
852 85212 0920 1 000 0 0 1 000
Razem 1 000 0 0 1 000
Razem 1 000 0 0 1 000
Razem 869 000 500 9 629 879 129
2) w załączonej do uchwały tabeli nr 2 „Planowane wydatki budżetu na 2010 R”, wprowadza się następujące zmiany:
Dział Rozdział Paragraf Zwiększa/zmniejsza
Własne Zlecone Porozumienia Ogółem
710 71013 4300 125 000 0 0 125 000
4610 40 000 0 0 40 000
Razem 165 000 0 0 165 000
Razem 165 000 0 0 165 000
752 75212 4300 0 500 0 500
Razem 0 500 0 500
Razem 0 500 0 500
754 75405 3000 50 000 0 0 50 000
Razem 50 000 0 0 50 000
Razem 50 000 0 0 50 000
801 80101 6050 480 000 0 0 480 000
Razem 480 000 0 0 480 000
80110 4300 10 000 0 0 10 000
Razem 10 000 0 0 10 000
80123 3250 0 0 1 548 1 548
Razem 0 0 1 548 1 548
80195 4270 30 000 0 0 30 000
4300 0 0 8 081 8 081
Razem 30 000 0 8 081 8 081
Razem 520 000 0 9 629 529 629
852 85212 4300 7 000 0 0 7 000
Razem 7 000 0 0 7 000
85213 4300 200 0 0 200
Razem 200 0 0 200
85216 3110 -50 000 0 0 -50 000
4300 1 800 0 0 1 800
Razem -48 200 0 0 -48 200
85219 4010 50 000 0 0 50 000
Razem 50 000 0 0 50 000
Razem 9 000 0 0 9 000
900 90095 4430 20 000 0 0 20 000
Razem 20 000 0 0 20 000
Razem 20 000 0 0 20 000
926 92695 4170 5 000 0 0 5 000
4210 30 000 0 0 30 000
4300 70 000 0 0 70 000
Razem 105 000 0 0 105 000
Razem 105 000 0 0 105 000
Razem 869 000 500 9 629 879 129
3) tabela nr 3 do uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszej uchwały,
4) załącznik nr 2 do uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszej uchwały.
§ 2Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Marki.
§ 3Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
§ 4Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik nr 1
do uchwały Nr XLI/419/2010
Rady Miasta Marki
z dnia 16 czerwca 2010 r.
Tabela nr 3 do uchwały Rady Miasta Marki Nr XXXVI/365/2010 z dnia 20 stycznia 2010 roku PLAN WYDATKÓW MAJĄTKOWYCH NA 2010 ROK
Dział Rozdz. § Nazwa zadania Plan z tego:
dochody własne kredyty, pożyczki, obligacje środki o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 uofp dotacje inne
PRZETWÓRSTWO PRZEMYSŁOWE        
150 15011 6639 Rozwój przedsiębiorczości
 
Dotacje celowe przekazane do samorządu województwa na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialneg 12 000 12 000        
 
Razem inwestycje 12 000 12 000 0 0 0 0
ULICE, PLACE, DROGI        
600 60016 6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
 
Dokończenie opracowania projektów ulic 130 000 130 000        
 
Opracowanie projektów odwodnienia ul. Okólnej 40 000 40 000        
 
Budowa ulicy wraz z oświetleniem, odwodnieniem i parkingami od ul. Sportowej do komisariatu policji 600 000 600 000        
6060 Zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych 0          
Zakup gruntu pod budowę dróg i infrastruktury technicznej oraz czynności formalno-prawne i odszkodowania za ustalenie lokalizacji dróg na obszarze miasta Marki 4 000 000 4 000 000        
 
Razem inwestycje 4 770 000 4 770 000 0 0 0 0
GOSPODARKA MIESZKANIOWA            
700 70095 6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
 
Projekt budynku komunalnego - dokończenie 70 000 70 000        
Budowa budynku komunalnego 500 000 500 000        
Razem inwestycje 570 000 570 000 0 0 0 0
ADMINISTRACJA PUBLICZNA
750 75095 6639 Pozostała działalność
 
Dotacje celowe przekazane do samorządu województwa na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialneg 21 000 21 000        
 
Razem inwestycje 21 000 21 000 0 0 0 0
OŚWIATA
801 80101 6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
      Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Szkolnej 9 2 370 000 2 370 000        
      Budowa kompleksu boisk spostowych w ramach programu "Moje boisko-ORLIK 2012" 1 720 000 1 040 000     680 000  
      Wymiana okien w SP 3 10 000 10 000        
Kuchnia SP 3 315 000 315 000        
6060 Zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych            
      Zakup gruntu pod budowę obiektów oswiatowych w Markach południowych II rata 3 760 000 1 760 000 2 000 000      
      Razem inwestycje 8 175 000 5 495 000 2 000 000 0 680 000 0
      OŚWIETLENIE ULIC
900 90015 6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych            
Budowa oświetlenia w ul. Wroniej 32 000 32 000        
Budowa oświetlenia w ul. Stawowej 48 000 48 000        
Budowa oświetlenia w ul. Karłowicza 44 000 44 000        
Budowa oświetlenia w ul. Granicznej 150 000 150 000        
Budowa oświetlenia w ul. Traugutta 50 000 50 000        
Budowa oświetlenia w ul. Jastrzębiej 25 000 25 000        
Opracowanie projektów oświetlenia ulicznego 250 000 250 000        
Razem inwestycje 599 000 599 000 0 0 0 0
      POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ
90095 6010 Wydatki na zakup i objęcie akcji, wniesienie wkładów do spółek prawa handlowego oraz na uzupełnienie funduszy statutowych banków państwowych i innych instytucji finansowych
      Dokapitalizowanie Spółki z o.o. Wodociąg Marecki z przeznaczeniem na realizację projektu budowy kanalizacji miejskiej 6 000 000 6 000 000        
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
      Projekt i wykonanie pomnika przy ul. Paderewskiego 160 000 160 000        
      Kontynuacja instalacji sieci monitoringu 400 000 400 000        
Razem inwestycje 6 560 000 6 560 000 0 0 0 0
      INWESTYCJE RAZEM 2010 20 707 000 18 027 000 2 000 000 0 680 000 0
Załącznik nr 2
do uchwały Nr XLI/419/2010
Rady Miasta Marki
z dnia 16 czerwca 2010 r.
Załącznik nr 2 do uchwały Rady Miasta Marki Nr XXXVI/365/2010 z dnia 20 stycznia 2010 rokuPLAN DOCHODÓW WŁASNYCH JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH I WYDATKÓW NIMI FINANSOWANYMI W 2010 R.
DOCHODY WŁASNE
Dział 801, Rozdział 80101 Szkoły  
§ SP 1 SP 2 SP 3 SP 4 ZS 1 ZS 2 Razem
0750 Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze 13 000 1 000 6 000 85 000 13 250 40 000 158 250
0920 Pozostałe odsetki 100 100 100 50 50 100 500
0960 Otrzymane spadki, zapisy i darowizny w postaci pieniężnej 20 000 19 900 12 800 1 950 1 000 22 000 77 650
0970 Wpływy z różnych dochodów 11 100 1 300 5 000 6 000   5 000 28 400
RAZEM 80101 44 200 22 300 23 900 93 000 14 300 67 100 264 800
Dział 801, Rozdział 80148
0830 Wpływy z usług 117 000 77 000 97 600 90 000   68 000 449 600
0960 Otrzymane spadki, zapisy i darowizny w postaci pieniężnej     10 000       10 000
RAZEM 80148 117 000 77 000 107 600 90 000 0 68 000 459 600
RAZEM 801 161 200 99 300 131 500 183 000 14 300 135 100 724 400
Stan środków na poczatek okresu sprawozdawczego 19 767 22 141 36 263 18 010 10 347 8 115 114 643
OGÓŁEM 180 967 121 441 167 763 201 010 24 647 143 215 839 043
WYDATKIREALIZOWANE Z DOCHODÓW WŁASNYCH
Dział 801, Rozdział 80101 Szkoły  
§ SP 1 SP 2 SP 3 SP 4 ZS 1 ZS 2 Razem
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 3 500 2 400 2 400 5 200 1 400 2 400 17 300
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 24 100 13 300 15 000 17 200 8 000 31 500 109 100
4240 Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek 2 000 500 5 450 3 050   6 000 17 000
4260 Zakup energii       62 000     62 000
4270 Zakup usług remontowych     4 000     15 000 19 000
4300 Zakup usług pozostałych 11 500 5 100 5 855 5 550 4 900 5 700 38 605
4370 Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej 2 000           2 000
4410 Podróże służbowe krajowe 800           800
4430 Różne opłaty i składki           1 200 1 200
4480 Podatek od nieruchomości 300   195     300 795
4740 Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych           500 500
4750 Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji           4 500 4 500
RAZEM 80101 44 200 21 300 32 900 93 000 14 300 67 100 272 800
Dział 801, Rozdział 80148 Szkoły  
§  SP 1 SP 2 SP 3 SP 4 ZS 1 ZS 2 Razem
4220 Zakup środków żywności 117 000 78 000 98 600 90 000   68 000 451 600
RAZEM 80148 117 000 78 000 98 600 90 000 0 68 000 451 600
RAZEM 801 161 200 99 300 131 500 183 000 14 300 135 100 724 400
Stan środków na poczatek okresu sprawozdawczego 19 767 22 141 36 263 18 010 10 347 8 115 114 643
OGÓŁEM 180 967 121 441 167 763 201 010 24 647 143 215 839 043
DOCHODY WŁASNE
Dział 801, Rozdział 80104 Przedszkole Miejskie nr  
§ 1 2 3 Razem
0830 Wpływy z usług 335 000 250 000 244 000 829 000
0920 Pozostałe odsetki 1 000 1 000 1 000 3 000
0960 Otrzymane spadki, zapisy i darowizny w postaci pieniężnej 4 000 4 000 4 000 12 000
0970 Wpływy z różnych dochodów 4 000 4 000 4 000 12 000
RAZEM 344 000 259 000 253 000 856 000
Stan środków na poczatek okresu sprawozdawczego 866 19 386 27 738 47 990
OGÓŁEM 344 866 278 386 280 738 903 990
WYDATKIREALIZOWANE Z DOCHODÓW WŁASNYCH
3020 Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 1 000 2 000 2 000 5 000
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 15 000 15 000 10 000 40 000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 100 000 65 000 61 000 226 000
4220 Zakup środków żywności 130 000 100 000 100 000 330 000
4240 Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek 28 000 20 000 15 000 63 000
4270 Zakup usług remontowych 15 000 11 000 11 000 37 000
4280 Zakup usług zdrowotnych 3 000 2 000 2 000 7 000
4300 Zakup usług pozostałych 40 000 30 000 40 000 110 000
4350 Zakup usług dostępu do sieci Internet 3 000 3 000 2 000 8 000
4360 Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej   2 000 2 000 4 000
4370 Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej 4 000 3 000 4 000 11 000
4700 Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej 1 000 3 000 2 000 6 000
4740 Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych 1 500 1 000 1 000 3 500
4750 Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji 2 500 2 000 1 000 5 500
RAZEM 344 000 259 000 253 000 856 000
Stan środków na poczatek okresu sprawozdawczego 866 19 386 27 738 47 990
OGÓŁEM 344 866 278 386 280 738 903 990
Przewodnicząca Rady Miasta Marki

dr Maria Przybysz-Piwko
 
Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00